Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

“Πόλεμος” για το ελληνικό γιαούρτι στις ΗΠΑ

Oikos01-29august2013
Στον επιχειρηματικό «πόλεμο» μεταξύ των εταιρειών Chobani και Danone σχετικά με το ελληνικό γιαούρτι για την διείσδυση και επικράτηση στην αμερικανική αγορά αναφέρεται εκτενής ανταπόκριση της Julie Cruz από την Φραγκφούρτη στο BLOOMBERG Danone Finds Yogurt’s All Greek as Oikos Chases Chobani») η οποία συνοδεύτηκε και από τηλεοπτικά ρεπορτάζ στο Bloomberg tv.
Η εταιρεία Chobani έκανε τους Αμερικανούς λάτρεις του ελληνικού γιαουρτιού, αλλά η εταιρεία Danone, στην προσπάθειά της να εκπορθήσει την πρωτοκαθεδρία του ανταγωνιστή της, προβαίνει τώρα στο λανσαρισμένα νέων προϊόντων με βάση το ελληνικό γιαούρτι, μέσω της σειρά προϊόντων Dannon Oikos.
Η Dannon Oikos κατόρθωσε φέτος να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 165%, βάζοντας φωτογραφίες αρχαίων μνημείων στα προϊόντα της, ενώ στη διαφημιστική της καμπάνια συμμετείχε ο Ελληνοαμερικάνος ηθοποιός, John Stamos.
Ο ανταγωνισμός των δύο εταιρειών με μοχλό το ελληνικό γιαούρτι γίνεται για την κατάκτηση της αμερικανικής αγοράς γιαουρτιού, που υπολογίζεται στα 7,6 δις δολάρια.
Η θρεπτική αξία του ελληνικού γιαουρτιού σε συνδυασμό με τα χαμηλά λιπαρά που διαθέτει επέτρεψαν, παρά την υψηλότερη τιμή του, την διείσδυση και επικράτηση στην αμερικανική αγορά.
Το 2011 η Chobani κατείχε μερίδιο 15% στην συνολική αγορά γιαουρτιού των ΗΠΑ και 50% στον τομέα του ελληνικού γιαουρτιού. Η Danone αντίστοιχα κατείχε μερίδιο 35% στη συνολική αγορά γιαουρτιού. Τον Σεπτέμβριο ωστόσο του 2011 η Danone εγκαινίασε την σειρά ελληνικών προϊόντων Oikos. Έκτοτε το μερίδιο της Chobani στην αγορά ελληνικού γιαουρτιού έπεσε στο 39%, ενώ της Danone αυξήθηκε από το 18 στο 29%.
Όπως επισημαίνει ο John Frank, της ερευνητικής εταιρείας Mintel, «το γιαούρτι διαθέτει το προνόμιο της υγιεινής διατροφής, την οποία όλοι επιδιώκουν σήμερα».

http://www.bloomberg.com/news/2013-08-26/danone-finds-yogurt-s-all-greek-as-oikos-chases-chobani.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου