Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Η Βανδή διακόπτει την συνεργασία της με τον Σφακιανάκη λόγω Χρυσής Αυγής


Χθες το βράδυ απένειμαν στον Νότη Σφακιανάκη πλατινένιο δίσκο και ο αοιδός βρήκε αφορμή να μιλήσεις στους δημοσιογράφους και τις κάμερες που ήταν εκεί, εκθειάζοντας την Χρυσή Αυγή και βρίζοντας δημοσιογράφους και πολιτικούς
«Είμαι πολιτικό ον – είπε μεταξύ άλλων – και έχω δημόσιο λόγο και σκέφτομαι μονίμως πολιτικά, διότι είμαι πολίτης, δεν είμαι πελάτης. Κατάλαβες; Και όλα αυτά τα κοπρόσκυλα που σας κυβερνάνε και σας τυραννάνε εγώ δεν τα έχω αξιολογήσει όπως εσείς. Δεν τα έχω τοποθετήσει εγώ εκεί, διότι δεν τους έχω δώσει καμία απολύτως δύναμη κι έχω κάθε δικαίωμα να λέω τη γνώμη μου, διότι δεν οφείλω σε κανέναν απολύτως τίποτα. Αυτοί οι υπάλληλοί μου οφείλουν πολλά. Μου οφείλουν κατά πρώτον ότι έχουν κάνει το λαό μου δυστυχή» (προσέξατε το”λαό μου”;)
Και συνέχισε: «Βεβαίως δεν είναι φασίστες η Χρυσή Αυγή και έχουν κλείσει κάποιον μέσα, ο οποίος είναι αρχηγός πολιτικού κόμματος. Κανένα δικαίωμα δεν έχεις ρε! Ποιος σου το έδωσε το δικαίωμα ρε ….. γουρούνι, συνταγματολόγε!».
Δημοσιογράφος : «Αύριο μπορεί να λένε όμως ότι στηρίζεις τη Χρυσή Αυγή»
Σφακιανάκης: «Στηρίζω; Επιβάλλεται να τη στηρίξετε τη Χρυσή Αυγή, διότι αυτή αν μη τι άλλο έχει μέσα και την αυγή, οι άλλοι έχουν μόνο το σκότος. Μου είπαν κάποτε γιατί δεν κατεβαίνεις στην πολιτική; Διότι απλά εγώ δεν έχω μάθει ποτέ να κατεβαίνω, εγώ μόνο ανεβαίνω».
Αν δεν ζούσαμε σε αυτήν την δύσκολη περίοδο μόνο πλάκα και ατέλειωτη καζούρα θα σήκωναν οι δηλώσεις του Νότη για τον …”λαό του”. Δυστυχώς σήμερα παρόμοιες δηλώσεις ξεπερνούν τα όρια του γελοίου.
Κατά τα άλλα λίγο μετά τις δηλώσεις του Σφακιανάκη, η Δέσποινα  Βανδή αποφάσισε  να διακόψει τη συνεργασία τους, όπως εξηγεί στο facebook:

 http://www.antinews.gr/2013/11/22/235452/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου