Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2019

Γιάννης Ζουγανέλης: «Φασισμός είναι όταν μηνύεται κάποιος που λέει τη γνώμη του»




«Δεν δέχομαι από κανέναν να μην επιτρέπει στον κάθε πολίτη να είναι ελεύθερος και να καταθέτει δημόσια τη γνώμη του όταν καλείται να τοποθετηθεί» είπε μεταξύ άλλων ο ηθοποιός 


Ο Γιάννης Ζουγανέλης μίλησε σήμερα στο ΘΕΜΑ 104,6 και στην εκπομπή «Βάλτε το Θέμα» με τον Γιάννη Αντύπα  σχετικά με τη μήνυση που έγινε εναντίον του από το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι. «Φασισμός είναι όταν μηνύεται κάποιος που λέει τη γνώμη του», είπε χαρακτηριστικά ο ηθοποιός και τόνισε πως  «δεν θα αφήσω την υπεράσπιση του ελληνικού βιώματος, της πατρίδας, την ξεχωριστότητά μας, να την υπερασπίζονται δήθεν – γιατί δεν μπορούν – κεμπελιστές και φασιστοειδή».

Ο ηθοποιός τόνισε πως δεν έχει πάρει ακόμα τη μήνυση στα χάρια του και τόνισε πως είναι αντιρατσιστής.  «Μου έγινε μία μήνυση αλλά εγώ δεν έχω παραλάβει τίποτα ακόμα. Αισθάνθηκα ντροπή για πράγματα αυτονόητα. Ενας άνθρωπος που λέει τη γνώμη του πρέπει να μηνύεται; Αυτό ειναι φασισμός. Δεν ειμαι ρατσιστής, σέβομαι τη διαφορετικότητα και όλους τους λαούς. Σαν καλλιτέχνης και σαν ανθρωπος είμαι φύση και θέση αντιρατσιστής. Υπήρξα μετανάστης ως φοιτητής και ασπάστηκα και σεβάστηκα τη γερμανική κοινωνία. Τσακώθηκα με μετανάστη γιατί όταν τους πήγαμε κάποια στιγμή για να φάνε, εγώ ήμουν αυτός που επιλέχθηκε για να μοιράζω σαλάτες, μοιράζαμε χωριάτικη -στη λογική να συνηθίσουν τα ελληνικά φαγητά- και ένας μου την πετάει και μου λέει ''χούμους''. Δεν μπορούσα να μην αντιδράσω σε αυτή την απέχθεια.  Μακάρι να πάρω τη μήνυση στα χέρια μου και να πάω να αντιπαρατεθώ με όλες αυτές τις ΜΚΟ» είπε πρόσθεσε ότι «δεν δέχομαι από κανέναν να μην επιτρέπει στον κάθε πολίτη να είναι ελεύθερος και να καταθέτει δημόσια τη γνώμη του όταν καλείται να τοποθετηθεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου