Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Η παράγκα του Τ.Τ., οι διαφημιστικές, τα “πιστόλια” εκβιαστές, τα Μέσα Ενημέρωσης και το “μαύρο χρήμα”


taxidromikoTamieutirio1

Τα διεφθαρμένα καθάρματα έβαζαν τα μαντρόσκυλα τους να “χτυπούν” εκεί που δεν πέρναγε η βαλίτσα.

“Μπανεράκια” εμφανιζόντουσαν και εξαφανιζόντουσαν περιέργως χωρίς επίσημη δαπάνη.

Το μεγαλύτερο σκάνδαλο που συντελέστηκε στο Τ.Τ. δεν έχει σχέση με τα επισφαλή δάνεια, αλλά με τις αλλεπάλληλες διαφημιστικές καμπάνιες που στοίχισαν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.
Κάθε χρεοκοπημένος εκδότης και καναλάρχης έβρισκε καταφύγιο στο Τ.Τ. για να κάνει τις αρπαχτές του αφού προηγουμένως περνούσε για διαπιστευτήρια από το Μαξίμου.
Διάφορα λαμόγια έστησαν ολόκληρο σύστημα διαφημιστικών εταιρειών για να διαχειρίζονται τον πακτωλό που έρεε από το Τ.Τ. Κανάλι με 8% θεαματικότητα εξασφάλισε χορηγία από το Τ.Τ. και για τις 16 εκπομπές που είχε.
Διάφορα συγκροτήματα δεν προλάβαιναν να παράγουν ένθετα για να δικαιολογήσουν τα εκατομμύρια που μοίραζε το Τ.Τ.
Μήπως θα πρέπει ο εισαγγελέας να καλέσει αυτόν που χειρίζονταν τα επικοινωνιακά του Τ.Τ., εννοούμε τον κ. Μεταλληνό για να δώσει εξηγήσεις για το μεγάλο σκάνδαλο;
Και στη συνέχεια να κληθούν κάποιοι ιδιοκτήτες διαφημιστικών εταιρειών για να δούμε ποια τιμολόγια έχουν κοπεί και που πήγε το “μαύρο χρήμα” από τις εκπτώσεις της τάξεως του 50% όπου απαιτούσαν από τα μέσα ενημέρωσης που δεν συμμετείχαν στη διαπλοκή και το φαγοπότι;
Lykavitos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου