Μείζον πολιτικό θέμα για τον ΣΥΡΙΖΑ και προσωπικά για τον Αλ. Τσίπρα, προκύπτει από την αποκάλυψη ότι ο επικοινωνιολόγος της Κουμουνδούρου, Δημήτρης Τζιώτης, αυτός που είναι πίσω από την προεκλογική στρατηγική του κόμματος και την ιστοσελίδα «Νέα Ελλάδα», έχει εμπλοκή στο σκάνδαλο με τις πλαστές εγγυητικές επιστολές που αποκάλυψε χθες η Ελληνική Αστυνομία.
Είναι ο ίδιος ο Τζιώτης, το αγαπημένο «παιδί» της Γιάννας και ..
αργότερα του Γ. Παπανδρέου όπου ήταν στον... κήπο του ΠΑΣΟΚ, για το οποίο το antinews με απανωτά δημοσιεύματα είχε αναδείξει. Και τότε είχε θέσει ερωτήματα για την απόφαση του κ. Τσίπρα να επιλέξει το πρώην... Πασοκόπαιδο και να τον βάλει επικεφαλής της επικοινωνιακής εκστρατείας του κόμματος.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου ο κ. Δημήτρης Τζιώτης κατηγορείται για κακουργηματική πλαστογραφία και απόπειρα απάτης του Ελληνικού Δημοσίου, που προβλέπει κάθειρξη έως και 15 χρόνια.
Τα αδικήματα και ο βαθμός συμμετοχής των εμπλεκομένων εξατομικεύονται λεπτομερώς στην πολυσέλιδη, κακουργηματικού χαρακτήρα, δικογραφία που σχημάτισε η Διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας σε βάρος 17 προσώπων, τα οποία δραστηριοποιούνταν στις επίμαχες εταιρίες ως μέλη Διοικητικών Συμβουλίων, νόμιμοι εκπρόσωποι και διαχειριστές των εταιριών. Με την υποβολή της δικογραφίας στον οικονομικό εισαγγελέα, ασκήθηκε ποινική δίωξη σε βάρος των προαναφερόμενων ατόμων και παραγγέλθηκε η διενέργεια κύριας ανάκρισης, στο πλαίσιο της οποίας εκδόθηκαν εντάλματα σύλληψης για τέσσερις από τους εμπλεκόμενους. Ο 9ος ειδικός ανακριτής αναμένεται να καλέσει και τους υπόλοιπους κατηγορουμένους προκειμένου να κρίνει τα στοιχεία και το βαθμό εμπλοκής τους, όπως και την περίπτωση του 45χρονου επικοινωνιολόγου.
Στην παραδοχή ότι είναι ένας από τους 17 κατηγορούμενους στην υπόθεση εξαπάτησης του Ελληνικού Δημοσίου προχώρησε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Blue Riviera A.E, Δημήτρης Τζιώτης, μιλώντας στον Ελεύθερο Τύπο. Όπως ανέφερε, έχει παρουσιαστεί ήδη στο γραφείο του αρμόδιου εισαγγελέα , ενώ δηλώνει πως είναι θύμα απάτης, ζητώντας την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης για την αποκατάσταση του ονόματός του. «Η έρευνα ξεκίνησε και συνεχίζεται και εμείς αυτό που ζητάμε είναι η πλήρης διαλεύκανση της υπόθεσης. Έχουμε βοηθήσει σε όλα τα επίπεδα και οι αστυνομικές αρχές επιτελούν πολύ καλά το έργου τους», είπε ο κ. Τζιώτης. «Έχουμε προσφύγει στη Δικαιοσύνη, ζητώντας την πλήρη αποκατάσταση του ονόματός μας για τη ζημιά, που έχουμε υποστεί. Είμαι θύμα μιας απάτης. Ήταν συγκεκριμένα πρόσωπα που μας πλησίαζαν, λέγοντας ότι εκπροσωπούν μεγάλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Εμείς είμαστε έτοιμοι να βοηθήσουμε τις αρμόδιες αρχές, με όποιον τρόπο μας ζητηθεί. Κι άλλες εταιρίες έχουν πέσει θύματα. Δεν νομίζω να έχει εξαρθρωθεί ακόμα ολόκληρο τα κύκλωμα».
Το προφίλ του Δημήτρη Τζιώτη
Η εταιρεία του κ. Τζιώτη διαθέτει πλούσιο πελατολόγιο με σημαντικές δουλειές στο portfolio της, όπως για παράδειγμα την καμπάνια «Ζήσε τον μύθο σου στην Ελλάδα» του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού. Συνεργάστηκε με μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες κυρίως ως σύμβουλος στρατηγικής, όπως τις εταιρείες Παπαστράτος, Ιντρακόμ και Infote, καθώς και με τα υπουργεία Παιδείας, Τουρισμού και Εξωτερικών, ενώ συμμετείχε στη διαμόρφωση της πολιτικής στρατηγικής του ΠΑΣΟΚ την περίοδο 2006-07. Μεταξύ των πελατών της Clever Bank περιλαμβάνονται το κράτος του Ομάν, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι Παραολυμπιακοί Αγώνες. Αξια αναφοράς όμως είναι και η επαγγελματική σταδιοδρομία του κ. Τζιώτη ο οποίος για μια περίοδο ασχολήθηκε με την πολιτική.
Είναι πολιτικός επιστήμονας με ακαδημαϊκές περγαμηνές αφού αποφοίτησε από τη Σχολή Φλέτσερ (The Fletcher School of Law and Diplomacy) του Πανεπιστημίου Ταφτς, στη Βοστόνη, η οποία έχει ως «σλόγκαν» πως προετοιμάζει ηγέτες με διεθνή προοπτική. Προηγήθηκαν οι σπουδές στο Κολέγιο Αθηνών, στο Αμερικανικό Κολέγιο και στο Τμήμα Πολιτικών Επιστημών και Δημόσιας Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του ο Δημήτρης Τζιώτης ανέλαβε σε ηλικία 26 ετών τη θέση του διευθυντή Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας στην Επιτροπή Διεκδίκησης των Ολυμπιακών Αγώνων «Αθήνα 2004».
Λίγο αργότερα θα ιδρύσει την Clever Bank, την «πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που επικεντρώθηκε στη διαχείριση έργων στρατηγικής». Στις ιταλικές εκλογές του 2006 ήταν ένας από τους τρεις συμβούλους επικοινωνίας του Ρομάνο Πρόντι μαζί με τον Φρανκ Λουντζ και τον Μαρκ Φούλμπρουκ, ενώ έναν χρόνο αργότερα ανέλαβε την επικοινωνία της ελληνικής Superleague.
Εχει διατελέσει σύμβουλος στρατηγικής στα υπουργεία Εξωτερικών, Εθνικής Αμυνας, Πολιτισμού, Εσωτερικών, Τουρισμού, Αθλητισμού, Παιδείας, Ανάπτυξης, Μακεδονίας - Θράκης, στον Δήμο Αθηναίων και στον Δήμο Αρχαίας Ολυμπίας και έχει συνεργαστεί με τη δεξαμενή σκέψης Demos στη Μεγάλη Βρετανία για την ανάπτυξη του Τρίτου Δρόμου, την ιδεολογική πλατφόρμα που εισήγαγε πρώτος ο Τόνι Μπλερ.
Διατηρούσε ισχυρούς δεσμούς με την οικογένεια Παπανδρέου και εντάχθηκε οργανωτικά στο ΠΑΣΟΚ το 2006, όπου ασχολήθηκε με τον τομέα του πολιτικού σχεδιασμού. Το 2006 τέθηκε επικεφαλής δημοτικού συνδυασμού και διεκδίκησε τη δημαρχία της Βουλιαγμένης, χωρίς όμως καμία τύχη, με αντίπαλο τον επί σειρά ετών δήμαρχο της πόλης τον Γρηγόρη Κασιδόκωστα. Εναν χρόνο αργότερα εξέπληξε φίλους και πολιτικούς αντιπάλους αφού συνέλεξε 30.000 υπογραφές και έθεσε υποψηφιότητα για την προεδρία του ΠΑΣΟΚ κόντρα στον Γιώργο Παπανδρέου και τον Ευάγγελο Βενιζέλο. Λίγο πριν οδηγηθεί στις κάλπες απέσυρε την υποψηφιότητά του μετά από παρέμβαση του Γιώργου Παπανδρέου.
Μετά την επιλογή του ΣΥΡΙΖΑ να συνεργαστεί με την Clever Bank για την προεκλογική καμπάνια των ευρωεκλογών, ο Δημήτρης Τζιώτης έχει συχνή επικοινωνία με τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αλέξη Τσίπρα, καθώς και με τον διευθυντή του γραφείου του, Νίκο Παππά, αλλά και με τον κομματικό «επικοινωνιολόγο» Αλέξανδρο Μπίστη που έχει αναλάβει τον συντονισμό της καμπάνιας από την πλευρά του κόμματος.
http://www.antinews.gr/POLITIKE/mplegmenos-sto-skandalo-me-tis-plastes-egguitikes-o-epikoinoniologos-tou-suriza-dimitris-tziotis-/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου