Κυριακή 8 Μαρτίου 2020

Μετά από 40 χρόνια θα κοινωνήσω



του Ιωσήφ Λουκέρη

Έχω να κοινωνήσω από 10 – 11 χρονών.
Εφέτος όμως -και μιλάω σοβαρά- θα κοινωνήσω.

Όχι για να δείξω ότι η «πανδημία» του Κορωνοϊού είναι μια μπούρδα και μισή. Γνωρίζω καλά πως, ότι και αν κάνει οποιοσδήποτε στην κατεύθυνση της λογικής, αναιρείται από μισή κουβέντα του Χατζηνικολάου ή ένα πετάρισμα των (ψεύτικων) βλεφάρων της Σίας Κοσιώνη.
Ούτε από θέμα «πίστης». Δεν είμαι προτεστάντης για να βασίζομαι στην «πίστη που κινεί βουνά» για να σώσω το τομάρι μου και να επικρατήσω των άλλων.
Ούτε επειδή πιστεύω σε θαύματα. Δεν είμαι καθολικός για να κυνηγάω σταυροφορικά τον μύθο του Γκράαλ.


Εφέτος θα πάω στην ενορία μου, τον ξακουστό ανά την υφήλιο «Αρκάγγελο» του Δίμπουκου, και θα κοινωνήσω σαν Ελληνορθόδοξος Ληξουριώτης, για να νοιώσω ξανά εκείνη την γλυκιά ζεστασιά του νάματος των παιδικών μου χρόνων, κόντρα στην ψυχρή, τεχνοκρατική εποχή μας.
Εφέτος θα μεταλάβω από την λαβίδα του φίλου μου του παπά Θανάση, γιατί θεωρώ ότι η άσκηση της Ορθόδοξης Λατρείας, ειδικά όπως τελείται στα Επτάνησα, πρέπει να συνεχιστεί σαν μια, μικρή ή μεγάλη, Επανάσταση εναντίον του σύγχρονου δεξιού και αριστερού υλισμού, ατομισμού, παραλογισμού.
Τότε, την ώρα της Θείας Μετάληψης, ακούγοντας την ομόφωνη βυζαντινή ψαλτική μας από τον Αποστόλη τον Φλέρη, θα «αναμετρηθώ» κι εγώ, όσο μπορώ, με τους παντοδύναμους πανηλίθιους που θέλουν μέσα από την απαγόρευση της Θείας Κοινωνίας να διαλύσουν κάθε μορφή κοινωνίας και να μας σπρώξουν στην ζούγκλα της επικράτησης του ισχυρότερου.
Εφέτος θα κοινωνήσω, τέλος, από πείσμαΓιατί βαρέθηκα να ακούω επαναστάτες και «επαναστάτες» να στρέφονται κατά της Εκκλησίας, σαν να είναι καμιά μεγάλη εξουσία και να αφήνουν τις άλλες, τις πραγματικές και αβάστακτες εξουσίες (Τηλεόραση, δημοσιοκάφροι, Ευρωπαϊκή Ένωση Α.Ε., Κατερίνα Καινούργιου κλπ) να αλωνίζουν ασύδοτες.
Υ.Γ.: Ευτυχώς που τα κανάλια δεν αποφάσισαν να πουν ότι ο κωρονοϊός κολλάει και με την ερωτική πράξη, γιατί τότε θα έπρεπε και να γράψω πόσους αιώνες έχω να συνουσιαστώ και να κάνω δημόσια έκκληση: «όσες πιστές προσέλθετε«….

από το «https://365335.blogspot.com/»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου