Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Όταν ήλθαν για τους κομμουνιστές, δεν μίλησα, δεν ήμουν κομμουνιστής…



20121031-193757.jpg http://olympia.gr/
 Όταν ξέσκισαν το ΝΑΤ, δεν μίλησα. Δεν ήμουν ναυτικός…
Όταν έπαιζαν τα αποθεματικά των ασφαλιστικών ταμείων στο χρηματιστήριο, δεν μίλησα. Έγραφα ότι μου έστελνε ο Πανταγιάς.
Όταν έβαζαν το ΙΚΑ να αγοράζει μετοχές της Γενικής Αποθηκών, το βούλωνα… Ήμουν υπάλληλος της Εθνικής.
Όταν ο Πανταλάκης με έβαζε να στέλνω εμβάσματα στο εξωτερικό ενώ τα ταμεία
κατέρρεαν, δεν μίλησα. Είχα καλό μισθό στην Αγροτική.
Όταν ο Προβόπουλος αγόραζε τοξικά ομόλογα με τα χρήματα του ΕΔΟΕΑΠ, δεν μιλούσα. Έγραφα τι θαυμάσιο που είναι το PSI…
Όταν τα ταμεία φαλήρισαν με το κούρεμα, δεν έβγαλα άχνα. Έβριζα φορτηγατζήδες, ταξιτζήδες, φαρμακοποιούς, ελεύθερους επαγγελματίες.
Τώρα που όλα τα ταμεία μπήκαν στο βαρέλι δίχως πάτο, δικαιώθηκα που έβγαζα τον σκασμό… Τα δικά μου την γλίτωσαν.


ΖΚ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου