Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Άρης Σερβετάλης: Η εκκλησία είναι η πολυβιταμίνη μου, το ιπποφαές μου

Άρης Σερβετάλης: Η εκκλησία είναι η πολυβιταμίνη μου, το ιπποφαές μου
Σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις του στο site propaganda.gr που έδωσε με αφορμή την θεατρική παράσταση "Σωσίας" στην οποία πρωταγωνιστεί, ο Άρης Σερβετάλης μίλησε και για τη σχέση του με Τον Θεό και την εκκλησία:
«Πηγαίνω στην εκκλησία, ναι. Δεν ψάχνω κάτι, το έχω βρει» λέει στο popaganda και συνεχίζει: «Ανακάλυψα την πίστη στην πορεία, δεν προέρχομαι από μια οικογένεια που η θρησκεία έπαιζε σημαντικό ρόλο. Πιστεύω στο Θεό, είμαι σε αυτήν την συχνότητα. Πώς να στο εξηγήσω; Έχεις εσύ έναν φίλο, ας πούμε καινούριο.
Δεν πάτε για καφέ; Δεν τον παίρνεις τηλέφωνο; Έτσι κάνω κι εγώ. Πάω στην εκκλησία, ανάβω κεράκι, τα λέμε, μπαίνω στο τελετουργικό, παρακολουθώ όρθρο-εσπερινό. Είναι πολυβιταμίνη, το ιπποφαές μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου