Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019

Το πρόβλημα της Βικιπαίδειας

"Just because it’s in Wikipedia doesn’t mean it’s true"
Πολ Κρεγκ Ρόμπερτς  -  Μετάφραση Wan Wert
Κατά τη διάρκεια της ζωής μου είδα την ηθική ακεραιότητα να συρρικνώνεται και να πεθαίνει παντού στον δυτικό κόσμο. Δεν ήταν ποτέ πραγματικά σε αφθονία, αλλά υπήρχε σε ένα πολύ μεγάλο μέρος της ζωής μας και είχε κύρος . Οι άνθρωποι, ιδίως όσοι ζούσαν στη δημόσια σφαίρα δεν ήταν τόσο επαίσχυντοι όσο είναι σήμερα.
Την τελευταία δεκαετία παρακολούθησα την εξαφάνιση της ελευθερίας του λόγου. Ένα ανεξάρτητο ΜΜΕ εξαφανίστηκε το τελευταίο χρόνο του καθεστώτος Κλίντον, όταν επιτράπηκε σε 6 μεγάλες εταιρείες να συγκεντρώσουν το 90% των ΜΜΕ στα χέρια τους. Σήμερα, η ελευθερία του λόγου που προστατεύεται από το Σύνταγμα των ΗΠΑ, δεν εκτιμάται τόσο όσο τα "συναισθήματα" των αυτοαποκαλούμενων "ομάδων θυμάτων", που προσβάλλονται από τα πάντα, από αληθινές δηλώσεις έως παραδοσιακές μορφές λόγου. Ακόμη και η επιστημονική συζήτηση για τη γενετική βάση της ευφυΐας προσβάλλει το ίδιο όπως και η χρήση προθέσεων που αφορούν το φύλο, όπως αυτός και αυτή.
Προφανώς οι ψευδείς δηλώσεις μπορούν να δηλωθούν ως αληθείς όπως όταν ένα βιολογικό αρσενικό δηλώνει ότι είναι θηλυκό και ανταγωνίζεται στα γυναικεία αθλήματα. Όσοι εναντιώνονται στην προφανή αυτή παρωδία κηρύσσονται "τρανσφοβικοί" και πρέπει να απολογηθούν. Μερικές φορές απολύονται επειδή επιμένουν σε βιολογικά δεδομένα.

Η άσκηση της ελευθερίας του Τύπου, όπως έκανε ο Julian Assange, προκαλεί σήμερα κατηγορίες κατασκοπείας και διαστρεβλώνεται ως απειλή για την εθνική ασφάλεια. Τα μέσα ενημέρωσης μιλούν με την ίδια φωνή, και είναι η φωνή που υπηρετεί τις άρχουσες ελίτ. Η αλήθεια δεν υπάρχει πουθενά . Ο μόνος σκοπός των μέσων ενημέρωσης σήμερα είναι να ελέγχουν, ποια εξήγηση θα δίνεται για κάθε θέμα προς όφελος των ελίτ. Τα μέσα ενημέρωσης σε όλο τον δυτικό κόσμο είναι απλώς ένα Υπουργείο Προπαγάνδας. Οι νέοι, οι οποίοι δεν έχουν ποτέ βιώσει την ελευθερία του Τύπου ή την ελευθερία του λόγου, δεν γνωρίζουν καν τι είναι αυτές οι ελευθερίες.

Η Αμερική σήμερα έγινε μια χώρα που οι γονείς μου και οι παππούδες μου δεν θα αναγνώριζαν. Εάν επρόκειτο να αναστηθούν, θα πίστευαν ότι ζούσαν στο 1984 του Τζορτζ Όργουελ . Και θα ήταν.

Εγώ και άλλοι της γενιάς μου, που σιγά σιγά όλο και σβήνει , δεν ενσωματωθήκαμε στο Ματριξ που δημιούργησαν οι ελίτ και οι πόρνες των μέσων ενημέρωσης για τους λαούς του δυτικού κόσμου. Κατά συνέπεια, είμαστε περιθωριοποιημένοι, παρά τα επιτεύγματά μας και τις διακρίσεις μας , και όταν επιμένουμε στην στάση μας αυτή , μας περιφρονούν και μας δυσφημούν.

Για παράδειγμα, η Βικιπαίδεια με έχει χαρακτηρίσει κατά καιρούς ως " συνωμοσιολογο", "αντισημίτη" και "αρνητή του ολοκαυτώματος." Αυτές οι ετικέτες χρησιμοποιήθηκαν παρά το γεγονός ότι δεν έχω γράψει ποτέ μια "θεωρία συνωμοσίας", έχω πολλούς Εβραίους φίλους και οικονομικούς υποστηρικτές και έχω φιλοξενήσει στο σπίτι μου Ισραηλινούς καλεσμένους και παρ ολου που δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με το ολοκαύτωμα ή να εχω γράψει γι' αυτό.

Με περιέγραψε με αυτόν τον τρόπο η Βικιπαίδεια παρά την απουσία αποδεικτικών στοιχείων, επειδή η Βικιπαίδεια είναι μέρος του μηχανισμού δυσφήμησης όσων αμφισβητούν τις επίσημες εξηγήσεις. Δεν μπορώ να ξέρω αν αυτό έγινε εκ προθέσεως ή από την ευκαιρία που παρέχει μια τέτοια ανοικτή πηγή ενημέρωσης, στους αντιπάλους μου για λιβέλους και δυσφήμηση.

Οι Σιωνιστές δεν με συμπαθούν, επειδή μερικές φορές αναδημοσιεύω στην ιστοσελίδα μου άρθρα από μη σιωνιστές Εβραίους και Ισραηλινούς πολίτες που επικρίνουν το Ισραήλ.  Είναι δυνατό ακόμα και σήμερα να επικρίνεις την αμερικανική πολιτική χωρίς να χαρακτηρίζεσαι ως "αντιαμερικανός", αλλά αν επικρίνεις την ισραηλινή πολιτική, ή αναδημοσιεύεις άρθρα κάποιου που το κάνει, σημαίνει ότι μισείς τους Εβραίους. Για μένα, αυτό είναι πραγματικά αστείο. Ο βοηθός μου στο Υπουργείο Οικονομικών ήταν Εβραίος. Ο καθηγητής μου στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, Μάικλ Πολάνι, στον οποίο είναι αφιερωμένο το πρώτο μου βιβλίο, ήταν Εβραίος. Ο βραβευμένος με Νόμπελ, Milton Friedman, Εβραίος, ήταν υποστηρικτής της ακαδημαϊκής μου καριέρας. Ο αγαπημένος μου ακαδημαϊκός συν-συγγραφέας ήταν ο Ντέιβιντ Μέισελμαν, Εβραίος. Ο Ρον Ουνζ, ένας Εβραίος, αναδημοσιεύει τις στήλες μου, όπως και ο Ρομπ Καλ, Εβραίος κι αυτός . Οι Εβραίοι συνεισφέρουν στην υποστήριξη της ιστοσελίδας μου. Αλλά σύμφωνα με την Βικιπαίδεια μισώ τους Εβραίους.
Υπάρχουν πολλοί Εβραίοι που σέβονται την αλήθεια και αγωνίζονται γι' αυτήν. Δεν ανήκουν στην ισραηλινή κυβέρνηση, αλλά υπάρχουν. Οι σιωνιστές τους αποκαλούν "αυτάρεσκους Εβραίους." Με άλλα λόγια, ακόμα και οι Εβραίοι που επικρίνουν τις ισραηλινές πολιτικές χαρακτηρίζονται αντισημιτικοί. Κατηγορούνται ότι επέκριναν το Ισραήλ λόγω του μίσους τους προς τον εαυτό τους. Το ερώτημα που πολλοί έχουν είναι το γιατί μεταξύ όλων των χωρών του κόσμου είναι μόνο το Ισραήλ τόσο αποφασισμένο να αποτρέψει οποιαδήποτε κριτική για τον εαυτό του. Γιατί μόνο το Ισραήλ;

Μέχρι πρόσφατα — και ποιος ξέρει, ίσως και πάλι αύριο — η Βικιπαίδεια με αποκάλεσε "αρνητή του ολοκαυτώματος." Τα "στοιχεία" ήταν μια ανασκόπηση βιβλίου που έγραψα για δύο από τα βιβλία του Ντέιβιντ Ίρβινγκ, κανένα από τα οποία δεν αφορούσε το ολοκαύτωμα, αλλά σε ένα από τα βιβλία ο Ίρβινγκ ανέφερε τα ευρήματά του ότι υπήρξαν σφαγές και απελάσεις Εβραίων. Κατέληξε στο συμπέρασμα ότι υπήρχε ένα είδος ολοκαυτώματος, αλλά δεν μπόρεσε να βρει καμία απόδειξη ότι υπήρχε η οργανωμένη εξόντωση που απεικονίζεται στην επίσημη ιστορία του ολοκαυτώματος. Παρέθεσα τα συμπεράσματα του Irving και η Wikipedia θεωρησε την αναφορά μου στα ευρήματα του Irving ως δική μου απόψη.
Ακολούθησε ένας αγώνας μεταξύ του Λόμπι του Ισραήλ και των τρολ της CIA που κατοικούν στη Βικιπαίδεια και αρκετών αναγνωστών μου, οι οποίοι με ενημέρωσαν ότι διόρθωσαν την ψευδή αναφορά μόνο και μόνο για να επικοινωνήσουν ξανά μαζί μου 24 ώρες αργότερα με την είδηση ότι τα τρολ είχαν ξανανεβασει την παρανόηση. Προς το παρόν, το απόσπασμα αναφέρει λίγο ή πολύ σωστά:
Κρητική των βιβλίων του David Irving, ο πολεμος του Χίτλερ και ο πόλεμος του Τσώρτσιλ
Το 2019, ο Ρόμπερτς έγραψε σε μια ανασκόπηση των βιβλίων του Ντέιβιντ Ίρβινγκ, ο Πολέμος του Χίτλερ και του Τσόρτσιλ ότι :

"Ο Ίρβινγκ, χωρίς καμία αμφιβολία ο καλύτερος ιστορικός του Ευρωπαϊκού μέρους του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, έμαθε με μεγάλο κόστος ότι οι προκλητικοί μύθοι δεν μένουν ατιμώρητοι.. Θα αποφύγω την ιστορία του πώς αυτό συνέβη, αλλά, Ναι, το μαντέψατε, ήταν οι Σιωνιστές".[37]
Ο Ρόμπερτς ανέφερε χωρίς να υποστηρίξει το συμπέρασμα του Ίρβινγκ ότι:
"Κανένα Γερμανικό σχέδιο, ή εντολές από τον Χίτλερ, ή από τον Χίμλερ ή οποιονδήποτε άλλο έχει βρεθεί ποτέ για οργανωμένο ολοκαύτωμα με φυσικό αέριο και αποτέφρωση των Εβραίων... Τα "στρατόπεδα θανάτου" ήταν στην πραγματικότητα στρατόπεδα εργασίας. Το Άουσβιτς, για παράδειγμα, που σήμερα είναι μουσείο του Ολοκαυτώματος, ήταν ο τόπος του εργοστασίου τεχνητού ελαστικού στη Γερμανία. Η Γερμανία ζητούσε απεγνωσμένα εργατικό δυναμικό".
Το ερώτημα που παραμένει στο μυαλό μου είναι γιατί, από όλες τις πολλές κριτικές βιβλίων που έχω γράψει, επιλέχθηκαν κάποιες γραμμές από την έκθεσή μου για τα ευρήματα του Irving για να συμπεριληφθούν στο βιογραφικό μου; Μήπως ο σκοπός ήταν να ε χουν άλλοθι για το οτι παρερμήνευσαν τις απόψεις ενός ιστορικού, ο οποίος έχει περάσει 40 χρόνια μελετώντας το θέμα, όπως πιστεύω, και τις παρουσίασαν σαν δικές μου που δεν έχω περάσει 5 λεπτά μελετώντας το ολοκαύτωμα;
Οι δικηγόροι μου σκέφτηκαν ότι θα μπορούσα να έχω δικαίωμα για αγωγή συκοφαντικής δυσφήμησης εναντίον της Wikipedia και προσφέρθηκαν να ρίξουν μια ματιά. Με ενδιέφερε περισσότερο η εισβολή της Βικιπαίδειας στην ιδιωτικότητά μου. Δεν έχω δώσει την συγκατάθεση μου να να συμπεριληφθώ στις λίστες τους που με κάποιον τρόπο πρέπει να προωθήσουν στην αγορά. Η υπόθεση της συκοφαντικής δυσφήμησης του ολοκαυτώματος με ενοχλούσε, διότι υποδήλωνε τη συναίνεσή μου στην ιδέα ότι η άρνηση ή η αμφισβήτηση κάποιας πτυχής του ολοκαυτώματος ήταν ανήθικη και ο καθρέφτης του χαρακτήρα ενός ατόμου. Αλλά αν αυτοί που αμφισβητούν την επίσημη ιστορία του ολοκαυτώματος είναι σωστοί, γιατί είναι ανυπόληπτο να είσαι ένας "αρνητής του ολοκαυτώματος;" Καθώς δεν έχω μελετήσει το ολοκαύτωμα ή τα έργα εκείνων που έχουν, νόμιζα ότι μια υπόθεση συκοφαντίας με δέσμευε σε μια θέση που δεν είχα εξετάσει. Το ζήτημα περιπλέκεται περαιτέρω λόγω της ελευθερίας του λόγου και της ελεύθερης σκέψης.

Κοιτώντας την αναφορά της Βικιπαίδειας για μένα παρατήρησα άλλη μια παράξενη έμφαση. Για παράδειγμα, η Βικιπαίδεια πιστεύει ότι είναι σημαντική βιογραφική πληροφορία οτι ο Darrell Delamaide στις ΗΠΑ Today, ο Luke Brinker του Salon, και ο Michael C. Moynihan του The Daily Animal με περιέγραψαν:

"Ο Roberts ως συνωμοσίολογος" και "ως συμμετέχοντα στη λατρεία του Πούτιν."

Αρνούμενος να απαντήσει στις προκλήσεις της Ουάσιγκτον , ο Πούτιν μείωσε τον κίνδυνο πυρηνικού πολέμου.
Γιατί αυτο αυτό το γεγονός συνιστά "λατρεία του Πούτιν;" Αυτή η κατηγορία εναντίον μου είναι κάτι περισσότερο από το πορτρέτο όσων ανθρώπων δεν βοηθούν την Ουάσιγκτον να δαιμονοποιήσει ολη τη Ρωσία ως "Ρώσους πράκτορες;"

Δεν έχω ακούσει ποτέ για τον Delalmaide, Brinker, ή Moynihan. Έχει κανείς; Ποια είναι τα επιτεύγματά τους πέρα από το να λειτουργούν ως κατήγοροι για λογαριασμό των κεντρων ελεγχόμενων εξηγήσεων; Αυτη η τακτική με την οποία βάζουν στο στόμα μου δήθεν λέξεις για το ολοκαύτωμα αντιγράφει τον τρόπο που παλαιοτέρα είχαν διαστρεβλώσει την έκθεσή μου σχετικά με τα συμπεράσματα των ιστορικών για τη δολοφονία της JFK και την παρουσίασαν ως έκθεση βασισμένη στις δικές μου έρευνες.

Για να αποδείξει την πολιτική μου ανορθότητα και την έλλειψη συμπάθειας για την ισότητα των φύλων, η Wikipedia τονίζει ότι "αντιτάχθηκα στην εξίσωση των φύλων στα πολεμικά πλοία των ΗΠΑ", όπως εκανε και το Ναυτικό των ΗΠΑ. Είμαι επίσης ένοχος που δεν πιστεύω στην "ύπαρξη ανδρικού προνομίου των λευκών ." Προφανώς, όποιος το έγραψε αυτό ήταν τόσο αποφασισμένος να με παρουσιάσει ως πολιτικά λανθασμένο που δεν τους πέρασε από το μυαλό γιατί, αν οι λευκοί άνδρες είναι προνομιούχοι, αυτοί, αντίθετα με όλους τους άλλους, δεν προστατεύονται από ποσοστώσεις και προστατεύσεις για ομιλία μίσους και τα εγκλήματα μίσους. Ένας λευκός άνδρας ανώτερος μηχανικός στο Google απολύθηκε επειδή είπε ότι οι άνδρες και οι γυναίκες είναι καλοί σε διαφορετικά πράγματα. Είναι ανδρικό προνόμιο των λευκών όταν οι λευκοί άνδρες δεν μπορούν να εκφράσουν την άποψή τους και δεν μπορούν καν να υποστηρίξουν ένα πραγματικό γεγονός.

Υπάρχουν κι άλλα εξίσου ανόητα αποσπάσματα στο λογαριασμό μου στη Βικιπαίδεια. Αλλά δεν έχει νόημα να τα αλλάξουμε. Το πρόβλημα με ένα υλικό ανοιχτού κώδικα όπως η Βικιπαίδεια, σε αντίθεση με μια επαγγελματική πηγή που έχει αξιολογηθεί από ομοτίμους, είναι ότι ο καθένας μπορεί να αλλάξει οποιοδήποτε κείμενο για να εξυπηρετήσει οποιονδήποτε σκοπό εκτός από την ακρίβεια και την αλήθεια. Η Βικιπαίδεια με το να είναι ανοιχτή πηγή επιτρέπει την παραποίηση. Κατέληξα στο συμπέρασμα ότι είναι καλύτερο απλά να απορρίψουμε τη Βικιπαίδεια ως μια αναξιόπιστη πηγή. Διαφορετικά, πρόκειται για μια ατελείωτη μάχη, καθώς υπάρχουν περισσότερα τρολ από όσους λένε την αλήθεια. Σε έναν κόσμο χωρίς ακεραιότητα, μια εγκυκλοπαίδεια ανοικτού κώδικα δεν είναι σε θέση να παράσχει αξιόπιστες πληροφορίες.

Οι αναγνώστες έχουν κακή άποψη για τη Βικιπαίδεια και τους Snopes (σμ. αντιστοιχο των αντιχοαξ). Παράδειγμα:

ΧΧ! Αυτό μου θυμίζει το Quackwatch!(σμ άλλο ένα αντι χοαξ ) Δεν θα ακούσω καν κανέναν που να λέει τίποτα για την υγεία εκτός και αν χαρακτηρισθεί Κουάκ από το Quackwatch! Το ίδιο και με την Βικιπαίδεια! Εάν Η Βικιπαίδεια σε συμπαθεί, εγώ όχι! Δεν αποτελει ΚΑΘΟΛΟΥ αξιόπιστη πηγή. Μου αρέσει όταν ψάχνω για πόλεις, με πληροφορίες και δημογραφικά στοιχεία, αλλά ΜΟΝΟ ΓΙ ΑΥΤΟ θα χρησιμοποιώ πραγματικά την Βικιπαίδεια! ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΩΡΉΣΕΤΕ ΣΉΜΑ ΤΙΜΉΣ ΑΝ Η WIKI ΔΕΝ ΣΑΣ ΣΥΜΠΑΘΕΊ!!!! Στοιχηματίζω ότι ούτε εσύ είσαι δημοφιλής στους Snopes! Ω! Και όσο για συνωμοσιολογος! Γνωρίζετε ότι ΟΠΟΙΟΣ δεν πιστεύει όλα όσα του λένε, ετσι τον αποκαλούν ! Κι άλλο σήμα τιμής! Για όσους από εμάς σας ακούν, είστε ένας ήρωας, τόσο ψηλά οσο ο Ron Paul! Ευχαριστώ για όλα όσα κάνετε και ελπίζω να έχετε μια υπέροχη Γιορτή των Ευχαριστιών! Αγάπη για σένα και την οικογένειά σου!
Elaine

paulcraigroberts.org/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου