Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Πρώτα έβαλε πλάτη σε Σαμαρά - Στουρνάρα και τώρα δακρύζει, δήθεν, για την Κύπρο

Τρέξε, γιατρέ μου, επειγόντως! Ο εκλεκτός συνάδελφος Ιωάννης δεν είναι καλά, μάλλον του έπεσε στο κεφάλι ο χαρταετός του Βενιζέλου! Είναι η άτιμη η ετερογονία των στόχων, βλέπετε, που σημαδεύεις τον Τσίπρα και πετυχαίνεις τον Πρετεντέρη.

Διαβάστε, γιατρέ μου, τι έγραψε ο Γιάννης μας για την Κύπρο και φρίξτε: «Την Ε.Ε. τη διοικεί συνονθύλευμα ανικάνων… έβαλαν φωτιά στον μαγαζί… τα έχουν χαμένα… κάνουν σαν σχολιαρόπαιδα που φοβούνται το δάσκαλο… ο Σόιμπλε είναι ο μοιραίος άνθρωπος που οδηγεί την Ευρώπη στην καταστροφή».

Σαν να μπήκε μέσα του ο Τράγκας ή, για να το πούμε ποιητικώς, σαν να μετεστράφη εντός του ο ρυθμός του κόσμου. Του κόστους ήθελα να πω… Μόλις τελειώσετε, γιατρέ μου, με τον Γιάννη, περάστε από το σπίτι μου, γιατί νομίζω ότι ο χαρταετός του Βενιζέλου έπεσε και στο δικό μου το κεφάλι, γαμώ την ετερογονία μου.

«Το PSI ήταν καταστροφικό», γράφει ο Πρετεντέρης κι εγώ ανησυχώ σφόδρα για τη μνήμη μου. Μα το PSI, το κούρεμα δηλαδή, το έστησαν ο ΓΑΠ με τον Βενιζέλο και το εκτέλεσαν ο ,,
Παπαδήμος και πάλι με τον Βενιζέλο, που όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη. Κι όταν βγαίνανε τότε κάτι περίεργοι αριστεροί, κάτι οικονομολόγοι, κάτι λιγοστοί δημοσιογράφοι και φωνάζανε, βάρδα αδέρφια, το κούρεμα θα είναι καταστροφικό, τρώγανε από τους Πρετεντεραίους μια σφαλιάρα, που ήτανε η μισή τους περίσσια. Μόνο προδότες δεν μας είπανε, γιατρέ μου.

Μήπως δεν έγιναν έτσι τα πράγματα, μήπως έχω αρχίσει να ρετάρω; Γιατί θυμάμαι κι άλλα περίεργα. Θυμάμαι τα μιλιούνια που κατεβαίνανε κάθε απόγευμα στο Σύνταγμα για να μην περάσει το PSI, προκαλώντας τη μήνιν των Πρετεντεραίων, που κάφρους μας ανεβάζανε, μπαχαλάκηδες μας κατεβάζανε.

Και στο τέλος μας δείρανε κι από πάνω, αυτό το θυμάμαι, γιατρέ, με σιγουριά, γιατί πονάει ακόμη η νεφραμιά μου. Και σε πονάει με τη νοτιά; Όχι, από αλλού πονάω. Άνθρωπος είναι και ο Πρετεντέρης, μπορεί να μετανόησε, θα πει ο καλοπροαίρετος. Δεν μας μπιπ, ρε καλοπροαίρετε. Σιγά μη μετανόησε ο Πρετεντέρης. Μην κοιτάτε που κλαψουρίζει δήθεν για τον κυπριακό ελληνισμό.

Αν νοιαζόταν αληθινά, δεν θα έκανε πλάτες στον Σαμαρά και στον Στουρνάρα, που με την ψήφο τους στο Eurogroup ρίξανε τους Κύπριους στο στόμα του λύκου, ούτε θα φερόταν σαν αυλικός του Βενιζέλου, που με το PSI κατέστρεψε τις κυπριακές τράπεζες. Η κλάψα, κλάψα και η δουλειά, δουλειά. Μαθαίνω ότι πρόκειται να κυκλοφορήσει και φωτογραφία με τον Πρετεντέρη να μουντζώνει έξω από την κυπριακή Βουλή, αλλά μάλλον θα είναι φωτοσοπιά του Δένδια. Ένας απόφοιτος της Γκρενόμπλ δεν θα μούντζωνε ποτέ, το πολύ-πολύ να πέταγε κανένα μπουκάλι…

ΠΗΓΗ: Η ΑΥΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου