Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

Αντετοκούνμπο: Η εμπειρία του από το στρατό

Ο 21χρονος άσος μίλησε στο ΝΒΑ.com για το ρόλο του στους Μπακς, την εμπειρία του στην Εθνική και το στρατό, ενώ αναφέρθηκε και ποιο μέρος θωρεί πλέον σπίτι του...

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο κράτησε... χαμηλούς τόνους, όταν ρωτήθηκε για το αν είναι ο ηγέτης των Μπακς, ενώ αναφέρθηκε στο “γεμάτο” καλοκαίρι που είχε με Εθνική και στρατό.

Αναλυτικά ο Αντετοκούνμπο μίλησε για:

-το χαρακτηρισμό του ως πλέι μέικερ: «Πολλοί ψηλοί παίκτες κάνουν παιχνίδι. Μπορείς να το κάνεις ακόμη κι αν είσαι σέντερ, όπως για παράδειγμα ο Μαρκ Γκασόλ. Εγώ προσπαθώ να δημιουργήσω για την ομάδα μου, όχι να πάρω την ταμπέλα του πλέι μέικερ».

-το αν είναι ο ηγέτης της ομάδας: «Οι Μπακς είναι οι Μπακς. Ανήκουν στο Μιλγουόκι, στην πόλη. Δεν μου αρέσει να λέμε ότι είναι του ενός ή του άλλου παίκτη. Όλοι είμαστε μαζί σε αυτή την προσπάθεια. Είναι η ομάδα όλων μας».

-το πώς αξιοποίησε το καλοκαίρι του: «Πέρασα πολλές ώρες στο γυμναστήριο. Μεγαλώνω σαν παίκτης και άνθρωπος, ωριμάζω περισσότερο και αποκτώ αυτοπεποίθηση. Πέρασα λίγο καιρό στην Ελλάδα, μετά ήμουν για ένα μήνα στο Λος Άντζελες και έκανα προπονήσεις. Μετά πήγα στην Ελλάδα και ήμουν με την Εθνική για ένα μήνα, ενώ μετά πήγα στο στρατό. Πάντα έκανα κάτι για να γίνομαι καλύτερος έχοντας δίπλα μου έναν άνθρωπο από τους Μπακς για να με βοηθά».

-το ποιο match up απολαμβάνει περισσότερο: «Θα έλεγα τον Λεμπρόν Τζέιμς, είναι ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο κι εγώ θέλω να αντιμετωπίζω τους καλύτερους. Δεν είναι εύκολο, αλλά δεν έχεις να χάσεις κάτι απέναντί του. Κανείς δεν θα σου παραπονεθεί».

-πώς βαθμολογεί το σουτ του: «Στο τελευταίο ματς είχα 2/3 σουτ, άρα θα του έβαζα 6,5 (γέλια). Σημασία έχει να προπονείσαι όσο περισσότερο μπορείς. Θα έλεγα πως το σουτ μου είναι στο 1 και δεν θα με ενοχλούσε, γιατί ξέρω πως σε κάθε προπόνηση προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος. Πιστεύω πως μπορώ να βελτιωθώ πολύ».

-ποιο θεωρείς σπίτι σου: «Έχω δύο, την Αθήνα και το Μιλγουόκι, αλλά τώρα περνάω περισσότερο χρόνο στο Μιλγουόκι».

-το τι του λείπει από την Αθήνα: «Το φαγητό, η κουλτούρα, οι φίλοι μου, οι προπονητές της παλιάς μου ομάδα. Γενικά η γειτονιά μου».

-την εμπειρία του από το στρατό: «Ήταν μια καλή εμπειρία, είναι κάτι υποχρεωτικό. Σε στρατολογούν όταν είσαι 18 ή 19 ετών και όλοι πρέπει να το κάνουν. Ήταν ωραία. Όταν πηγαίνεις εκεί σκληραγωγείς το χαρακτήρα σου. Πήγα με τον αδερφό μου και γνωρίσαμε πολύ κόσμο. Θα πρέπει να πάω ξανά τα δύο προσεχή καλοκαίρια. Κάνεις κανονική στρατιωτική προετοιμασία. Έμπαινα και έβγαινα για περίπου 2 ή 3 εβδομάδες, μετά ορκιστήκαμε και μου είπαν πως θα πρέπει να επιστρέψω τα δύο επόμενα καλοκαίρια για να ολοκληρώσω».

-το τι του άρεσε και τι όχι στο στρατό: «Η εμπειρία ήταν όμορφη και μπορείς να λες ιστορίες γι’ αυτή όσο μεγαλώνεις. Σε κάνει να νιώθεις πως το μπάσκετ είναι απλώς παιχνίδι, αν δεις τι πρέπει να περάσουν οι άλλοι. Εκτιμάς και σέβεσαι περισσότερο τους ανθρώπους που το κάνουν αυτό για δουλειά. Όταν βλέπεις τι περνούν για να προστατεύουν τη χώρα σου, το καταλαβαίνεις ακόμη περισσότερο. Για μένα το πιο δύσκολο πράγμα ήταν ότι έπρεπε να ξυπνάω στις 5:30, γιατί δεν είμαι πολύ πρωινός τύπος».

-την εξέλιξη του Άλεξ Αντετοκούνμπο: «Ο Άλεξ είναι 15, πάει τώρα στο λύκειο και είναι πολύ καλός. Προσέξτε τον. Αν δεν τον έχετε δει τελευταία, είναι κοντά στα δύο μέτρα. Είναι ψηλότερος από μένα στα 15».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου