Σάββατο 25 Ιουλίου 2015

Γιάννης Καπετάνιος: «Ο αδελφός μου είναι παπάς και ο πνευματικός μου»

Ο γνωστός ηθοποιός πιστεύει στον Θεό και εναποθέτει όλες τις
ελπίδες του σε Εκείνον.
Ο Γιάννης Καπετάνιος μίλησε σε συνέντευξή του για την πίστη στον Θεό.
Πιστεύεις στον Θεό;
«Άμα χάσουμε την πίστη μας, καήκαμε. Αν έχεις πίστη, ό,τι εμπόδιο και να συναντήσεις, θα το ξεπεράσει. Έχω και αδερφό παπά. Τώρα είναι σε άδεια και τον έχω σπίτι μου, να κάνουμε και κανέναν αγιασμό. Ο πάτερ-Σωτήρης, ο αδερφός μου, είναι και πνευματικός μου.

Είναι ο εξομολόγος σου;
«Καμιά φορά ναι, γιατί είναι και εξομολόγος. Πηγαίνω στον Όσιο Δαυίδ και εξομολογούμαι, κι εκείνος εκεί εξομολογείται, στη βόρεια Εύβοια, εκεί έχουμε τους πνευματικούς μας. Αν καμιά φορά..

δεν προλαβαίνω να πάω στο μοναστήρι, που είναι μακριά, εξομολογούμαι στον αδερφό μου».
Νιώθεις άνετα στην εξομολόγηση μαζί του, δεδομένης της συγγένειας που σας συνδέει;
«Πολύ άνετα, βέβαια, αδελφός μου είναι. Στην εξομολόγηση πας να τα βγάλεις από μέσα σου, να ξαλαφρώσεις και να συγχωρεθείς», δήλωσε στο περιοδικό «Λοιπόν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου