Από την εκπομπήστην
εκπομπή «ό,τι πεις εσύ» του Γιώργου Γκόντζου, στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Ιωαννίνων
«Η ταινία χαρακτηρίζεται από τον ρεαλισμό της. Οι ήρωες δεν είναι υπερήρωες. Είναι απλοί άνθρωποι της τότε εποχής, οι οποίοι είχαν τις σκέψεις τους, τους προβληματισμούς τους, τους ενδοιασμούς του, το θάρρος του, την απερισκεψία τους και στην τελική τη φλόγα για την ελευθερία. Είναι μια λιτή, απλή ιστορία, η οποία διδάσκει σήμερα ότι αν υπάρχουν ιδανικά, τότε πιο εύκολα προσφέρεις τον εαυτό σου και πιο εύκολα δίνεις κάθε ικμάδα των δυνάμεών σου προκειμένου να βοηθήσεις αυτό που λέγεται γενικό ή εθνικό καλό. Τότε δεν υπήρχε το αίσθημα της πατρίδας,υπήρχε το έθνος. Και όλοι προσπαθούσαν να σώσουν το έθνος. Είναι μια λιτή απλή ταινία, χωρίς εθνικιστικές κορώνες, είναι μια πατριωτική ταινία».
Ακούστε την συνέντευξη και διαβάστε πληροφορίες για την ταινία και τους συντελεστές
Η σκηνοθεσία και το σενάριο είναι του Βασίλη Τσικάρα, η φωτογραφία του Δημήτρη Σταμπολή και στους
Ο σκηνοθέτης της ταινίας «’Εξοδος 1826», Βασίλης Τσικάρας που κατάγεται ,όπως είπε από τα Άνω Ραβένια Ιωαννίνων,μίλησε στην εκπομπή «ό,τι πεις εσύ» (Γιώργος Γκόντζος),στο δημοτικό ραδιόφωνο Ιωαννίνων ,λίγες μέρες πριν την επέτειο της 25ης Μαρτίου,για ιστορικά στοιχεία στα οποία βασίστηκε η ταινία, τα προσωπικά ερεθίσματα που καθόρισαν την σεναριακή μορφή της,και τα μηνύματα που διακριτικά και σαφή ταυτόχρονα διαχέονται από αυτή την ανεξάρτητη κινηματογραφική παραγωγή.
«Απώτερος σκοπός της θυσίας των Σαμαριναίων η ελευθερία»
Όπως εξηγεί «η ταινία βασίζεται σε μια αληθινή ιστορία ,αφορά το δημοτικό μας τραγούδι «Τα παιδιά της Σαμαρίνας», είναι η ιστορία που κρύβει αυτό το τραγούδι ,για κείνα τα παιδιά που έφυγαν από την Σαμαρίνα Γρεβενών και τα γύρω βλαχοχώρια ,προκειμένου να φτάσουν στο Μεσολόγγι και να βοηθήσουν τους έγκλειστους στο Μεσολόγγι , να βοηθήσουν στην Έξοδο του Μεσολογγίου….Η ταινία η οποία έχει και στοιχεία μυθοπλασίας ,αυτό είναι λογικό,είναι ένα δεκαήμερο οδοιπορικό τους στα βουνά προκειμένου να φτάσουν από την Σαμαρίνα στο Μεσολόγγι και στο τέλος να θυσιαστούν ,έχοντας ένα απώτερο σκοπό, την ελευθερία,και να συντρέξουν ,να συνδράμουν τους Έλληνες που χρειάζονταν εκείνη την περίοδο την ανάγκη τους»
Ο ρόλος της μυθοπλασίας στον κινηματογράφο
Ο σκηνοθέτης ανέφερε πως το σενάριο βασίστηκε στην προφορική παράδοση σε διασωθέντα ιστορικά στοιχεία και στην έρευνα που έκανε ο ίδιος , μέλος της ΕΣΗΕΜ-Θ,για αρκετό διάστημα.Με αφορμή το γεγονός πως η ταινία ,όπως είπε,έχει και στοιχεία μυθοπλασίας απάντησε σε ερώτηση για το θέμα της αξίας των μύθων και το σκηνικό που αφορά την «αποδόμησή τους»: «Η μυθοπλασία στον κινηματογράφο είναι όλα εκείνα τα απαραίτητα συστατικά που απαιτούνται για να ολοκληρωθεί μια ταινία.Για παράδειγμα ,ξέραμε, σε δέκα μέρες δρόμου, τι συζητούσαν μεταξύ τους ;Όχι.Εκεί λοιπόν μπαίνει η μυθοπλασία, όπως λέμε «ποιητική αδεία», εδώ «σκηνοθετική αδεία», «σεναριακή αδεία»,το γεγονός ότι πρέπει να υπάρξουν διάλογοι, να υπάρξουν κάποιες σχέσεις των ανθρώπων,προκειμένου να υπάρχει μια σεναριακή δομή,για να αποδοθεί η ιστορία στην μεγάλη οθόνη». Ερωτηθείς αν η ταινία «θυμίζει» ανάλογες ταινίες Ελληνικής Ιστορίας,σημειώνει πως «οι ήρωες φορούν φουστανέλα ..Μιλάμε για το 1826..Η φουστανέλα ήταν ενδυμασία Ελληνική…» ενώ σε άλλο σημείο χαρακτηρίζει την ταινία «κινηματογραφικό μνημόσυνο για την θυσία αυτών των ανθρώπων που μαζί με άλλους προσέφεραν την ζωή τους για να είμαστε εμείς ελεύθεροι..»
«Επόμενη ερώτηση!!»
«Επόμενη ερώτηση…» Με αυτές τις δυο λέξεις απάντησε αρχικά ο σκηνοθέτης ,στην ερώτηση αν η ταινία έλαβε χρηματική επιχορήγηση από το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου και στην συνέχεια ανέφερε πως δεν έλαβε ούτε το ποσό των 20.000 ευρώ που αιτήθηκε από έναν δημόσιο φορέα προκειμένου να ολοκληρωθεί η ταινία και να μην «καταστραφεί αυτός ο κόπος». Ο Β.Τσικάρας απάντησε και σε σχόλια για ελλείψεις στην ταινία («χρώμα της τουρκικής σημαίας» ή «λευκές φουστανέλες»)και κατέληξε λέγοντας πως «είναι μια ταινία πατριωτική και χαίρομαι που το λέω..Αν αυτό .μια ταινία που βγαίνει από τις ρίζες μας είναι αμαρτία, τότε δικάστε μας» Ακούστε την συνέντευξη και διαβάστε πληροφορίες για την ταινία και τους συντελεστές Η σκηνοθεσία και το σενάριο είναι του Βασίλη Τσικάρα, η φωτογραφία του Δημήτρη Σταμπολή και στους πρωταγωνιστικούς ρόλους είναι οι Δημήτρης Παπαδόπουλος, Λεωνίδας Κακούρης, Μαρία Ανδρούτσου.
Λίγα λόγια για το έργο
Ο καπετάνιος Μίχος Φλώρος επιστρέφει στη Σαμαρίνα για να πάρει κι άλλους άντρες και να τους οδηγήσει στο Μεσολόγγι συμπληρώνοντας το ήδη υπάρχον σώμα, στη ντάπια του στρατηγού Μακρή. Έτσι, με τη βοήθεια του προσωπικού του φίλου Ηλία Μανάκα κι άλλους 25 άντρες ξεκινούν ένα μακρύ ταξίδι προκειμένου να συναντήσουν στο Μεσολόγγι, τον Ζήση Χατζημάτη και τους υπόλοιπους συμπατριώτες τους. Στις 31 Μαρτίου του 1826 ξεκινά η δύσκολη πορεία τους, μέσα από τα βουνά. Την ίδια ώρα, οι γυναίκες στο χωριό προσπαθούν να μάθουν από την Ελένη Φλώρου, την πραγματική αιτία της ξαφνικής φυγής των αντρών τους. Ο Ιμπραήμ πασάς και ο Τούρκος Φρούραρχος της Άρτας Ν. Σερβάν ετοιμάζουν την τελική επίθεση στο Μεσολόγγι.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Σενάριο – σκηνοθεσία: Βασίλης Τσικάρας
Διευθυντής φωτογραφίας: Δημήτρης Σταμπολής
Εικονοληψία: Παναγιώτης Κράββαρης
Βοηθοί σκηνοθέτη: Μιχάλης Χαραλαμπίδης, Γιώργος Φλέγγας
Script: Κλειώ Λιάβα
Σκηνικά – κοστούμια: Νίκος Καλαϊτζίδης
Βοηθοί ενδυματολόγοι: Μαριαλένα Χρυσογονίδου, Αθηνά Μπατσίλα
Μουσική σύνθεση – ενορχήστρωση: Κανάρης Κεραμάρης
Επεξεργασία παραδοσιακών: Πάνος Κοσμίδης
Μοντάζ: Γιώργος Φλέγγας, Μιχάλης Χαραλαμπίδης
Οπτικά εφέ: Μιχάλης Χαραλαμπίδης
Μιξάζ – sound design: Κρίτωνας Κιουρτσής, Μυρτώ Χατζηανδρέου
Ηχολήπτης: Σάββας Φωτιάδης
Graphics design: Δημήτρης Παγιάντζας – locolime
Επεξεργασία εικόνας – coloring: Γιώργος Φλέγγας
Doublage: Media world – Γιώργος Σινιόσογλου
Ηλεκτρολόγος: Γιώργος Βασιλειάδης
Μακιγιάζ: Σοφία Βουλαλά
Βοηθοί μακιγιάζ: Αθανασία Μιχαλάκη, Δήμητρα Παπαδοπούλου
Hair styling: Αλίκη Φραγκάκη
Auxiliary staff: Δημήτρης Κουτσιμανής
Διδασκαλία τουρκικών: Γιώργος Σινιόσογλου, Αιμίλιος Μαντάς
Διδασκαλία βλαχικής: Γεράσιμος Γεράσης
Διαδασκαλία ξιφασκίας: Σάκης Παπαδόπουλος
Trailer: Μιχάλης Χαραλαμπίδης
Trailer 2: Γιώργος Φλέγγας
Υπεύθυνη φροντιστηρίου: Μαρία Βλάχου
Οργάνωση – εκτέλεση παραγωγής: Ελένη Σκάρπου
Παραγωγή: Aratos Films
Συνεργασία: Δημήτρης Σταμπολής Ο.Π., Promis Media, Δήμος Πέλλας, Σύλλογος Φίλων Ιστορίας και Αναπαράστασης αυτής Γιαννιτσών, Θέατρο Άρατος ΗΘΟΠΟΙΟΙ
Δημήτρης Παπαδόπουλος, Λεωνίδας Κακούρης, Μαρία Ανδρούτσου, Αντώνης Σιώπκας, Χρήστος Μπάτζιος, Βασίλης Τσικάρας, Αγγέλα Βαγιωνά, Ειρήνη Τσιαούση, Κυριάκος Χρυσίδης, Γιάννης Περδίκης, Νίκος Νικολαΐδης, Γιώργος Χατζηθεοδώρου, Κώστας Λιόλιος, Μανώλης Σαββίδης, Δημήτρης Δήμου, Ράνια Νικολούλη, Νίνα Μυλωνά, Βασιλική Γραικού, Μαρία Κλεάρχου, Κική Σπύρου, Σταύρος Δουκουζγιάννης, Μαρία Μουστάκα, Σταύρος Καραγεωργιάδης, Δημήτρης Θεοδοσιάδης, Δημήτρης Ελιάς, Σάκης Παπαγεωργίου, Κωστής Πεΐτσης, Κώστας Αντωνιάδης, Σταύρος Βαφειάδης, Νίκος Βλαχόπουλος, Βασίλης Βεργινάδης, Χριστίνα Λιόλιου, Μαρία Βλάχου, Αριστείδης Σιναπίδης, Βασίλης Λουλουδόπουλος, Δημήτρης Κύρτσος, Νίκος Ματινέλης, Γιώργος Πεχλιβανίδης, Γιάννης Παπαχριστούδης, Σταύρος Ιωαννίδης, Γιώργος Βαρελάς, Βασίλης Βαρελάς, Αργύρης Ταφραλίδης, Νίκος Ιωαννίδης, Βάιος Λιάππης, Παναγιώτης Νάκος, Σάκης Κολότσιος, Κατερίνα Μπαλάσκα, Αναστασία Θεοδώρου, Ιωάννα Τζαφέρη, Ιωάννης Κυφωνίδης, Κυριάκος Βιολάρης, Γιάννης Λαζαρίδης, Άλκης Γκόσιος. Αντώνης Χαλιάσος, Σεμπάστιαν Τσιφής, Γιάννης Ανδρεόπουλος, Γιάννης Τσιορμπατζής, Βασίλης Πεΐτσης, Αλέξανδρος Μυλωνάς, Θανάσης Τόπης, Παναγιώτης Μπατσικούρας, Στέλιος Βασιλείου, Γιώργος Δήμτσης, Κώστας Σαμπατζής, Φόρης Θεοδοσιάδης, Παύλος Καλπακίδης, Γιώργος Λαζαρίδης, Κώστας Παπαδόπουλος, Απόστολος Ρέλλος, Βασίλης Δεληλάμπου, Νίκος Σαββίδης, Γιάννης Παπαδόπουλος, Νεκτάριος Βασιλειάδης, Γιώργος Μυλωνάς, Τάρια Ματθαιοπούλου, Γιώργος Μίτιγκας, Γρηγόρης Σωτηριάδης.
«Η ταινία χαρακτηρίζεται από τον ρεαλισμό της. Οι ήρωες δεν είναι υπερήρωες. Είναι απλοί άνθρωποι της τότε εποχής, οι οποίοι είχαν τις σκέψεις τους, τους προβληματισμούς τους, τους ενδοιασμούς του, το θάρρος του, την απερισκεψία τους και στην τελική τη φλόγα για την ελευθερία. Είναι μια λιτή, απλή ιστορία, η οποία διδάσκει σήμερα ότι αν υπάρχουν ιδανικά, τότε πιο εύκολα προσφέρεις τον εαυτό σου και πιο εύκολα δίνεις κάθε ικμάδα των δυνάμεών σου προκειμένου να βοηθήσεις αυτό που λέγεται γενικό ή εθνικό καλό. Τότε δεν υπήρχε το αίσθημα της πατρίδας,υπήρχε το έθνος. Και όλοι προσπαθούσαν να σώσουν το έθνος. Είναι μια λιτή απλή ταινία, χωρίς εθνικιστικές κορώνες, είναι μια πατριωτική ταινία».
Ακούστε την συνέντευξη και διαβάστε πληροφορίες για την ταινία και τους συντελεστές
Η σκηνοθεσία και το σενάριο είναι του Βασίλη Τσικάρα, η φωτογραφία του Δημήτρη Σταμπολή και στους
Ο σκηνοθέτης της ταινίας «’Εξοδος 1826», Βασίλης Τσικάρας που κατάγεται ,όπως είπε από τα Άνω Ραβένια Ιωαννίνων,μίλησε στην εκπομπή «ό,τι πεις εσύ» (Γιώργος Γκόντζος),στο δημοτικό ραδιόφωνο Ιωαννίνων ,λίγες μέρες πριν την επέτειο της 25ης Μαρτίου,για ιστορικά στοιχεία στα οποία βασίστηκε η ταινία, τα προσωπικά ερεθίσματα που καθόρισαν την σεναριακή μορφή της,και τα μηνύματα που διακριτικά και σαφή ταυτόχρονα διαχέονται από αυτή την ανεξάρτητη κινηματογραφική παραγωγή.
«Απώτερος σκοπός της θυσίας των Σαμαριναίων η ελευθερία»
Όπως εξηγεί «η ταινία βασίζεται σε μια αληθινή ιστορία ,αφορά το δημοτικό μας τραγούδι «Τα παιδιά της Σαμαρίνας», είναι η ιστορία που κρύβει αυτό το τραγούδι ,για κείνα τα παιδιά που έφυγαν από την Σαμαρίνα Γρεβενών και τα γύρω βλαχοχώρια ,προκειμένου να φτάσουν στο Μεσολόγγι και να βοηθήσουν τους έγκλειστους στο Μεσολόγγι , να βοηθήσουν στην Έξοδο του Μεσολογγίου….Η ταινία η οποία έχει και στοιχεία μυθοπλασίας ,αυτό είναι λογικό,είναι ένα δεκαήμερο οδοιπορικό τους στα βουνά προκειμένου να φτάσουν από την Σαμαρίνα στο Μεσολόγγι και στο τέλος να θυσιαστούν ,έχοντας ένα απώτερο σκοπό, την ελευθερία,και να συντρέξουν ,να συνδράμουν τους Έλληνες που χρειάζονταν εκείνη την περίοδο την ανάγκη τους»
Ο ρόλος της μυθοπλασίας στον κινηματογράφο
Ο σκηνοθέτης ανέφερε πως το σενάριο βασίστηκε στην προφορική παράδοση σε διασωθέντα ιστορικά στοιχεία και στην έρευνα που έκανε ο ίδιος , μέλος της ΕΣΗΕΜ-Θ,για αρκετό διάστημα.Με αφορμή το γεγονός πως η ταινία ,όπως είπε,έχει και στοιχεία μυθοπλασίας απάντησε σε ερώτηση για το θέμα της αξίας των μύθων και το σκηνικό που αφορά την «αποδόμησή τους»: «Η μυθοπλασία στον κινηματογράφο είναι όλα εκείνα τα απαραίτητα συστατικά που απαιτούνται για να ολοκληρωθεί μια ταινία.Για παράδειγμα ,ξέραμε, σε δέκα μέρες δρόμου, τι συζητούσαν μεταξύ τους ;Όχι.Εκεί λοιπόν μπαίνει η μυθοπλασία, όπως λέμε «ποιητική αδεία», εδώ «σκηνοθετική αδεία», «σεναριακή αδεία»,το γεγονός ότι πρέπει να υπάρξουν διάλογοι, να υπάρξουν κάποιες σχέσεις των ανθρώπων,προκειμένου να υπάρχει μια σεναριακή δομή,για να αποδοθεί η ιστορία στην μεγάλη οθόνη». Ερωτηθείς αν η ταινία «θυμίζει» ανάλογες ταινίες Ελληνικής Ιστορίας,σημειώνει πως «οι ήρωες φορούν φουστανέλα ..Μιλάμε για το 1826..Η φουστανέλα ήταν ενδυμασία Ελληνική…» ενώ σε άλλο σημείο χαρακτηρίζει την ταινία «κινηματογραφικό μνημόσυνο για την θυσία αυτών των ανθρώπων που μαζί με άλλους προσέφεραν την ζωή τους για να είμαστε εμείς ελεύθεροι..»
«Επόμενη ερώτηση!!»
«Επόμενη ερώτηση…» Με αυτές τις δυο λέξεις απάντησε αρχικά ο σκηνοθέτης ,στην ερώτηση αν η ταινία έλαβε χρηματική επιχορήγηση από το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου και στην συνέχεια ανέφερε πως δεν έλαβε ούτε το ποσό των 20.000 ευρώ που αιτήθηκε από έναν δημόσιο φορέα προκειμένου να ολοκληρωθεί η ταινία και να μην «καταστραφεί αυτός ο κόπος». Ο Β.Τσικάρας απάντησε και σε σχόλια για ελλείψεις στην ταινία («χρώμα της τουρκικής σημαίας» ή «λευκές φουστανέλες»)και κατέληξε λέγοντας πως «είναι μια ταινία πατριωτική και χαίρομαι που το λέω..Αν αυτό .μια ταινία που βγαίνει από τις ρίζες μας είναι αμαρτία, τότε δικάστε μας» Ακούστε την συνέντευξη και διαβάστε πληροφορίες για την ταινία και τους συντελεστές Η σκηνοθεσία και το σενάριο είναι του Βασίλη Τσικάρα, η φωτογραφία του Δημήτρη Σταμπολή και στους πρωταγωνιστικούς ρόλους είναι οι Δημήτρης Παπαδόπουλος, Λεωνίδας Κακούρης, Μαρία Ανδρούτσου.
Λίγα λόγια για το έργο
Ο καπετάνιος Μίχος Φλώρος επιστρέφει στη Σαμαρίνα για να πάρει κι άλλους άντρες και να τους οδηγήσει στο Μεσολόγγι συμπληρώνοντας το ήδη υπάρχον σώμα, στη ντάπια του στρατηγού Μακρή. Έτσι, με τη βοήθεια του προσωπικού του φίλου Ηλία Μανάκα κι άλλους 25 άντρες ξεκινούν ένα μακρύ ταξίδι προκειμένου να συναντήσουν στο Μεσολόγγι, τον Ζήση Χατζημάτη και τους υπόλοιπους συμπατριώτες τους. Στις 31 Μαρτίου του 1826 ξεκινά η δύσκολη πορεία τους, μέσα από τα βουνά. Την ίδια ώρα, οι γυναίκες στο χωριό προσπαθούν να μάθουν από την Ελένη Φλώρου, την πραγματική αιτία της ξαφνικής φυγής των αντρών τους. Ο Ιμπραήμ πασάς και ο Τούρκος Φρούραρχος της Άρτας Ν. Σερβάν ετοιμάζουν την τελική επίθεση στο Μεσολόγγι.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Σενάριο – σκηνοθεσία: Βασίλης Τσικάρας
Διευθυντής φωτογραφίας: Δημήτρης Σταμπολής
Εικονοληψία: Παναγιώτης Κράββαρης
Βοηθοί σκηνοθέτη: Μιχάλης Χαραλαμπίδης, Γιώργος Φλέγγας
Script: Κλειώ Λιάβα
Σκηνικά – κοστούμια: Νίκος Καλαϊτζίδης
Βοηθοί ενδυματολόγοι: Μαριαλένα Χρυσογονίδου, Αθηνά Μπατσίλα
Μουσική σύνθεση – ενορχήστρωση: Κανάρης Κεραμάρης
Επεξεργασία παραδοσιακών: Πάνος Κοσμίδης
Μοντάζ: Γιώργος Φλέγγας, Μιχάλης Χαραλαμπίδης
Οπτικά εφέ: Μιχάλης Χαραλαμπίδης
Μιξάζ – sound design: Κρίτωνας Κιουρτσής, Μυρτώ Χατζηανδρέου
Ηχολήπτης: Σάββας Φωτιάδης
Graphics design: Δημήτρης Παγιάντζας – locolime
Επεξεργασία εικόνας – coloring: Γιώργος Φλέγγας
Doublage: Media world – Γιώργος Σινιόσογλου
Ηλεκτρολόγος: Γιώργος Βασιλειάδης
Μακιγιάζ: Σοφία Βουλαλά
Βοηθοί μακιγιάζ: Αθανασία Μιχαλάκη, Δήμητρα Παπαδοπούλου
Hair styling: Αλίκη Φραγκάκη
Auxiliary staff: Δημήτρης Κουτσιμανής
Διδασκαλία τουρκικών: Γιώργος Σινιόσογλου, Αιμίλιος Μαντάς
Διδασκαλία βλαχικής: Γεράσιμος Γεράσης
Διαδασκαλία ξιφασκίας: Σάκης Παπαδόπουλος
Trailer: Μιχάλης Χαραλαμπίδης
Trailer 2: Γιώργος Φλέγγας
Υπεύθυνη φροντιστηρίου: Μαρία Βλάχου
Οργάνωση – εκτέλεση παραγωγής: Ελένη Σκάρπου
Παραγωγή: Aratos Films
Συνεργασία: Δημήτρης Σταμπολής Ο.Π., Promis Media, Δήμος Πέλλας, Σύλλογος Φίλων Ιστορίας και Αναπαράστασης αυτής Γιαννιτσών, Θέατρο Άρατος ΗΘΟΠΟΙΟΙ
Δημήτρης Παπαδόπουλος, Λεωνίδας Κακούρης, Μαρία Ανδρούτσου, Αντώνης Σιώπκας, Χρήστος Μπάτζιος, Βασίλης Τσικάρας, Αγγέλα Βαγιωνά, Ειρήνη Τσιαούση, Κυριάκος Χρυσίδης, Γιάννης Περδίκης, Νίκος Νικολαΐδης, Γιώργος Χατζηθεοδώρου, Κώστας Λιόλιος, Μανώλης Σαββίδης, Δημήτρης Δήμου, Ράνια Νικολούλη, Νίνα Μυλωνά, Βασιλική Γραικού, Μαρία Κλεάρχου, Κική Σπύρου, Σταύρος Δουκουζγιάννης, Μαρία Μουστάκα, Σταύρος Καραγεωργιάδης, Δημήτρης Θεοδοσιάδης, Δημήτρης Ελιάς, Σάκης Παπαγεωργίου, Κωστής Πεΐτσης, Κώστας Αντωνιάδης, Σταύρος Βαφειάδης, Νίκος Βλαχόπουλος, Βασίλης Βεργινάδης, Χριστίνα Λιόλιου, Μαρία Βλάχου, Αριστείδης Σιναπίδης, Βασίλης Λουλουδόπουλος, Δημήτρης Κύρτσος, Νίκος Ματινέλης, Γιώργος Πεχλιβανίδης, Γιάννης Παπαχριστούδης, Σταύρος Ιωαννίδης, Γιώργος Βαρελάς, Βασίλης Βαρελάς, Αργύρης Ταφραλίδης, Νίκος Ιωαννίδης, Βάιος Λιάππης, Παναγιώτης Νάκος, Σάκης Κολότσιος, Κατερίνα Μπαλάσκα, Αναστασία Θεοδώρου, Ιωάννα Τζαφέρη, Ιωάννης Κυφωνίδης, Κυριάκος Βιολάρης, Γιάννης Λαζαρίδης, Άλκης Γκόσιος. Αντώνης Χαλιάσος, Σεμπάστιαν Τσιφής, Γιάννης Ανδρεόπουλος, Γιάννης Τσιορμπατζής, Βασίλης Πεΐτσης, Αλέξανδρος Μυλωνάς, Θανάσης Τόπης, Παναγιώτης Μπατσικούρας, Στέλιος Βασιλείου, Γιώργος Δήμτσης, Κώστας Σαμπατζής, Φόρης Θεοδοσιάδης, Παύλος Καλπακίδης, Γιώργος Λαζαρίδης, Κώστας Παπαδόπουλος, Απόστολος Ρέλλος, Βασίλης Δεληλάμπου, Νίκος Σαββίδης, Γιάννης Παπαδόπουλος, Νεκτάριος Βασιλειάδης, Γιώργος Μυλωνάς, Τάρια Ματθαιοπούλου, Γιώργος Μίτιγκας, Γρηγόρης Σωτηριάδης.
ΠΗΓΗ: http://www.dimotikoradiofono.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου