Οι επαναστάτες του 1821, στους οποίους όλοι
οφείλουμε την ελευθερία μας, έλεγαν "οι ευσεβέστατοι ΗΜΩΝ
αυτοκράτορες της Κωνσταντινουπόλεως", και τέλος να θυμίσω τον ορισμό
του Ελληνα, από τους ίδιους, στα επαναστατικά συντάγματα: "Έλληνες
είναι οι χριστιανοί κάτοικοι της Ελλάδας". Αν αυτό δεν είναι
βυζαντινό, τότε τί άλλο είναι; Ιδού η απόδειξη πως οι Ελληνες του 1821
συνέχιζαν το Βυζάντιο και θεωρούσαν τους βυζαντινούς ως προγόνους τους:
-Νομική Διάταξις της Ανατολικής Χέρσου Ελλάδος, ή Οργανισμός του Αρείου Πάγου, Γερουσίας της Ανατ. Ελλάδος, 4/11/1821: "Οι κοινωνικοί νόμοι των αειμνήστων χριστιανών αυτοκρατόρων της Ελλάδος μόνοι ισχύουσι κατά το παρόν εις την Ανατολικήν Χέρσον Ελλάδαν"
-Προσωρινό πολίτευμα της Ελλάδος 1/1/1822, όπου μεταξύ άλλων λέει: "Άχρι της κοινοποιήσεως των ειρημένων κωδίκων, αι πολιτικαί και εγκληματικαι διαδικασίαι βάσιν έχουσι τους Νόμους των αειμνήστων Χριστιανών ημών αυτοκρατόρων".
-Νόμος της Επιδαύρου, Εθνική Συνέλευση, εν Άστρει 1823, επαναλαμβάνονται τα παραπάνω και στις 1/4/1823 από τα ..
Πρακτικά διαβάζουμε: "Διορίζεται
επιτροπή για να εκθέση τα κυριώτερα των εγκληματικών εκ του προχείρου,
ερανιζομένη από τους νόμους των ημετέρων αειμνήστων Βυζαντινών
Αυτοκρατόρων". -Νομική Διάταξις της Ανατολικής Χέρσου Ελλάδος, ή Οργανισμός του Αρείου Πάγου, Γερουσίας της Ανατ. Ελλάδος, 4/11/1821: "Οι κοινωνικοί νόμοι των αειμνήστων χριστιανών αυτοκρατόρων της Ελλάδος μόνοι ισχύουσι κατά το παρόν εις την Ανατολικήν Χέρσον Ελλάδαν"
-Προσωρινό πολίτευμα της Ελλάδος 1/1/1822, όπου μεταξύ άλλων λέει: "Άχρι της κοινοποιήσεως των ειρημένων κωδίκων, αι πολιτικαί και εγκληματικαι διαδικασίαι βάσιν έχουσι τους Νόμους των αειμνήστων Χριστιανών ημών αυτοκρατόρων".
-Νόμος της Επιδαύρου, Εθνική Συνέλευση, εν Άστρει 1823, επαναλαμβάνονται τα παραπάνω και στις 1/4/1823 από τα ..
Λένε οι Νεοπαγανιστές: "Το Βυζάντιο δεν ήταν ελληνικό". Αλλά με αυτή τη δήλωση, έρχονται σε αντίθεση με την ίδια την Ελληνική ιστορία, και τη "Βυζαντινή" (Ρωμαίικη) συνείδηση τού λαού μας, όπως έχει καταγραφεί στα παρακάτω ιστορικά ντοκουμέντα:
-Πολιτικόν Σύνταγμα της Ελλάδος, Τροιζήνα, 1827 :"Έως ότου δημοσιευθώσι
Κώδικες οι Βυζαντινοί Νόμοι (..) και οι παρά της Ελληνικής
Πολιτείας δημοσιευόμενοι νόμοι έχουν ισχύν".
Επομένως η άποψη ότι το Βυζάντιο ήταν, ώς τον Παπαρηγόπουλο, ξένο για
τους Έλληνες του 19ου αιώνα, κι ότι μόνο μετά το 1850 απετέλεσε τμήμα
της ελληνικής ιδεολογίας, είναι προϊόν τερατώδους άγνοιας. Από την
πρώτη εθνοσυνέλευση, από το πρώτο έτος της Επανάστασης οι Έλληνες
γνώριζαν και ήταν περήφανοι («αείμνηστοι») ότι οι Βυζαντινοί ήταν οι
πρόγονοί τους.
Τα λόγια του Ρασσιά και του Δαυλού ότι τάχα «το Βυζάντιο το εισήγαγε
στην Ελλάδα ο Παπαρηγόπουλος» κι ότι δήθεν «αρχικά δεν υπήρχε καμμία
σχέση των (απλών και μη) Ελλήνων με το Βυζάντιο, αλλά τάχα μετά
παρείσφρυσε και άλωσε το νεοελληνικό κράτος ο βυζαντινισμός», καθώς και
η παχυλή άγνοια ορισμένων εκ των «προοδευτικών», δεν επαρκούν, για να να
καταρρίψουν ή να αποκρύψουν την ιστορική αλήθεια.
Είναι αλήθεια ότι το Οθωνικό ξενόδουλο κράτος από
το 1833- ώς τον Ζακυνθηνό, Ζαμπέλιο και Παπαρηγόπουλο, επηρεασμένο από
την Δύση αγνοούσε ή απέρριπτε το Βυζάντιο˙ όμως το ελληνικό κράτος προ
του 1833, δίχως ξένες «Προστάτιδες Δυνάμεις», καθώς και οι
Έλληνες από την πρώτη στιγμή της Ελευθερίας τους, αναφέρθηκαν μέσα
από επίσημα κείμενα του Ελληνικού κράτους στη σχέση τους με τους
βυζαντινούς προγόνους τους.
Γιατί οι Νεοπαγανιστές - εθνικιστές αρχαιολάτρες περιφρονούν τόσο πολύ την άποψη των απελευθερωτών τους για το τί είναι ελληνικότητα;
Γιατί οι Νεοπαγανιστές - εθνικιστές αρχαιολάτρες περιφρονούν τόσο πολύ την άποψη των απελευθερωτών τους για το τί είναι ελληνικότητα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου