Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

Daily Mail: Αεροπλάνα μετέφεραν δεκάδες δισ ευρώ στην Ελλάδα


Αεροσκάφος της Maersk
http://www.periodista.gr/
Συμφωνα με το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της Daily Mail η αξία των χαρτονομισμάτων σε κυκλοφορία στην Ελλάδα διπλασιάστηκε από  19 δισ. το 2009 σε  40 δισεκατομμύρια  το Σεπτέμβριο του 2011, ενώ μέχρι το καλοκαίρι του 2012 η συνολική αξία είχε φτάσει τα 48 δισεκατομμύρια , εκ των οποίων τουλάχιστον 10 δισεκατομμύρια  €, ίσως και περισσότερα, είχαν παραδοθεί με μυστικές αερογέφυρες.

Οι ανεπτυγμένες οικονομίες συνηθίζεται να έχουν μετρητά σε κυκλοφορίασε με αξία από 4% έως 7 % του ΑΕΠ. Το αντίστοιχο ποσοστό στην Ελλάδα το 2009 ήταν 8,2 % και μέχρι το 2012 είχε αγγίξει 24,8%(τριπλασσιασμός). Με αυτούς τους αριθμούς, η Ελλάδα είχε, στα μέσα του 2012, μεγαλύτερη αξία των τραπεζογραμματίων ευρώ σε κυκλοφορία σε σχέση με τις Κάτω Χώρες, παρόλο που η οικονομία τους είναι περίπου τέσσερις φορές μεγαλύτερη από την Ελλάδα!

Κάποια από τα αεροσκάφη των μυστικών αερογεφυρών έφεραν το διακριτικό της Maersk.Οι πτήσεις προς Αθήνα και Λάρνακα, με σειριακούς αριθμούς - OY-SRH οι οποίες ξεκίνησαν από το 2011 δεν ήταν τίποτα άλλο από μια μυστικές αερογέφυρες με αποστολή να προστατεύσουν και να παρατείνουν το οικονομικό πείραμα ενός πολυεθνικού νομίσματος.

Ήταν γνωστό, σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ, ότι το 2011 η Ελλάδα ξέμεινε από μετρητά, μεταφορικά τουλάχιστον, γι’αυτό τον Ιούνιο του 2011 υπήρξε στασιμότητα στο πρόγραμμα οικονομικής μεταρρύθμισης και η Τρόικα που ελέγχει ουσιαστικά τη χώρα είχε ξεμείνει από υπομονή. Έλλειψη υπήρχε σε όλα τα χαρτονομίσμάτα, εκτός αυτού των 10 Ευρώ. Στην απειλή της τρόικας, οι Έλληνες είχαν απάντησαν αποσύροντας ευρώ από τους τραπεζικούς λογαριασμούς τους με ρυθμό ρεκόρ.

 «Μιλάμε για τον Ιούνιο του 2011», τονίζει στη βρετανική εφημερίδα ένας υψηλόβαθμος αξιωματούχος, που επιβλέπει το πρόγραμμα διάσωσης της Ελλάδας, «οι Ελληνες έπαιρναν 1-2 εκατ. ευρώ την ημέρα από το τραπεζικό σύστημα. Χρειάστηκε να στείλουν στρατιωτικά αεροπλάνα στην Ιταλία για να πάρουν χαρτονομίσματα. Η κατάσταση έφτασε σε αυτό το σημείο» σε διαφορετική περίπτωση, δεν θα υπήρχαν αρκετά χαρτονομίσματα για να αντιμετωπιστεί η τάση των Ελλήνων να «βάλουν χέρι» στις καταθέσεις τους κάνοντας αναλήψεις.

Εως τον Ιούνιο του 2012,  τριπλασιάστηκε η απαίτηση για χαρτονομίσματα στην Ελλάδα και εν μέσω εκλογικής αναταραχής, οι μυστικές χρηματαποστολές που ξεκίνησαν το 2011 τέθηκαν ξανά σε εφαρμογή. Η Τρόικα, ενώ δημόσια απειλούσε την Ελλάδα, κρυφά έστελνε στρατιωτικά και εμπορικά αεροπλάνα για να τους προμηθεύσει με δισεκατομμύρια ευρώ. Στόχος δεν ήταν η προστασία της κοινωνικής σταθερότητας της Ελλάδας, αλλά του ίδιου του ευρώ.

Όπως εξήγησε ο Γιώργος Προβόπουλος, Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδας, «αν η ζήτηση για χαρτονομίσματα δεν είχε επιτευχθεί, η εντύπωση που θα είχε δημιουργηθεί είναι ότι οι τράπεζες δεν ήταν σε θέση να εξοφλήσουν τους καταθέτες,[...] θα προκαλέσει την κατάρρευση της εμπιστοσύνης με τρομερές συνέπειες για την οικονομική σταθερότητα και τη γενική προοπτική της χώρας».

Η αερογέφυρα ήταν το πρώτο στάδιο της αποστολής, στη συνέχεια, εκατοντάδες πλοία μετέφεραν τα νέα χαρτονομισμάτα σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Ελλάδας, με σκοπό, να εξασφαλιστεί ότι τα υποκαταστήματα τραπεζών σε όλη τη χώρα είχαν επαρκή χαρτονομίσματα για την κάλυψη της ζήτησης καταθετών.

Η ενέργεια αυτή προχώρησε χωρίς κανένας να το αντιληφθεί, τα ΑΤΜ συνέχισαν να λειτουργούν, όμως κάτω από τη μύτη τους, μια νομισματική επανάσταση λάμβανε χώρα. Δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ έφυγαν από τις ελληνικές τράπεζες το 2011 και το 2012, αλλά εκτιμάται ότι μόνο το ένα τρίτο από αυτά δαπανήθηκε, το δεύτερο ένα τρίτο είχε εκδοθεί στο εξωτερικό για επενδύσεις, για παράδειγμα, στο Λονδίνο, και τελευταίο ένα τρίτο είναι κρυμμένο κάτω από τα στρώματα στα ελληνικά σπίτια.

Οι πολίτες των χωρών κρίσης, σε Ισπανία, Πορτογαλία, Ελλάδα, Κύπρο, Ιταλία και Ιρλανδία, δεν έχουν ακόμη ενημερωθεί από τους πολιτικούς τους για το ποσό που πρέπει να καταβληθεί. Επιβίωση του ευρώ για αυτούς, σημαίνει πολύ χαμηλότερους μισθούς. Οι χώρες της Μεσογείου, σύμφωνα με την ορολογία, πρέπει να γίνουν «εσωτερικά υποτιμημένες», δηλαδή ο μέσος όρος των μισθών να συμπιεστεί προς τα κάτω.

Η Γερμανία, επωφελήθηκε πολύ από την εισαγωγή του ευρώ μέσω του εμπορίου στο εσωτερικό της Ευρώπης, ένα φθηνότερο νόμισμα για τις εξαγωγές εκτός Ευρώπης, αλλά και τα πολύ χαμηλά επιτόκια για τα χρέη της. Η πρώτη δοκιμασία όμως, για τη Γερμανία, θα έρθει από την Ελλάδα, διότι θα απαιτήσει σύντομα τρίτο πακέτο διάσωσης και κούρεμα για το χρέος της. Τα δημόσια χρέη θα αρχίσουν να μοιράζονται σε όλη την ευρωζώνη (δημοσιονομική ένωση) και σύντομα, μια μορφή της «τραπεζικής ένωσης» θα ακολουθήσει.

Τέλος η Daily Mailκαταλήγει στο συμπεράσμα της δημιουργίας ενος υπερκράτους. «Η Maersk Star Air OY-SRH που προσγειώθηκε στη Λάρνακα πριν από πέντε μήνες ήταν το ισοδύναμο ενός έθνους που είχε παραχωρήσει τη νομισματική κυριαρχία της» επισημαίνει χαρακτηριστικά, ενώ καταλήγει: «Τέτοια αεροπλάνα είναι ένα ορατό σύμβολο της απώλειας της εθνικής ισχύος», «Μετά τις γερμανικές εκλογές του επόμενου μήνα, αυτή η αλήθεια θα αποκαλυφθεί», «Μια επανάληψη των εναέριων αποστολών διάσωσης είναι δυνατή; Η Αναταραχή πάντως είναι εγγυημένη.»
«Δέστε τις ζώνες σας»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου