Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

ΜΗ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ...

''Μην και με ενοχλείτε περικαλώ.Αφήτε με εν τη ακαδημαϊκή μου μεγαλοφυΐα να μεγαλουργώ ιστορικώς και κοινοβουλευτικώς . Κόντρα στη μνήμη σας.Κατάμουτρα στο θυμικό σας . Δικαιωματικώς .Καθ ότι μου το δώσασι  οι φίλοι που με διόρισαν εν τω υπουργείω παιδείας για να ξαναγράψω την ιστορία (Έρμε Όργουελ πόσο μπροστά ήσουν) και οι ψηφοφόροι  που με εξέλεξαν βουλευτήν  ίνα  και συνεχίσω το αναμορφωτικόν μου εργο''.
   Μπράβο κυρά Μαρία μου και εις ανωτέρα ,να πούμε.Μην απορείς το λοιπόν που σε βρίζει η μισή Ελλάδα , τεμέτερη, και μη.Ήδη εξαργύρωσες τη ιστορική σου(το λιγότερο) παπαριά με το βουλευτιλίκι..Εύγε αλλά μην το πάρεις και πάνω σου  δεν είστε και η μόνη παπαρολόγος εν τω κοινοβουλείω.Κι άλλοι έχουν στηρίξει καριέρες  ολάκερες βασισμένες στον ντόρο και μόνον .Πόσο μάλλον όταν ο ντόρος αυτός είναι και ροζ απόχρωσης και τσιγκλίζει την  κατά την άποψη σας εθνικιστική μας , νιρβάνα. Κατάπτυστο αν αληθεύει και διεγερτικόν κυρά Μαρία μου ε?Ενίοτε και επικίνδυνον βέβαια μη και πέσεις πάνω σε κάναν νταβρατισμένο καραπόντιο και χαρά σε σένα κυρά Μάρω μου. Εκεί να δεις συνωστισμό ναπούμε και πόσων λεπτών σιγή!!!
 Δεν τυγχάνω  Πόντιος κυρά Μαρία μου, απλά μεγάλωσα μαζί τους σε συνοικία στη Σαλονίκη και ξέρω δυο πραματάκια γι αυτούς που κι εσύ τα γνωρίζεις  αλλά δεν τα τιμάς ως δείχνει. Να πω το λοιπόν  εγώ ο αγράμματος σε σένα την καθηγήτρια(Τώρα ποιος απ τους δυό μας θα πρεπε να ντρέπεται πιο πολύ δεν ηξεύρω). Πρώτον ότι αποτελούν εξέχον κομμάτι του Ελληνισμού και δεύτερον ότι είναι τρομερά ευαίσθητοι στα θέματα που αφορούν την ράτσα τους πόσο μάλλον όταν αυτά κουβαλάνε μέσα τους πόνο,  αίμα και προσφυγιά. Πως είπατε μαντάμ?μην και ανακάλυψα τη φωτιά? Τότε γιατί δεν τα σέβεστε?και διατί απορείτε δια την κατακραυγήν? Εσείς, αν εγώ η πάσα ένας, σας έθιγε το Πολυτεχνείο , ας  πούμε (ως ο Χρυσαυγίτης πριν λίγες μέρες)ή τον Άρη δεν θα βγαίνετε να τον φάτε ζωντανό?Απλοϊκόν ε? Ελα ντε!!!.
Πως σας παρεξήγησαν?Ε καλά το τραβάει και σας ολίγον τι ο κώλος σας και με το μπαρδόν.Εξ άλλου ως προείπαμε το χρησιμοποιείτε(το γεγονός ουχί κάτι άλλον) κανονικώς και  προς ιδίοις ωφέλησι.
Δεν προσδοκώ να αλλάξετε απόψεις επί του θέματος (αλίμονο). Απλά μια συγνώμη ίσως και να ήτο αρκετή καθ ότι οι Πόντιοι εκτός από μεγάλα κεφάλια  έχουν και μεγάλες καρδιές.Αλλά που?
 Δεν έχω τίποτα άλλο να σου πω κυρά Μάρω μου ''μόνο φύλαξε και για μας λίγο χαλβά'' που έλεγε(κάποτε κι αυτός) ο Νιόνιος ,έτσι σαν αντίδωρο στις επερχόμενες γενιές.Δάσκαλος είσαι ,Ελληνίδα είσαι,τι διάλο λίγο φιλότιμο θάχεις μέσα σου ακόμα αντί να μας κοπανάς ένα'' Μην με ενοχλείτε''
 Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς στην φίλην σας  και ομοϊδεάτην Δραγώνα
    Ο τελειόφοιτος στ τάξης Δημοτικού
Μήτσος ο Τούφας 

και με το μπαρντόν δηλαδής!!!!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου