Κυριακή 29 Ιουλίου 2018

Γι αυτό συνεχίστε να σκανταλίζεστε μεταξύ σας. Με βολεύει αφάνταστα

"Σου κουνούσα το δάχτυλο και σε έλεγα διεφθαρμένο και τεμπέλη. Σου κουνούσα το δάχτυλο και σου έλεγα μαζί τα φάγαμε. Σου κουνάω το δάχτυλο και σου λέω ας πρόσεχες, εσύ φταις που έχτιζες αυθαίρετα.
Σε θέλω να αισθάνεσαι συνένοχος. Θέλω να σε βλέπω να κανιβαλίζεσαι με το διπλανό σου. Να είσαι καχύποπτος. Ποιος είσαι εσύ που θα μιλήσεις. Μέρος του προβλήματος είσαι. Δες το γείτονα σου, φοροκλέφτης, ο συγγενείς σου βολεμένος, ο φίλος σου λαμόγιο ο γνωστός σου κομματόσκυλο, αν ψάχνεις για ενόχους κοίτα γύρω σου, αρκεί να μην κοιτάξεις εμένα, αρκεί να μην κοιτάξεις την πηγή και την αιτία που τα δημιουργεί όλα αυτά.

Να μην καταλάβεις ρε φουκαρά ότι όχι μόνο πληρώνεις το δικό σου μερίδιο
ευθύνης αλλά πληρώνεις και το δικό μου γιατί εγώ ποτέ δεν πληρώνω παρά μόνο πληρώνομαι από σένα και μάλιστα όσο πιο φουκαράς είσαι τόσο ακριβότερο το τίμημα για σένα.
Γι αυτό συνεχίστε να σκανταλίζεστε μεταξύ σας. Με βολεύει αφάνταστα. Ευτυχώς ρε φουκαρά που δεν καταλαβαίνεις τη δύναμη σου γιατί η άγνοιά σου είναι η δική μου δύναμη….
Πάντως δεν μπορείς να μην με παραδεχτείς τόσα σου έχω κάνει και εσύ συνεχίζεις να παίζεις το παιχνίδι μου. Να αποστηθίζεις τα επιχειρήματά μου και να κατηγορείς συνέχεια τον εαυτό σου. Ξέρω ότι μου τα σούρνεις και εμένα με βρίζεις με χλευάζεις στην παρέα σου αλλά ξέρω γιατί μου το αποδεικνύεις συνέχεια ότι όταν θα σε χρειαστώ μια φορά στα τέσσερα χρόνια θα είσαι εκεί για μένα και θα με στηρίξεις.
Και για να σε τρολάρω και λιγάκι θα σου αφιερώσω ένα στίχο που μπορεί να τον ξέρεις αλλά δεν τον έχεις κατανοήσει….
Άιντε θύμα άιντε ψώνιο άιντε σύμβολο αιώνιο
αν ξυπνήσεις μονομιάς θα `ρθει ανάποδα ο ντουνιάς"
 

Από Κώστα Καρακώστα - https://www.facebook.com/kostas.karakostas.58?fref=mentions

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου