Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Kαταγγελίες-σοκ του Στέφανου Χίου για εξαγορά στελεχών του Καμμένου από την ΝΔ!






Στις 7.35 το απόγευμα της Κυριακής, την ώρα που είχα πάει την κόρη μου σε έναν παιδότοπο για να παίξει, με πήρε τηλέφωνο ο πρώην συνάδερφός μου στην Νομική Αθηνών, Παύλος Σαράκης. Ένας παλιός φίλος που έχει τραβήξει πολλά από το βρώμικο σύστημα του λευκού κολλάρου και του οργανωμένου εγκλήματος, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρείται εδώ και χρόνια προσπαθώντας να βρει την χαμένη του όραση στο ένα του μάτι. "Προσχωρώ στη ΝΔ και θέλω την γνώμη σου", μου είπε. Σε καμία περίπτωση δεν έπεσα από κανένα σύννεφο. Του απάντησα επί λέξει:"Εαν το κάνεις αυτό θα είναι σαν να προδίδεις 4.000 πατριώτες που σε πίστεψαν και σε ψήφισαν, πολλοί από αυτοί μονοσταυρία. Όσο για μένα δεν θα σε πάρω με τα γιαούρτια αλλά εαν έχω εκπομπή την Παρασκευή (γιατί παίζει και να μην έχω λόγω διαφόρων εξελίξεων), δεν θα σου πετάξουμε γιαούρτια αλλά θα σε πλακώσουμε με τις πατάτες στο κεφάλι".
Η απόφαση του κ. Σαράκη, δεν με εκπλήσσει. Εδώ και μέρες στελέχη του Πάνου Καμμένου, σύμφωνα με όσα έχω πληροφορηθεί, βολιδισκοπούνται από τον Λυκουρέντζο της ΝΔ. "Έλα στην παράταξη και όταν γίνουμε κυβέρνηση, θα σε κάνουμε εκείνο και το άλλο", φέρεται να τους λέει με τους περισσότερους να πείθονται και να αποσκιρτούν(αποστατούν είναι ο πιο σωστός όρος). Στην παράταξη του Καμμένου ενεργοποιούνται εδώ και καιρό πολλοί σύγχρονοι Εφιάλτες, ραγιάδες, πολιτικά τσογλάνια και προσκυνημένοι, ζητώντας οφίτσια. Πλην των περιπτώσεων που έχουν γίνει γνωστές, κάτι πήρε το αυτί μου για κάποιο γιατρό Αντωνίου (εκείνον που έκανε τάχα την μήνυση εναντίον των 300 βουλευτών)που ζητά απ'οτι μου είπανε θέση Διοικητού στο Νοσοκομείο Χαλκίδος ή στην Αθήνα και τον τρίτο υποψήφιο του Καμμένου στα Γιάννενα, που του έχουν τάξει δήθεν θέση στο Υπουργείο Εξωτερικών.
Υπό το κλίμα αυτό φαίνεται ότι κάτι εξαιρετικά ύποπτο συμβαίνει και στην παράταξη Καμμένου. Μία από τις περιπτώσεις είναι και ο Σαράκης.

Ο κ.Σαράκης συναντήθηκε απ'όσα έμαθα τρείς φορές με τον Διευθυντή του Σαμαρά ονόματι Μπούρα και υπήρξε πολιτική συναλλαγή για μη εκλόγιμη θέση αλλά για μελλοντική αξιοποίηση  από αισχρή μνημονιακή κυβέρνηση που οι ξένες και ντόπιες δυνάμεις των τραπεζιτών ετοιμάζουν για να αποτελειώσουν τη χώρα.
Με τον κ.Σαράκη πια μας χωρίζει ποτάμι βαθύ. Εγώ πίσω από τα χαρακώματα όσων εξακολουθούν να πιστεύουν ότι το μνημόνιο είναι η ταφόπλακα της Ελλάδος και εκείνων που συναλλάχθηκαν, πουλήθηκαν πολιτικά και εξευτέλισαν τον πολιτικό τους ανδρισμό έναντι "αργυρίων".
Για το κόμμα του κ.Καμμένου, ειλικρινά δεν μου καίγεται καρφί. Ελικρινά και θα το έχετε διαπιστώσει. Η ειλικρίνεια και ο σεβασμός στο όραμα του Έλληνα με νοιάζει. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι το συμφέρον και η προκοπή της πατρίδος μου. Και με τέτοιες ενέργειες, σαν του Σαράκη και του κάθε Σαράκη, επιβεβαιώνεται καθημερινά ότι Σύγχρονοι Ιούδες φυτοζωούν στα βαλτόνερα της πολιτικής των Νενέκων που μετά τον Μυστικό Δείπνο, είδαν πουγγιά και υποσχέσεις και ξεπούλησαν τα όνειρά μας.
Εγώ με αυτούς είμαι και θα είμαι απέναντι. Και εαν έχει τσίπα πολιτικής ανδρείας ο κ.Σαράκης, ας βγει να απαντήσει. Επιβάλλεται να απαντήσει. Γιατί τον αποκάλεσα πολλές φορές έντιμο και πατριώτη μέσα από τις εκπομπές μας. Και με έκανε μέσα σε λίγα λεπτά να πάρω την απόφαση να το ανακαλέσω. Το ΜΑΚΕΛΕΙΟ σε στήριξε, το ΜΑΚΕΛΕΙΟ θα σε μακελέψει. Είχα πει και το' χα πει και σε σένα. Οίκτος για κανέναν. Για κανέναν που πουλάει τον καημό του λαού για αλήθειες. Δεν υπάρχει πολυτέλεια για πίκρες ή για μετάνοιες. Άλλωστε εδώ και 22 χρόνια στήριξα πολλούς που πούλησαν κοινούς αγώνες όχι για κόμματα αλλά για ιδέες. Και εαν για σας πέθαναν, για μένα οι ιδέες για την απελευθέρωση της Ελλάδος παραμένουν στη καρδιά μου ζωντανές.

Σε περιμένω λοιπόν κύριε Σαράκη. Και εσένα και όλους όσοι πουλάτε την πατρίδα σας και το μέλλον των παιδιών σας και των παιδιών μας. Βγείτε και μιλήστε γιατί ξεπουληθήκατε στο ΔΝΤ και στη μεσόκοπη ξεπεσμένη πόρνη, την Κ. Λαγκάρντ.
Μέσα σε μια νύχτα. Ιούδες και πόρνες. Όλες μαζί...
 
http://makeleio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1818:2012-05-27-19-33-50&catid=4:2012-02-11-12-49-59&Itemid=2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου