Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Το ξέσπασμα της μάνας του Λαζανά: Γιατί να μου σκοτώσουν το παιδί μου;


http://www.iefimerida.gr/sites/default/files/imagecache/node_image660/patra-lazanas-660.jpg 
Οργισμένη και αγανακτισμένη είναι η οικογένεια του δολοφονηθέντος 29χρονου Θανάση Λαζανά. Η μητέρα του μιλώντας για το τραγικό περιστατικό είπε «Μες το σπίτι μου το σκότωσαν το παιδί μου. Το σκυλάκι του πήγε βόλτα και μου το σκοτώσανε, τι είναι αυτό; Γιατί να μου σκοτώσουν το παιδί μου; Ένα είχα».
Σε ηχογραφημένη τηλεφωνική της δήλωση στο zougla.gr μίλησε για το θάνατο του παιδιού της, αλλά και το μεταναστευτικό πρόβλημα που μαστίζει την πόλη της Πάτρας. Μάλιστα ανέφερε χαρακτηριστικά «τώρα το λιμάνι ήρθε από εδώ και όλα τα προβλήματα ήρθαν εδώ».
Την ίδια ώρα η κατάσταση στην Πάτρα παραμένει τεταμένη με τους κατοίκους να δηλώνουν οργισμένοι μα την κατάσταση. Γι αυτό με εντολή του υπουργού Προστασίας του Πολίτη κ. Οικονόμου, από το πρωί της Τετάρτης βρίσκεται στην Πάτρα ο Επιθεωρητής Νοτίου Ελλάδος της ΕΛ.ΑΣ. Γρηγόρης Μπαλάκος, ο οποίος έχει τεθεί επικεφαλής ειδικού σχεδίου της ΕΛ.ΑΣ για την αντιμετώπιση της κρίσης στην περιοχή. Το σχέδιο περιλαμβάνει αυξημένη αστυνομική παρουσία στην παραλιακή και φύλαξη των σημείων όπου κινούνται μετανάστες.
Χθες πάντως συγκεντρώθηκαν 30 άτομα περίπου από τον αντιεξουσιαστικό χώρο έξω από το εργατικό κέντρο Πάτρας,ωστόσο και πάλι οι άσχημες καιρικές συνθήκες συνέβαλαν στο να μην πραγματοποιηθούν συγκεντρώσεις των κατοίκων των Ιτεών.

iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου