Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2020

Συριζαϊκή αγωγή


Συριζαϊκή αγωγή
O Λάμπρος Καλαρρύτης γράφει στο blog του στο pagenews.gr για τις αντιδράσεις της Αριστεράς που προκλήθηκαν από την εγκύκλιο της Νίκης Κεραμέως που καλούσε μαθητές να συμμετάσχουν σε ημερίδα της οργάνωσης «Χριστιανική Αγωγή».
Άλλη μία περηφανή νίκη κατήγαγαν οι ιδεολογικές ομάδες εφόδου της Αριστεράς ολοκληρώνοντας με επιτυχία ακόμα μία επιχείρηση ιδεοληπτικού bulling και μάλιστα σε υπουργό.
Έτσι, διαβάζουμε τα εξής πολύ διαφωτιστικά: «Όπισθεν ολοταχώς από το υπουργείο Παιδείας μετά την κατακραυγή για πρόσκληση προς σχολεία σε εκδήλωση παραθρησκευτικής οργάνωσης. Μετά τον σάλο που προκάλεσε η αποκάλυψη πως το υπουργείο Παιδείας απέστειλε έγγραφο στα σχολεία ενημερώνοντας για την εκδήλωση με τίτλο «Σύγχρονη Παιδεία και Ελληνορθόδοξη Παράδοση» την οποία διοργανώνει η παραθρησκευτική οργάνωση «Πανελλήνια Ένωση Γονέων: Η Χριστιανική Αγωγή» η Νίκη Κεραμέως έδωσε εντολή για την απόσυρσή του».

Ο τίτλος και μόνο της εκδήλωσης, «Σύγχρονη Παιδεία και Ελληνορθόδοξη Παράδοση», δικαιολογεί την κινητοποίηση του «χώρου», ο οποίος αν οργανωνόταν συζήτηση με θέμα, ας πούμε, «Οι έμφυλες ταυτότητες και το δικαίωμα του παιδιού να αλλάζει φύλο στην εφηβεία», θα υπερθεμάτιζαν και θα έδιναν συγχαρητήρια στην υπουργό. Για την ακρίβεια ήταν αυτού του είδους οι θεματικές που προωθούσε ο ΣΥΡΙΖΑ και μάλιστα νομοθετούσε αναλόγως, θεωρώντας την κοινωνική, ε
θνική, οικογενειακή και θρησκευτική αποδόμηση καθήκον και αποστολή του. kerameos-1-1200x800
Τώρα που βρίσκεται στην αντιπολίτευση, αντί να καταγγέλλεται διαρκώς, αυτός και οι παραφυάδες του, για την εν είδει πολιτικού αυτοάνοσου δράση του στην οποία επιδόθηκε ως κυβέρνηση και συνεχίζει ως αντιπολίτευση, του παρέχεται ζωτικός χώρος να επιβάλλει την περιθωριακή ατζέντα του στη σημερινή κυβέρνηση. Η οποία βέβαια, είναι γεμάτη εθνο-αποδομητικά σταγονίδια τα οποία λειτουργούν ως πέμπτη φάλαγγα σε μία παράταξη η οποία μπορεί να καλύπτει ένα ευρύ φάσμα ιδεολογικοπολιτικών αποχρώσεων από το κέντρο ως και την καθαρή Δεξιά, αλλά υπερψηφίστηκε για να εκδιώξει τη σύμπραξη του περιθωρίου από το ρεσάλτο που  έκανε στην εξουσία.

Δυστυχώς, οι αντικοινωνική, μισάνθρωπη και ανθελληνική περιθωριακή συμμαχία επιχειρεί να συνεχίσει να επιβάλλεται περιφερόμενη στα ερείπια της μνημονιακής λαίλαπας και αντλώντας από το κοινωνικό τοξικό ίζημα που έχει σωρευθεί στον εθνικό πάτο.

Η εν λόγω οργάνωση,  η “Η Χριστιανική Αγωγή”, «κατηγορείται» από τον μισελληνικό συρφετό ότι στήριξε και την καμπάνια ενημέρωσης κατά των αμβλώσεων μέρος της οποίας ήταν η νόμιμη τοποθέτηση αφισών με πληροφοριακό υλικό στα διαφημιστικά πάνελ του μετρό. Τα οποία βέβαια, εντελώς αντιδημοκρατικά και στο πλαίσιο της γνωστής μονομερούς «φασίζουσας» πρακτικής που αυτοονομάζεται «προοδευτική» αφαιρέθηκαν.

Σε μία χώρα με κορυφαίο εθνικό ζήτημα το δημογραφικό, η οποία μαστίζεται ταυτόχρονα από το μεταναστευτικό και στην οποία πραγματοποιούνται κάθε χρόνο εκατοντάδες χιλιάδες εκτρώσεις, η προσπάθεια ενημέρωσης για το τι σημαίνει έκτρωση στοχοποιείται από τους κήρυκες της σήψης.

Δεν μένω στην ίδια την οργάνωση, τη «Χριστιανική Αγωγή», διότι όποια οργάνωση και να ήταν με ανάλογη δράση, της ίδιας αντιμετωπίσεως θα ετύγχανε. Ακόμα και αν ήταν η ίδια η Εκκλησία της Ελλάδος, η οποία ειρήσθω εν παρόδω είναι εκκωφαντικά απούσα – για την ακρίβεια η κορυφή της και όχι οι ηρωικοί ιερείς – από τα πεδία στα οποία θα έπρεπε να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή.
Καλό θα ήταν η υπουργός Παιδείας αντί να άγεται, να φέρεται και να εμφανίζεται ευεπίφορη στις ασκήσεις ιδεολογικής επιβολής των Ορκ της Αριστεράς που τρέφονται από σεσηπυία εθνική σάρκα, να λειτουργήσει ως πραγματική υπουργός Εθνική Παιδείας και να υπερασπιστεί το αυτονόητο. Και αν θέλει να μην αφήνει χώρο στην ούτως ή άλλως κακόβουλη κριτική ότι δήθεν προωθεί «παραθρησκευτικές» οργανώσεις ( αν ήταν η «Ένωση Αθέων» μία χαρά θα το έβρισκε η σύναξη των ζόμπι), ας αναλάβει το ίδιο το υπουργείο πρωτοβουλίες για να οργανώσει συζητήσεις για αυτονόητα θέματα εθνικής, κοινωνικής και θρησκευτικής θεματολογίας. Αυτή είναι η δουλειά της και όχι να επιβραβεύει το περιθώριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου