Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

H AEK δεν πεθαίνει

Αγαπώ την ΑΕΚ από τότε που ήμουν παιδί. Η πρώτη μου
ποδοσφαιρική στολή που μου αγόρασε ο πατέρας μου ήταν της ΑΕΚ με το 10 στην φανέλα, το 10άρι εκείνη την εποχή στις αρχές του '80 ήταν ο Χρήστος Αρδίζογλου.
 Έξυπνη κίνηση του Αεκτζή πατέρα μου γιατί από τότε έγινα ΑΕΚ. Έκανα το ίδιο ακριβώς και με τον μεγάλο μου γιο, του πήρα μια στολή της ΑΕΚ και είναι και αυτός τώρα ΑΕΚ όπως ο μπαμπάς του και ο παππούς του. Ήμουν από τους πολύ τυχερούς που έζησαν την εποχή του Μπάγιεβιτς. Ακόμη και πρωτάθλημα έχω πανυγυρίσει στο θρυλικό Ν.Γκούμας. Ήμουν φοιτητής και πήγαινα στο γήπεδο μόνο και μόνο για να δω τον Ντέμη να παίζει μπάλα. Πήγαινα με τον κολλητό μου τον Katsilas Aggelos στην σκεπαστή και χαιρόμασταν να τους βλέπουμε. 
Ως που έφυγε ο Μπάγιεβιτς και η συμπεριφορά των οπαδών της ΑΕΚ στο πρόσωπό του με έκανε να σταματήσω να πηγαίνω στο γήπεδο, ποτέ δεν μου άρεσαν οι χούλιγκανς και αυτοί ήταν χούλιγκανς. Πέρασαν χρόνια πολλά, δεν πάτησα το πόδι μου ξανά σε κανένα γήπεδο όχι μόνο στης ΑΕΚ, γιατί η δυσωδία του Ελληνικό πρωταθλήματος ήταν τόσο έντονη που έχω φτάσει να απεχθάνομαι το πρωτάθλημα και να είμαι εντελώς αδιάφορος για την ΑΕΚ. Σήμερα η αγαπημένη ομάδα των παιδικών μου χρόνων και της εφηβείας μου υποβιβάστηκε, η ψυχή της ΑΕΚ είναι για να παλεύει για να πάρει το πρωτάθλημα όχι να παλεύει για να σωθεί. 
Θέλω όμως να δηλώσω ότι από σήμερα στηρίζω την ομάδα μου, θα είμαι δίπλα της γιατί όταν κάποιος πέσει στο χώμα μόνο τότε μπορεί να πατήσει γερά και να σηκωθεί και τότε χρειάζεται όλους τους φίλους του, όλους όσους μπορούν να προσφέρουν κάτι και εγώ την ΑΕΚ την έχω στην καρδιά σε όλη μου την ζωή και πιό πολύ ειδικά τώρα στα δύσκολα. 
Δεν φταίει κανείς, δεν μου φταίει κανείς, ούτε οι διαιτητές ούτε η παράγκα, θέλω η ΑΕΚ να ξαναγεννηθει. Ο υποβιβασμός ας είναι μια ευκαιρία, ας είναι αφορμή για να ξαναφτιάξουμε την ομάδα μας από τις βάσεις, να την κάνουμε πρωταθλήτρια, αληθινή βασίλισα όπως είναι! Ευρωπαία βασίλισα αυτήν την φορά! ΑΕΚ ΟΛΕ!!!

Pascal Filios
http://www.kourdistoportocali.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου