Εφαρμόζοντας τον νόμο Δραγασάκη, οι τράπεζες έδωσαν στη δημοσιότητα τις
διαφημιστικές τους δαπάνες και συγκεκριμένα τα ποσά που έδωσαν σε Μέσα
Μαζικής Ενημέρωσης.
Διατρέχοντας τις λίστες με τα επίσημα στοιχεία για τα ποσά που διατέθηκαν στα Μέσα, διαπιστώνει κανείς πως για το 2015 η προσκείμενη στον ΣΥΡΙΖΑ εφημερίδα «Αυγή» πήρε εννεαπλάσια χρήματα, αν και έχει μικρότερη κυκλοφορία από την εφημερίδα «Ριζοσπάστης»...
Συγκεκριμένα, η «Αυγή», με μέσο όρο ημερήσιας κυκλοφορίας τα 1.500 φύλλα, πήρε διαφήμιση ύψους 550.000 ευρώ, ενώ η εφημερίδα του ΚΚΕ, ο «Pιζοσπάστης», με ημερήσια κυκλοφορία 5.500 φύλλα, πήρε μόλις 60.000 ευρώ.
Διατρέχοντας τις λίστες με τα επίσημα στοιχεία για τα ποσά που διατέθηκαν στα Μέσα, διαπιστώνει κανείς πως για το 2015 η προσκείμενη στον ΣΥΡΙΖΑ εφημερίδα «Αυγή» πήρε εννεαπλάσια χρήματα, αν και έχει μικρότερη κυκλοφορία από την εφημερίδα «Ριζοσπάστης»...
Συγκεκριμένα, η «Αυγή», με μέσο όρο ημερήσιας κυκλοφορίας τα 1.500 φύλλα, πήρε διαφήμιση ύψους 550.000 ευρώ, ενώ η εφημερίδα του ΚΚΕ, ο «Pιζοσπάστης», με ημερήσια κυκλοφορία 5.500 φύλλα, πήρε μόλις 60.000 ευρώ.
Πηγή: iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου