Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Αντωνία Τσούπα: Μην τους αφήσουμε να ξεπουλήσουν την καρδιά της Ενέργειας



  (Αντωνία Τσούπα - Υποψήφια ευρωβουλευτής με τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ)

Πριν από 35 περίπου χρόνια τα κρατικά τηλεοπτικά κανάλια παίζουν για πρώτη φορά μια διαφήμιση, με ένα σλόγκαν διαχρονικό που ακούγεται μέχρι σήμερα, το   «είδες η ΔΕΗ;
Η φράση αυτή ακουγόταν από τα χείλη των μικρών παιδιών, μέχρι τις άτονες φωνές των ηλικιωμένων, εκφράζοντας έτσι την...
περηφάνια τους για την μεγαλύτερη βιομηχανία της χώρας.
Την αγάπη του Ελληνικού Λαού, η ΔΕΗ την μετουσιώνει σε ένα πρωτόγνωρο κοινωνικό έργο. Επενδύει στον ανθρώπινο παράγοντα...
και έτσι: 
-  Θρηνεί θύματα από την αυτοθυσία των εργαζομένων της που έχασαν την ζωή τους πάνω στο καθήκον τους.



  • Προσλαμβάνει Άτομα με Ειδικές Ικανότητες, κάνοντας τα  παραγωγικά και εντάσσοντας τα στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.
  • Εντάσσει στο δυναμικό της Έλληνες μουσουλμάνους δίνοντας τους την δυνατότητα να νοιώσουν συνάνθρωποι μας και όχι  έρμαια ορέξεων των "γειτονικών μας κρατών". 
  •  Δίνει θέσεις εργασίας σε Πρωταθλητές αμείβοντας τους για τις διακρίσεις που έφεραν στη χώρα μας.
Επενδύει στο περιβάλλον και στα μεγάλα έργα που ανατρέπουν την καθημερινότητα της Ελληνικής επαρχίας. Ηλεκτροδοτεί κάθε νησί και κάθε γωνία της Ελλάδος. Αναπτύσσει νέες τεχνολογίες και τεχνοτροπίες.
Αναρίθμητα τα κοινωνικά της έργα ελάχιστα έως ανύπαρκτα τα προβλήματά της. Ώσπου κάποιοι εγκάθετοι σπουδαγμένοι στα γνωστά πανεπιστήμια της Αμερικής, εξαργυρώνοντάς τα πολιτικά τους γραμμάτια, αποφασίζουν να πουλήσουν το διαμάντι αυτό.
Την διασπάνε, την ξεπουλάνε όσο-όσο, χαρίζουν χρέη σε «μεγαλοεπιχειρηματίες». Ποιοι; οι 5-10 χαρτογιακάδες με τους αβανταδόρους των εργολάβων, τους δημοσιογράφους.      Δεν χρειάζεται να απαριθμήσουμε το τι έχει γίνει από τότε που διαλύθηκε το Ασφαλιστικό μέχρι σήμερα. Άλλωστε το ζω άμεσα και εγώ αφού ο σύζυγος μου εργάζεται στον όμιλο της ΔΕΗ εδώ και 25 χρόνια σχεδόν. Αυτό όμως που ξέρω είναι ότι δεν θέλω να ακούσω σε λίγο καιρό «είδες ο ΔΕΔΔΗΕ» ή «είδες ο ΑΔΜΗΕ» ή «είδες η μικρή ΔΕΗ». Θέλω να μου μείνει στο μυαλό και την καρδιά μου η παλιά αγαπημένη φράση ΕΙΔΕΣ Η ΔΕΗ; και γι αυτό θα πολεμήσω με όλες τις δυνάμεις μου και σε όλα τα μέτωπα ώστε να μην ξεπουλήσουν την καρδιά της Ενέργειας.      
Με εκτίμηση Αντωνία Τσούπα


Υποψήφια Ευρωβουλευτής ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ 

                        
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Αντωνίας Τσούπας
Γεννήθηκα στη Μελβούρνη Αυστραλίας το 1973. Κατοικώ στο Ίλιον Αττικής και η καταγωγή μου είναι από την Αξιούπολη Κιλκίς και Κνίδη Γρεβενών, ενώ το πατρικό μου είναι στην Αλεξάνδρεια (Βρυσάκι) Ημαθιάς.




Είμαι μητέρα τριών παιδιών και παντρεμένη με τον Θεόδωρο Τούντα (υπάλληλο Ομίλου ΔΕΗ), που κατάγεται από την Αρκαδία.

Κατέχω πτυχίο «Οικονομικής & Περιφερειακής ανάπτυξης» του Παντείου Πανεπιστημίου. 

Είμαι επίσης κάτοχος πτυχίου γραφιστικής.

Τα πρώτα βήματα της επαγγελματικής μου καριέρας τα
πραγματοποίησα ως καλλιτεχνικός συντάκτης σε ευρείας κυκλοφορίας, περιοδικά.

Στη συνέχεια δραστηριοποιήθηκα  στον εμπορικό τομέα στον κλάδο της υπόδησης μέσω εισαγωγικής εταιρείας και καταστημάτων. Παράλληλα εργάστηκα ως διαφημιστικός σύμβουλος. Τα τελευταία εφτά χρόνια, εργάστηκα στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες με τίμησαν με την ένταξη μου στο ευρωψηφοδέλτιο του κινήματος δίνοντας μου βήμα, χωρίς την κατάθεση πιστοποιητικών πολιτικών φρονημάτων.

Αποφάσισα να ζητήσω την ψήφο του ελληνικού λαού με το κίνημα των Ανεξάρτητων Ελλήνων, επειδή πιστεύω σε μια ισχυρή Ελλάδα, σε μια Ευρώπη που σέβεται την ιδιοσυστασία και την ιδιοπροσωπία κάθε χώρας και λαού και όχι σε μια Ευρώπη που συνθλίβει τον ελληνισμό στις μυλόπετρες της οικονομικής πειθαρχίας. Οραματίζομαι μία Ευρώπη του φωτός, του πολιτισμού και των εθνών, όχι μια Ευρώπη του σκότους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου