Τρίτη 14 Αυγούστου 2018

Η σύγκρουση Τούρκων μεταναστών με Γερμανούς ιθαγενείς


.

Φωτογραφία διαδήλωσης στη Γερμανία: Ενώ η πλημμύρα των μουσουλμάνων προσφύγων οδηγεί τη Γερμανία στην οικονομική και πολιτισμική κατάρρευση, σχεδόν 15.000 παιδιά μουσουλμάνων έχουν εξαφανιστεί στη χώρα το προηγούμενο έτος (2016). Η γερμανίδα καγκελάριος δαπάνησε περισσότερα από 20 δις $ για τη στέγαση εκατομμυρίων μουσουλμάνων που αναζήτησαν εκεί καταφύγιο (πηγή).  
.
Το τραγούδι σε μουσική rap που κυκλοφόρησε πρόσφατα, με πάνω από 3.000.000 προβολές, δίνει την αληθινή εικόνα του μεταναστευτικού προβλήματος στη χώρα, καθώς επίσης τι ακριβώς πιστεύει ο ένας λαός για τον άλλο.

Επικαιρότητα    

Η διαμάχη μεταξύ μεταναστών και ιθαγενών έχει εξελιχθεί σε μία ρατσιστική υστερία στη Γερμανία, παρά το ότι κανένας πολιτικός δεν το παραδέχεται επίσημα. Οι νέοι τώρα, οι οποίοι βλέπουν τα πράγματα από μία άλλη οπτική γωνία, κατανοώντας πως οι ξένοι που γεννήθηκαν στη χώρα δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται τόσο εχθρικά, προσπαθούν να λύσουν το πρόβλημα διαφορετικά.
Έτσι, ένας Γερμανός και ένας Τούρκος «συνομίλησαν» δημόσια μεταξύ τους, ενώ τους συμπλήρωσε ένας Γερμανός-Τούρκος στο τέλος, με τους παρακάτω αυτοσχέδιους στοίχους της μουσικής rap (πηγή) σε ελεύθερη μετάφραση:
.
Γερμανός: Πριν από όλα θέλω να καταστήσω σαφές πως δεν είμαι ναζί, αλλά με ενοχλούν οι Αλί Μπαμπά με τις ισλαμικές φλυαρίες τους. Δεν είναι δυνατόν να κάνουν τόσα παιδιά. Και οι γυναίκες τους να περπατούν πέντε μέτρα πίσω τους. Η προσευχή στο Θεό είναι ένα προσωπικό θέμα. Αλλά εσείς θέλετε να βάζετε βόμβες και να κόβετε κεφάλια. Τι θέλετε εσείς οι άθλιοι (κανάκες, μπάσταρδοι); Να μας πάρετε τα χρήματα μας και τις κόρες μας;
Ακριβώς για το λόγο αυτό θα το πω δημόσια, ανάθεμα, δεν μπορούμε να το πιστέψουμε. Η Merkel αφήνει ακόμη περισσότερους από αυτούς τους ανθρώπους στη χώρα μας. Ζουν χωρίς να πληρώνουν φόρους, με i-phones και με ότι πιο σύγχρονο υπάρχει. Ληστεία και εκμετάλλευση είναι αυτό που συμβαίνει εδώ, χωρίς καμία επιβάρυνση τους. Προσπαθείτε να ξεριζώσετε το λαό μου, δεν σεβόσαστε αυτά που εγώ αγαπάω, την κουλτούρα μου και τις αξίες μου.
Έως ότου κάποια στιγμή θα βλέπει κανείς μόνο μουσουλμάνους και γυναίκες με Burke. Δες, οι Κούρδοι στο Βερολίνο, οι Άραβες και οι μαφιόζοι σε απαγορευμένες ζώνες (no-go-areas), τρομοκρατία όπως στο Bataclan. Τα φαντάσματα ενός αριστερού και πράσινου κυβερνητικού σχεδίου. Για αυτό ανάβω δαυλούς και προστατεύω τη Δύση μας. Επίσης από εσάς που μένετε για πολλά χρόνια εδώ. Δεν θέλετε να δείτε τη σημαία μου, αλλά εκμεταλλευόσαστε ολόκληρο το σύστημα μου. Βλέπετε την παλιά πατρίδα σας ακόμη ως χώρα που σας διαμορφώνει.
Εάν όμως μισείς τόσο πολύ τη Γερμανία, Murat, μπορείς να φύγεις. Απολαμβάνεις στη χώρα μου τη Δημοκρατία, αλλά στη δική σου βοηθάς έναν δικτάτορα να κερδίσει τις εκλογές. Τώρα είναι η περίεργη μουσική για τα ναρκωτικά δημοφιλής. Από κακοποιούς μετανάστες που εκπαιδεύουν λανθασμένα το γιό μου. Που χωρίς καμία εκπαίδευση κερδίζουν πολλά λεφτά. Εγώ σκοτώνομαι στη δουλειά και δεν παίρνω δάνειο ούτε για ένα διαμέρισμα. Εσείς οδηγείτε πανάκριβα αυτοκίνητα, αλλά εγώ πηγαίνω ακόμη με το τραίνο.
Αλλά την ημέρα των εκλογών θα σας τιμωρήσω. Τότε θα πάρω τη ζωή μου στα χέρια μου και θα δείτε τι θα πάθετε. Εγώ υποστηρίζω την πατρίδα μου, αφού ψηφίζω το AfD. Δεν είμαι ναζί, αλλά….δεν είμαι ναζί, αλλά, αλλά, αλλά…….
.
Τούρκος: Πριν από όλα θέλω να καταστήσω σαφές πως αγαπάω τη Γερμανία. Αλλά εσείς είσαστε άθλιοι υποκριτές, ποτέ δεν θέλατε να μας έχετε εδώ. Μιλάτε για απαγόρευση της μαντίλας, αλλά οι δικές σας γυναίκες σηκώνουν ψηλά τα φουστάνια τους χωρίς να σέβονται το Θεό. Κάθε χρόνο στο Bαllermann είσαστε μεθυσμένοι και έτσι κακομαθαίνετε με το χαλαρό σας τόνο την κόρη μου και το γιό μου.
Άπιστοι, για εσάς είμαι ένας χωριάτης Τούρκος από τα βουνά. Γνωρίζεις όμως έναν ιμάμη που θα άγγιζε ποτέ ένα παιδί; Θα έπρεπε να μας ευχαριστείτε για το παρελθόν. Εμείς οικοδομήσαμε μαζί σας τη Γερμανία, σκεφτείτε το. Σήμερα διαβάζω στις εφημερίδες σας πως είμαστε άθλιοι μετανάστες; Δεν έχουμε ξεχάσει όμως πως καίγατε τα σπίτια που μένουν αυτοί που ζητούν άσυλο. Διαισθανόμαστε τα εμπόδια, επειδή η ανώτερη τάξη σας δεν μας θέλει. Διαβάζει κανείς καθημερινά για το απειλητικό Ισλάμ. Αυτός είναι ο λόγος που δεν βρίσκεις ούτε δουλειά, ούτε διαμέρισμα όταν έχεις γενειάδα.
Με τα όπλα σας ανταλλάσσετε το πετρέλαιο μας με το αίμα μας. Σαν αποδιοπομπαίος τράγος είναι αρκετά καλός για εσάς ο OZIL (=ο Τούρκος ποδοσφαιριστής της Εθνικής Γερμανίας που παραιτήθηκε). Περίμενε όμως. Ποιό πρέπει να είναι το μήνυμα εδώ; Τέλος στη συμμετοχή του στην Εθνική επειδή μοιράστηκε μία φωτογραφία; (Selfie).
Γίνατε τόσο πλούσιοι με τον ιδρώτα των γονιών μας. Σκεφτείτε το όταν γευματίζετε πλουσιοπάροχα, ενώ εμείς τρώμε απλή σφολιάτα. Περιμένετε μέχρι ο πρόεδρος μας να σας δείξει ποιός έχει πυγμή. Μετά θα μοιραστεί ξανά δίκαια η δύναμη. Μας κλείνετε σε γκέτο για να ζούμε μακριά σας. Μετά εκπλήσσεστε όταν μιλάμε τη δική μας αργκό. Εσείς οι ναζί με ένα βαρέλι γεμάτο μπύρα. Τι είπατε, θέλετε να μας ενσωματώσετε; Να μας αφομοιώσετε θέλετε. Άφησε το όμως, όχι με εμένα, επειδή εγώ είμαι ένας Οθωμανός. Αυτός είναι ο λόγος που στο αυτοκίνητο μου κρέμεται η σημαία μου. Όταν οδηγώ σκέφτεστε πως είμαι εντελώς ηλίθιος. Δεν θα γίνω ποτέ Γερμανός, επειδή είμαι ένας υπερήφανος Τούρκος. Αγαπάω της Γερμανία. αλλά, αλλά, αλλά……….
.
Ενδιάμεσος τρίτος: Πριν από όλα θέλω να καταστήσω σαφές πως ονομάζομαι Ekrem Bora, Γερμανός υπήκοος. Σας ρωτάω, τι είναι αυτές οι ανοησίες; Γνωρίζεστε μεταξύ σας τόσα πολλά χρόνια, μαζευτείτε επιτέλους. Δώστε τα χέρια και χαλαρώστε και οι δύο. Ξαφνικά μαλώνετε, χωριστήκατε στα δύο. Πίστευα πως αυτές οι συγκρούσεις έχουν περάσει από τη δεκαετία του 1980. Κάθομαι ολόκληρη τη ζωή μου σε αυτήν την αναθεματισμένη καυτή καρέκλα. Μόλις νόμιζα πως είχε πια κρυώσει για πάντα. Πίστευα πως είμαστε αδέλφια πια, αλλά όπως φαίνεται ήταν πολύ νωρίς.
Είμαι ένας Γερμανός-Τούρκος, κανένας δεν γνωρίζει εδώ πώς αισθάνομαι. Η κατάσταση με προβληματίζει, δεν ήθελα να το πω, αλλά τώρα πρέπει. Ξαφνικά η ποσόστωση των Τούρκων δεν είναι πια τόσο ευχάριστη. Σαν να υπήρχε μόνο η επιλογή μεταξύ του Erdogan  και του Bohmermann (=ο Γερμανός που σατιρίζει τον Τούρκο). Μόνο η επιλογή μεταξύ του Bertelsmann και του Donermann. Σαν να υπήρχε μόνο η επιλογή μεταξύ του άσπρου και του μαύρου. Του καλού ανθρώπου και του κακού, του αντιφασίστα και του ναζιστικού γουρουνιού. Του λαϊκισμού και του «Angela άφησε τους όλους να μπουν μέσα». Μεταξύ της δικτατορίας και των οπαδών του πραξικοπήματος.
Θα το κάνω για εσάς και θα τραγουδήσω εναντίον του ρατσιστικού μίσους. Εν τούτοις, όλα όσα με ρωτούν οι «κανάκες» είναι εάν έχω νηστέψει ή όχι. Έναν καλλιτέχνη που αντλεί τη μουσική μέσα από την καρδιά του! Όταν πάλι πηγαίνω σε κάποια τηλεοπτική εκπομπή, το κέντρο βάρους είναι η καταγωγή μου. Ολόκληρο το σύμπαν δεν μιλάει για εμένα, πριν αποδεχτείτε πως ο γιός μου προέρχεται από έναν μικτό γάμο. Πιστέψτε με παιδιά, υπάρχουν χιλιάδες από εμάς. Μεγαλώσαμε ανάμεσα σε δύο κόσμους, τελεία.
Δεν πρέπει να αποφασίζω με ποιόν θα είμαι, πρέπει μόνο να είμαι εγώ. Οι άνθρωποι που είναι πιστοί στον εαυτό τους αποτελούν σπάνιο είδος, όπως το ελεφαντόδοντο. Βλέπετε, η ταυτοποίηση είναι απλά μία αίσθηση, όπως η δόνηση ενός κινητού τηλεφώνου. Κατά την άποψη μου, αδέλφια, είτε θρησκεία, είτε παράδοση, το να ζει κανείς μαζί σε μία χώρα είναι δύσκολο, αλλά θα τα καταφέρετε. Θα τα καταφέρετε……θα τα καταφέρετε……
.
Το original video του τραγουδιού ακολουθεί, ενώ φυσικά υπήρξαν διάφορες (προπαγανδιστικές) εκπομπές στη γερμανική τηλεόραση, όταν το τραγούδι κατέβηκε πάνω από 3.000.000 φορές (πηγή).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου