Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Ο Νικηταράς ο «Ισλαμοφάγος» και τα μουσχάρια

Του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου 
 Επισκέφθηκα πριν από ενάμισι χρόνο στη Μάνη ένα φίλο, που
δηλώνει ακραιφνής εθνικιστής. Ελληνάρας με τα όλα του. Ήξερα ότι έχει ζώα (μοσχάρια).
 Κάποια στιγμή, εκεί που πίναμε καφέ και συνομιλούσαμε για τα πολιτικά και μου υπερθεμάτιζε τον εθνικισμό, χτύπησε το κινητό του. Τον άκουσα τότε να λέει, στον άγνωστο σε εμένα συνομιλητή του. «Έλα Αλή! 
Πάρε τον Μουσταφά ρε, και τον Χασάν να πάτε τα μουσχάρια στην πάνω μεριά»! Κάγκελο εγώ από την έκπληξη, αφού μέχρι εκείνη τη στιγμή, νόμιζα ότι είχα μπροστά μου τον Νικηταρά τον ισλαμοφάγο. Μάλιστα η έκπληξη, αφορούσε και το μόνο σημείο συμφωνίας μεταξύ μας, που ήταν το ζήτημα των λαθρομεταναστών και ο μεγάλος τους αριθμός. «Εσύ, ο εθνικιστής, που τόση ώρα μου κάνεις κήρυγμα περί Χ.Α, έχεις προσλάβει Πακιστανούς λαθρομετανάστες;», τον ρώτησα απορημένος. «Τι να κάνω, ρε, αφού δεν έρχονται οι δικοί μας!» μου απαντάει. 
 «Πόσα τους δίνεις μεροκάματο;» τον ρωτάω ξανά. «20 €, σπίτι και φαγητό», μου λέει, εμφανώς ικανοποιημένος, ότι τους αμείβει καλά. Τόνισε μάλιστα τις λέξεις σπίτι και φαγητό. Το σπίτι, που μου το έδειξε αργότερα από μακριά, ήταν μια παρατημένη αγροικία της δεκαετίας του 50, όσο για το φαγητό… «Και περιμένεις βρε τσιφούτη, να έρθουν Έλληνες με 20€; Θα τους έχεις σίγουρα και ανασφάλιστους», του είπα εγώ. Άρχισε τις διάφορες γνωστές δικαιολογίες…. Για να αστειευτώ λιγάκι, του είπα, πως: 
«Όχι τίποτα άλλο, αλλά θα μάθουν τα μουσχάρια σου πακιστανικά και θα έχεις πρόβλημα συνεννόησης όταν η Χ.Α θα διώξει τους λαθρομετανάστες σου» Τελικά, ο εθνικιστής, στις προηγούμενες εκλογές, όπως μου είπε, θα ψήφιζε Σαμαρά για «σταθερότητα», μη τυχόν και βγουν οι «αριστεροί». Τον ξαναείδα προ μηνών που είχε ανεβεί στην Αθήνα. Του λέω γελώντας. «Ψήφισες Σαμαρά για να μην βγουν οι αριστεροί και τώρα έχεις κυβέρνηση με Βενιζέλο και Κουβέλη. Μπράβο!». 
 Αν δεν είναι όλο αυτό μια σουρεαλιστική απεικόνιση της σημερινής κατάστασης στην Ελλάδα, τότε δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να είναι….

http://olympia.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου