Πέμπτη 18 Απριλίου 2019

Μεταμοντέρνα Αριστερά... Η Λούμπεν Αριστερά...

Του Ηλία Παπαναστασίου
Θέση 1η
Η Λούμπεν Αριστερά του ΣΥΡΙΖΑ δεν εκπροσωπεί παραγωγικά στρωματά αλλά στηρίζεται σε Δυο συνιστώσες:
(α). Την ανώτατη και ανώτερη Δημοσιοϋπαλληλία (Άνω Μανδαρινάτο) που είναι η Στρατηγική δύναμη κρούσης.
(β). τους καθαυτούς Λούμπεν (Lumpen) που εκπροσωπούν την... «βαθιά» τραγωδία των τελείως εξαθλιωμένων.

Με την πρώτη κατηγορία υλοποιεί την ΣΥΡΙΖΑΙΙΚΗ Governability (Κυβερνησιμότητα) χαράζοντας το Γενικό Σχέδιο Αντιστροφής της Πραγματικότητας και στο οποίο οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ διαπρέπουν παίρνοντας Άριστα.

Με την δεύτερη κατηγορία μαζικοποιούνται, «απευθύνονται στο λαό» μοιράζοντας επιδόματα ελεημοσύνης και τα οποία – στην ΣΥΡΙΖΑΙΙΚΗ διάλεκτο– βαφτίζονται Κοινωνικό Κράτος.

Θέση 2η

Η σχέση του ΣΥΡΙΖΑ με το Ιστορικό Εργατικό Κίνημα – παραδοσιακό και σύγχρονο– κυμαίνεται από ανύπαρκτη έως μηδαμινή όσον αφορά τους Μισθωτούς Εργαζομένους στον Ιδιωτικό Τομέα και οι οποίοι αντιπροσωπεύουν τον κύριο όγκο των δυνάμεων του Μισθωτού Προλεταριάτου. Η όποια μέτρια αντιπροσώπευση του ΣΥΡΙΖΑ επικεντρώνεται σε εργαζομένους των ΔΕΚΟ και στις χαμηλότερες και μεσαίες βαθμίδες του Δημόσιου Τομέα.

Θέση 3η

Οι συνεχείς αναφορές των κάπως διαβασμένων ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ – όσοι υπάρχουν– αναφέρονται στους «Διανοούμενους», την «Διανόηση» και για τις οποίες κατηγορίες χρησιμοποιούν όρους ενός κακοχωνεμένου Gramsci.


Έτσι, αυτοϊκανοποιείται
το ΣΥΡΙΖΑΙΙΚΟ Πανεπιστημιακό Μανδαρινάτο στο οποίο παραδοσιακά ο Πρωτοσύριζα – ΚΚΕ εσωτερικού– διέθετε σημαντικές δυνάμεις και ταυτόχρονα αυτοϊκανοποιείται μια σημαντική μερίδα σανοφάγων μελών και οπαδών και οι οποίοι μέσω της Διαδικασίας Μεταβίβασης (Transfer) «μετέχουν» της Θείας Μετάληψης και του Αγίου Φωτός της Παντογνώστριας ΣΥΡΙΖΑΙΙΚΗΣ Ιντελιγκέντσιας. Θυμίζει την Transfer διαδικασία μεταξύ Ψυχίατρου – Ψυχικά Ασθενούς.

Θέση 4η

Η προαναφερθείσα τρίτη κοινωνική κατηγορία προσδίδει ένα ιδιαίτερο πνευματικό Άρωμα και το οποίο απολαμβάνουν ιδιαίτερα οι ΣΥΡΙΖΑΙΙΟΙ, άνδρες και γυναίκες ή του Τρίτου/ Απροσδιορίστου Φύλου (Μαζική συνιστώσα του Κόμματος): Αυτό του «Διανοούμενου».

Είναι τίτλος τιμής
και αποτελεί ένα είδος Διαβατήριου ή VISA για τα κλιμάκια του «Άνω» ΣΥΡΙΖΑ. Ιδιαίτερα για την περιβόητη a la SYRIZA Πανεπιστημιακή Ιντελιγκέντσια. Αρσενικά ή θηλυκά του ΣΥΡΙΖΑ συναγωνίζονται πολλές φορές σε πνευματικές ασκήσεις επίδειξης και αυτοθαυμασμού.

Θέση 5η

Ο ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ αποτελεί – στην καλύτερη των περιπτώσεων– κλασσικό δείγμα Μικροαστού που ανέβηκε απότομα μέσω του Κοινωνικού Καταπέλτη (Διορισμός στο Δημόσιο). Είναι επόμενο αυτό που ήταν (Παλαιότερο Κοινωνικό Είναι) με αυτό που είναι τώρα (Σημερινό Κοινωνικό Είναι) να δημιουργούν ψυχικά ρήγματα που θυμίζουν ρήγματα Τεκτονικών Πλακών ειδικότερα σε ανθρώπους που στερούνται παντελώς φυσιολογικής εξέλιξης χαρακτήρα όπως συμβαίνει με την συντριπτική πλειοψηφία των ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ.

Περιστατικά όπως της Αυλωνίτου, Νοτοπούλου ή και του ιδίου του Τσίπρα δεν εξηγούνται αλλιώς.

Θέση 6η

Ο ΣΥΡΙΖΑ θα μείνει στην Ιστορία σαν το Κόμμα που ανέτρεψε την Επιστήμη όπως ακριβώς ο Eugene During πριν 140 χρόνια και τον οποίο κατακεραύνωσε κατάλληλα ο Freidrich Engels.

Στην θέση του Μοντέρνου ο ΣΥΡΙΖΑ παραπέμπει στο μεταμοντέρνο (Μεταμοντέρνα Αριστερά) όπου ο Ορθολογικός Λόγος και η Διαλεκτική βασική του συνιστώσα αντικαθίστανται από Ιδεοληψίες και Ιδεολογήματα και όχι Επιστημονική Κοσμοθεωρία με Ολιστικό υπόβαθρο.

Στην θέση της Επιστημονικής Επιχειρηματολογίας θέτει Ιδεοληπτικές Έννοιες με επιστημονικοφανή κριτήρια που ανταποκρίνονται περισσότερο σε Trendy – Μοδάτες – θεωρίες οι οποίες ανταποκρίνονται σε κριτήρια ευκαιριακού μεταμοντερνισμού μειονοτήτων παρά σε κριτήρια τεκμηριωμένης επιστημονικής έρευνας.

Ο ΣΥΡΙΖΑ αγαπά την «Διανόηση» και μισεί την Επιστήμη – έχουν διαχωριστεί οι έννοιες εδώ και δεκαετίες– γι’ αυτό αποτελεί τον βασικό εχθρό του Κλασσικού σαν Γνήσιος οπαδός του Μεταμοντέρνου και εχθρός του Νεωτερικού (Μοντέρνου) που αποτελεί συνέχεια του Κλασσικού.


Ο ΣΥΡΙΖΑ αποτελεί τον βασικό αντίπαλο του μοντέρνου δηλαδή του Νεωτερικού και ταυτόχρονα Κλασσικού, πολεμώντας τα λυσσαλέα.

Η Κλασσική Παιδεία του είναι άγνωστη, η Νεότερη Παιδεία είναι «Σεξιστική», «Ομοφοβική», «Ισλαμοφοβική», «Πατριαρχική», «Ανδροκρατική» και «Αποικιοκρατική». Είναι ο κατεξοχήν πολέμιος της Νεωτερικότητας και του Κλασσικού, ο κύριος και Par excellence Τζιχαντιστής εναντίον του Σύγχρονου Κόσμου και της Κλασσικής του κληρονομιάς.

Ο Μεταμοντερνισμός του ΣΥΡΙΖΑ δεν προχωρά μετά την Νεωτερικότητα εξελίσσοντας την – όπως βαυκαλίζεται– αλλά οπισθοδρομεί προς τα πίσω, πολλούς αιώνες, στον Μεσαίωνα και ακόμη παραπέρα. Αποδομώντας την Νεωτερικότητα και τους Κλασσικούς Προπάτορές της μας πλασάρει ταυτόχρονα τον Ερεβώδη και Φρικαλέο Μεσαίωνά του σαν «Προοδευτισμό». Καταργώντας τον Ολισμό και το Όλον σαν έννοιες Φιλοσοφικές και βασικές της Επιστημονικής Μεθοδολογίας, κατρακυλά στην ομιχλώδη Κοιλάδα του Τμηματισμού, τμηματοποιώντας και μερικοποιώντας τα πάντα. Γιατί άραγε;;;

Θέση 7η

Ο προ-κυβερνητικός ΣΥΡΙΖΑ της πάλαι ποτέ Λούμπεν Μικροαστικής Ψευδό–Ιντελιγκέντσιας του ΚΚΕ εσωτερικού, αποτελούσε πάντοτε μια μειονεκτική ομάδα στον χώρο της Αριστεράς και μάλλον ένιωθε άνετα, πουλώντας ριζοσπαστικότητα και αμφισβήτηση δεξιά και αριστερά. Η ατζέντα του ξεκινούσε από τις κλασσικές περιθωριακές ομάδες των Νευρωτικών και Μισανδριών Φεμινιστριών και κατέληγε στην προνομιακή Κάστα της ΣΥΡΙΖΑΙΚΗΣ «Κοσμοθεωρίας», τους Ομοφυλόφιλους.

Ταυτόχρονα επεξέτεινε το βεληνεκές της πρωτοποριακής οπτικής του στους μετανάστες, πρόσφυγες, λεβέντες της Επανάστασης των Εξαρχείων και στους κάθε τύπου περιθωριακούς.

Έγινε με άλλα λόγια, ένα συνονθύλευμα περιθωριακών παντός καιρού και οποιασδήποτε περίστασης. Έτσι εξηγείτε άλλωστε και η εποποιΐα της Κυβερνητικής του Μεγάλης Πορείας, έτσι εξηγείτε και η πολιτική/εκλογική του επένδυση στο Ομοφυλοφιλικό Λόμπι, το νομοσχέδιο για την αλλαγή φύλου και άλλα ων ουκ εστί αριθμός.

Θέση 8η

Η «θεωρητική» υποδομή του ΣΥΡΙΖΑ στηρίζεται στην Μεταμοντέρνα Ψευδο-επιστήμη αποδόμησης της Κλασσικής και Ιστορικής Επιστήμης κάθε είδους και τύπου, την εσωτερική τους υπονόμευση και ουσιαστική διάλυση.

Η Επιστήμη της Λογικής αντικαθίσταται από το Σόφισμα, η τεκμηρίωση από την ευνοημένη υπόθεση και η Φύση από την «Κοινωνική Κατασκευή».

Πάνω στην ορμή του, αποκαλεί ο ΣΥΡΙΖΑ «Κοινωνική Κατασκευή» κάθε Ιστορικό απόθεμα, Υλική και Πνευματική Κληρονομιά, Συλλογική Ταυτότητα.

«Φαντασιακή Κατασκευή» το Έθνος, η Κοινωνική Τάξη, ακόμη και η Βιολογική Ένταξη εκ γενετής σε συγκεκριμένο φύλο. Από το «Δεν υπάρχει Βιολογικό Φύλο» καταλήγουμε στον Γονέα 1 και Γονέα 2, την αποδόμηση και εξαφάνιση κάθε συλλογικότητας που θα μπορούσε να αντισταθεί στην λαίλαπα της Καπιταλιστικής Παγκοσμιοποίησης (Έθνος, Κοινωνική Τάξη, Πολιτικό Κόμμα, Οικογένεια, Φύλο).

Είναι ακριβώς η ατζέντα του Παγκοσμιοποιημένου Νεοφιλελεύθερου Καπιταλισμού με πιστό Υπηρέτη τον ΣΥΡΙΖΑ και την Κυβέρνηση του.

Εννοείται ανάλογη μεταχείριση έχει και η Διαλεκτική Θεωρία του Marx την οποία ο ΣΥΡΙΖΑ απορρίπτει στην Πράξη, λογικότατο από μεριάς του. Όταν απορρίπτεις όλη την Εργατική Τάξη – χαρίζοντας την στην Ακροδεξιά– είναι λογικό να απορρίπτεις και την Γερμανική Φιλοσοφία της οποίας οι ιδιοφυέστεροι μαθητές υπήρξαν οι Marx–Engels.

Όταν «Κληρονόμος της Γερμανικής Φιλοσοφίας είναι το Προλεταριάτο» (Fr.Engels – “Ludwig Feuerbach and the End of German classical Philosophy”) και συ απορρίπτεις μαζί με το νερό της μπανιέρας και το μωρό όπως ο ΣΥΡΙΖΑ, το αποτέλεσμα είναι πασιφανές.

ΥΓ. Καλά θα κάνουν οι Νεοφιλελεύθεροι Ιδεολόγοι και οι Ακροδεξιοί συνοδοιπόροι τους να μην ταυτίζουν τον ΣΥΡΙΖΑ με τον Μαρξισμό, τον Σοσιαλισμό/Κομμουνισμό, την Ιστορική Αριστερά, τους Μπολσεβίκους κλπ. Το τονίσαμε, «Η άγνοια δεν είναι επιχείρημα» (Καρτέσιος). Ας μελετήσουν πρώτα.


Θέση 9η

Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι θιασώτης και φανατικός υπέρμαχος της Γυναικοκρατίας πολεμώντας την «επάρατη» Πατριαρχία. Όχι βέβαια για να προωθήσει την Ισότητα των Φύλων όπως βαυκαλίζονται οι Νεοφιλελεύθερες φεμινίστριές του αλλά για να προωθήσουν τη θεωρία «Να γίνουμε Χαλίφηδες στη θέση του Χαλίφη».

Σύνθημα τους: Αντικαθιστώντας την Πατριαρχία με Γυναικοκρατία/Μητριαρχία να διώξουμε τους Άνδρες – Φαλλοκράτες, Σεξιστές, Υποψήφιοι Βιαστές συν όλα τα κακά της οικουμένης– και να έλθουμε στην Εξουσία σαν Γυναίκες.

Τα υπόλοιπα περί «Ισότητας των δυο φυλών» είναι το πιασάρικο περιτύλιγμα για τις μάζες.
Διορίζοντας σε ανώτατες θέσεις μπλαζέ κυρίες με ύφος Μαρίας Αντουανέττας κατάντησε να μαζεύει σχεδόν κάθε μέρα απίστευτες δηλώσεις Γυναικών εκπροσώπων του. Νομίζοντας πως περισσότερες Γυναίκες σε Ανώτερες θέσεις θα αλλάξουν το νόημα της Πολιτικής – χωρίς κανένα ταξικό πρόσημο – λησμόνησε πως οι πεινασμένες Φεμινίστριες αποδεικνύονται οι χειρότεροι καταπιεστές και εξουσιολάτρες. Ονόματα όπως της Κλίντον, Θάτσερ, Ολμπραιτ, Ράις και Τανσού Τσιλέρ λένε και μαρτυρούν άλλα.

Θέση 10η

Η Λούμπεν Αριστερά του ΣΥΡΙΖΑ αποτελεί την επιτομή της παρακμής με «αριστερό» πρόσημο, πιο «δημοκρατικό, προοδευτικό και επικοινωνιακό».

Κάθε Ιστορική περίοδος έχει τους εκπροσώπους της, πολιτικούς και κοινωνικούς. Έτσι και η εποχή της Δυτικής Παρακμής έχει τους εκπροσώπους της και οι οποίοι ασχέτως χρωμάτων υπηρετούν τα ίδια συμφέροντα με διαφορετικό τρόπο και μικρές αλλαγές επίλογων. Μαζί με την Αστική Τάξη της Παρακμής έχουμε και τους λαούς της παρακμής, τα έθνη της παρακμής, την Δεξιά της Παρακμής αλλά και την Αριστερά της Παρακμής. Κόμματα σαν τον ΣΥΡΙΖΑ αποτελούν την εμπροσθοφυλακή της Παρακμής περίπου κάτι σαν Τάγματα Κρούσης ή ΟΥΚαδες της Παρακμής. Εγκλωβίζοντας τους εν δυνάμει αμφισβητίες του συστήματος – Εργατικό Κίνημα, Λαϊκά Στρωματά – εκμηδενίζουν κάθε αντι–συστηματική και ανατρεπτική του συστήματος προοπτική.

Αυτός είναι και ο λόγος που στηρίζονται σκανδαλωδώς από την Ελίτ όπως ο ΣΥΡΙΖΑ που τους ευνόησε, έχοντας πάντα την αμέριστη συμπαράσταση της αστικής τάξης που πίνει νερό στο όνομα του.

Εάν λοιπόν «Οι Φιλόσοφοι μέχρι σήμερα εξηγούσαν τον κόσμο, το ζήτημα είναι να τον αλλάξουμε» (10η Θέση για τον Φόιερμπαχ– Κ. Μαρξ) εμείς παραφράζοντας τον αξεπέραστο και επίκαιρο Γερμανό θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε: «Οι αναλυτές συζητούν για τον ΣΥΡΙΖΑ, το ζήτημα είναι να τον ανατρέψουμε».

 Διαβάστε και εδώ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=10893
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου