Σάββατο 27 Απριλίου 2013

Eπισημοποιήθηκε με χειροκροτήματα η συνεργασία του Νίκου Νικολόπουλου με τους Ανεξάρτητους Έλληνες


kammenosnikolpopΔεκτός με ενθουσιασμό έγινε ο συντονιστής του Χριστιανοδημοκρατικού Κινήματος Νίκος Νικολόπουλος, όταν ανέβηκε να χαιρετήσει εκ μέρους των Ελλήνων Χριστιανοδημοκρατών τις εργασίες του συνεδρίου των ΑΝΕΛ. Ιδιαίτερα μάλιστα στο σημείο που έκανε λόγο για το δικό του “mea culpa” καταχειροκροτήθηκε: “Ξέρω ότι κάποιοι από εσάς έχετε να μου καταλογίσετε ότι έχω ψηφίσει το Μνημόνιο 2. Δεν τρέφω αυταπάτες, αλλά ούτε και ήρθα εδώ να σας μιλήσω, αποποιούμενος τις ευθύνες μου. Γι’ αυτό και με παρρησία, χωρίς περιστροφές, σας ζητάω μία μεγάλη συγγνώμη.Την ίδια συγγνώμη που ζήτησα από τους φίλους, τους ψηφοφόρους και τους συμπολίτες μου στην Αχαΐα, σε συγκέντρωση που πραγματοποίησα λίγες μέρες μετά την παραίτησή μου από την θέση του υφυπουργού Εργασίας…”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου