Τι μπορεί άραγε να συνδέει την παράσταση έχει διχάσει για άλλη μια φορά τους Έλληνες, με τίτλο «Ἡ ὥρα τοῦ διαβόλου» τοῦ Πορτογάλου ποιητή καί συγγραφέα Φερνάντο Πεσσόα που παίζεται στο θέατρο Αριστοτέλειον με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Γιάννη Χρανιώτη, με την Χρυσή Αυγή και τον αποκρυφισμό.
Πολλοί συμπολίτες αγνοούν ότι η Χρυσή Αυγή και ειδικά ο πυρήνας της από τις αρχές της δεκαετίας του '80 και σε πολλά από τα περιοδικά της συγκεκριμένης οργάνωσης εξυμνούσαν τον παγανισμό και τον αποκρυφισμό...
Στην πορεία και από την περίοδο που έγινε κοινοβουλευτικό κόμμα η πολιτική γραμμή άλλαξε και άρχισαν να το "παίζουν" λάτρεις του χριστιανισμού, όμως η υποκριτική και ψηφοθηρική τους στάση απέναντι στην θρησκεία αποκαλύφθηκε με την συμμετοχή των βουλευτών Γερμενή και Ματθαιόπουλου, που συμμετείχαν σε μουσικά σχήματα με κυρίως αντιχριστιανικό περιεχόμενο (συγκροτώντας την υποκατηγορία NSBM: National Socialist Black Metal).
Χαρακτηριστικό είνα το γεγονός ότι πέρα από τη Σκανδιναβία που αποτελεί τη γενέτειρα του είδους (όπου και το προσφιλές χόμπι του εμπρησμού εκκλησιών), η χώρα με τη σημαντικότερη παρουσία στον χώρο του Black Metal είναι η Ελλάδα. Βέβαια, τα μεγάλα ονόματα του χώρου (όπως οι Rotting Christ, Necromantia, Thou Art Lord) αρκούνται στιχουργικά στα διάφορα παρακλάδια του αποκρυφισμού, είναι όμως και πολλά άλλα, όπως οι Naer Mataron του γνωστού πια Καιάδα (πηγή: http://ardin-rixi.gr/archives/9245) που ακόμη και σήμερα χαίρει την πλήρη αποδοχη της ηγεσίας για τα όσα σκοτεινά μηνύματα μέσω της μουσικής του, προβάλλει μέσω της δισκογραφικής και συναυλιακής παρουσίας του.
Ερχόμενοι όμως στην επίμαχη παράσταση η σχέση της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ με την αμφιλεγόμενη «Ἡ ὥρα τοῦ διαβόλου» την αποκαλύπτει η Μητρόπολη Πειραιώς που αναφέρει σε σχετική της ανακοίνωση τα εξής:
Ἐπειδή γίνεται μεγάλος θόρυβος μέ τήν θεατρική παράσταση πού παίζεται στήν Θεσσαλονίκη «Ἡ ὥρα τοῦ διαβόλου» τοῦ Πορτογάλου ποιητή καί συγγραφέα Φερνάντο Πεσσόα (Fernando Antonio Nogueira de Seadro Pessoa), ὁ ὁποῖος γεννήθηκε τό 1888 καί πέθανε τό 1935 διαλυμένος ἀπό τόν ἀλκοολισμό σέ ἡλικία 47 ἐτῶν, ἀναφέρομε ὅτι ὑπῆρξε ἐνθουσιώδης μέ τόν ἐσωτερισμό, τόν ἀποκρυφισμό, τόν ἑρμητισμό, τήν ἀριθμολογία καί τήν ἀλχημεία.
Ὑπῆρξε λάτρης τοῦ νεοπαγανισμοῦ, τῆς θεοσοφίας καί τοῦ ροσιτρουσιανισμοῦ καί ἄμεσος συνεργός τοῦ γνωστοῦ σατανιστή καί ἀποκρυφιστή Aleister Crowley, ὁ ὁποῖος κατεδικάσθη στήν Ἰταλία γιά τελετουργικές δολοφονίες γυναικῶν. Ὁ Πεσσόα μετέφρασε στά πορτογαλικά τό ποίημα τοῦ Crowley «Hymn to Pan». Εἶναι γνωστό ὅτι ὁ σατανιστής Aleister Crowley ἀνῆκε στό ἑρμητικό τάγμα «Χρυσή Αὐγή» τοῦ ὁποίου ἱδρυτικό στέλεχος ἦταν ὁ Ἰρλανδός ποιητής W. B. Yeats, τό ὁποῖον ἀναφέρει ὁ Γ.Γ. τοῦ Λαϊκοῦ Συνδέσμου Χρυσή Αὐγή κ. Ν. Μιχαλολιάκος στόν πρόλογο τοῦ βιβλίου τοῦ Ὀδυσσέως Πατεράκη, ἐκδ. Ἐλεύθερη Σκέψις 1982, «Τό ἀστραφτερό σκοτάδι τοῦ ἑωσφόρου - Ἐθνική τῶν Ἑλλήνων Θρησκεία». Ἰδιαιτέρας μνείας πρέπει νά τύχη τό γεγονός ὅτι ὁ ἴδιος ὁ κ. Ν. Μιχαλολιάκος στήν ποιητική του συλλογή «Ἡ ἐξομολόγησις ἑνός ἐθνικοῦ», ἐκδ. Νέα Σπάρτη, πού ἀνετυπώθη τό 2008 ἔχει καί αὐτός ὕμνο στόν Πάνα, ὅπως ἀκριβῶς ὁ Aleister Crowley, τοῦ ὁποίου τόν ὕμνο μετέφρασε στά πορτογαλικά ὁ Πεσσόα. Τά συμπεράσματα στούς ἐκλεκτούς ἀναγνῶστες καί γιά τό θεατρικό ἔργο καί γιά τόν συγγραφέα του".
Πολλοί συμπολίτες αγνοούν ότι η Χρυσή Αυγή και ειδικά ο πυρήνας της από τις αρχές της δεκαετίας του '80 και σε πολλά από τα περιοδικά της συγκεκριμένης οργάνωσης εξυμνούσαν τον παγανισμό και τον αποκρυφισμό...
Στην πορεία και από την περίοδο που έγινε κοινοβουλευτικό κόμμα η πολιτική γραμμή άλλαξε και άρχισαν να το "παίζουν" λάτρεις του χριστιανισμού, όμως η υποκριτική και ψηφοθηρική τους στάση απέναντι στην θρησκεία αποκαλύφθηκε με την συμμετοχή των βουλευτών Γερμενή και Ματθαιόπουλου, που συμμετείχαν σε μουσικά σχήματα με κυρίως αντιχριστιανικό περιεχόμενο (συγκροτώντας την υποκατηγορία NSBM: National Socialist Black Metal).
Χαρακτηριστικό είνα το γεγονός ότι πέρα από τη Σκανδιναβία που αποτελεί τη γενέτειρα του είδους (όπου και το προσφιλές χόμπι του εμπρησμού εκκλησιών), η χώρα με τη σημαντικότερη παρουσία στον χώρο του Black Metal είναι η Ελλάδα. Βέβαια, τα μεγάλα ονόματα του χώρου (όπως οι Rotting Christ, Necromantia, Thou Art Lord) αρκούνται στιχουργικά στα διάφορα παρακλάδια του αποκρυφισμού, είναι όμως και πολλά άλλα, όπως οι Naer Mataron του γνωστού πια Καιάδα (πηγή: http://ardin-rixi.gr/archives/9245) που ακόμη και σήμερα χαίρει την πλήρη αποδοχη της ηγεσίας για τα όσα σκοτεινά μηνύματα μέσω της μουσικής του, προβάλλει μέσω της δισκογραφικής και συναυλιακής παρουσίας του.
Ερχόμενοι όμως στην επίμαχη παράσταση η σχέση της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ με την αμφιλεγόμενη «Ἡ ὥρα τοῦ διαβόλου» την αποκαλύπτει η Μητρόπολη Πειραιώς που αναφέρει σε σχετική της ανακοίνωση τα εξής:
Ἐπειδή γίνεται μεγάλος θόρυβος μέ τήν θεατρική παράσταση πού παίζεται στήν Θεσσαλονίκη «Ἡ ὥρα τοῦ διαβόλου» τοῦ Πορτογάλου ποιητή καί συγγραφέα Φερνάντο Πεσσόα (Fernando Antonio Nogueira de Seadro Pessoa), ὁ ὁποῖος γεννήθηκε τό 1888 καί πέθανε τό 1935 διαλυμένος ἀπό τόν ἀλκοολισμό σέ ἡλικία 47 ἐτῶν, ἀναφέρομε ὅτι ὑπῆρξε ἐνθουσιώδης μέ τόν ἐσωτερισμό, τόν ἀποκρυφισμό, τόν ἑρμητισμό, τήν ἀριθμολογία καί τήν ἀλχημεία.
Ὑπῆρξε λάτρης τοῦ νεοπαγανισμοῦ, τῆς θεοσοφίας καί τοῦ ροσιτρουσιανισμοῦ καί ἄμεσος συνεργός τοῦ γνωστοῦ σατανιστή καί ἀποκρυφιστή Aleister Crowley, ὁ ὁποῖος κατεδικάσθη στήν Ἰταλία γιά τελετουργικές δολοφονίες γυναικῶν. Ὁ Πεσσόα μετέφρασε στά πορτογαλικά τό ποίημα τοῦ Crowley «Hymn to Pan». Εἶναι γνωστό ὅτι ὁ σατανιστής Aleister Crowley ἀνῆκε στό ἑρμητικό τάγμα «Χρυσή Αὐγή» τοῦ ὁποίου ἱδρυτικό στέλεχος ἦταν ὁ Ἰρλανδός ποιητής W. B. Yeats, τό ὁποῖον ἀναφέρει ὁ Γ.Γ. τοῦ Λαϊκοῦ Συνδέσμου Χρυσή Αὐγή κ. Ν. Μιχαλολιάκος στόν πρόλογο τοῦ βιβλίου τοῦ Ὀδυσσέως Πατεράκη, ἐκδ. Ἐλεύθερη Σκέψις 1982, «Τό ἀστραφτερό σκοτάδι τοῦ ἑωσφόρου - Ἐθνική τῶν Ἑλλήνων Θρησκεία». Ἰδιαιτέρας μνείας πρέπει νά τύχη τό γεγονός ὅτι ὁ ἴδιος ὁ κ. Ν. Μιχαλολιάκος στήν ποιητική του συλλογή «Ἡ ἐξομολόγησις ἑνός ἐθνικοῦ», ἐκδ. Νέα Σπάρτη, πού ἀνετυπώθη τό 2008 ἔχει καί αὐτός ὕμνο στόν Πάνα, ὅπως ἀκριβῶς ὁ Aleister Crowley, τοῦ ὁποίου τόν ὕμνο μετέφρασε στά πορτογαλικά ὁ Πεσσόα. Τά συμπεράσματα στούς ἐκλεκτούς ἀναγνῶστες καί γιά τό θεατρικό ἔργο καί γιά τόν συγγραφέα του".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου