Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ "ΔΟΛΟΦΟΝΕΙΤΕ" ΜΑΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΤΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ

Κύριε  Γ.Α.Π  κατρακυλάτε καθημερινά  σε μεθόδους  «καρφίτσας» και κουκούλας για να κρύψετε τη γύμνια του καθεστώτος που εγκαταστήσατε με προσχεδιασμένη εξαπάτηση του εκλογικού σώματος της Ελλάδας!  
Διαβάζω  και ακούω και δεν πιστεύω στις αισθήσεις μου! Ο αγαπητός και συμπαθής –κατά τα άλλα –ΓΑΠ έχει κόψει τελείως με την κοινή λογική , την πραγματικότητα και το ελληνικό βεβαίως φιλότιμο. Δεν είναι δυνατόν να ήταν σε νηφαλιότητα και να εκστόμισε αυτά περί της σύνθεσης των αγανακτισμένων και διαμαρτυρομένων. Ένας από αυτούς είμαι και εγώ που παρά την σοβαρή μου πάθηση, κατέβηκα πολλές φορές στις συγκεντρώσεις της πλατείας. Επειδή  ήμουν  βέβαιος ότι στις ημέρες ψήφισης του  εγκληματικού μνημονίου, η μπασκίνικη λογική των εξουσιαστών θα προκαλούσε επεισόδια προκειμένου να δικαιολογηθεί η απελευθέρωση της κρατικής βίας και η διάλυση των  διαδηλωτών.
 Έτσι θα υποχωρούσε το «κίνημα» των πολιτών και θα εμπεδώνονταν η ηττοπάθεια στους πολίτες που θα ήθελαν να συνεχίσουν να καταγγέλλουν την κοινοβουλευτική  συμπαιγνία για την εξέλιξη του «μνημονίου υποταγής». Αυτό φαίνεται ήδη να έχει συμβεί και προκειμένου να αποδιαλυθεί, διοχετεύονται  «εκτιμήσεις» και μάλιστα αντίθετων με τις μνημονιακές  κωλοτούμπες, ότι τελικά οι κινήσεις του πρωθυπουργού δεν είναι τόσο κακές αλλά… Η προπαγάνδα και οι εκβιασμοί που μπορούν να συμβούν στα Ελληνικά ΜΜΕ και τους υπάλληλους δημοσιογράφους , ασφαλώς και δεν είναι πρωτοτυπία. Πάντως κάτι λέει ότι η  προσωρινή ανάπαυλα μοιάζει μάλλον με την αναμονή της καταιγίδας παρά με «ξαστέρωμα»!
Κύριε  ΓΑΠ, ειλικρινά σου λέω ό,τι δεν είμαι ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ, δεν είμαι προβοκάτορας, δεν είμαι αριστεριστής. 
Είμαι θύμα του διλλήματος που από κοινού θέσατε ως πολιτικό σύστημα. Είμαι θύμα του «μη χείρον βέλτιστο». Όμως η κυβερνητική σου πρακτική –και αυτή των αξιωματούχων σου- απέδειξε μέχρι τώρα, ότι και από το χείρον παρά πέρα υπάρχει το χείριστον. 
Και αυτό φαίνεται ότι το κατακτήσατε εξ αδιαιρέτου και εσύ και οι δύο προκάτοχοί σου , τουλάχιστον!
Κύριε  ΓΑΠ! Από σύμπτωση δεν ήρθα στο Σύνταγμα από προτροπή της αδελφής μου και της συζύγου μου που γνώριζαν το κινητικό μου και όχι μόνον πρόβλημα. Αν ήμουν στο Σύνταγμα την ημέρα της μεγάλης προβοκάτσιας του «μηχανισμού» , θα ήμουν πιθανότατα από κουφός έως νεκρός σήμερα , διότι δεν θα μπορούσα να ξεφύγω από τη διωκτική μανία των σωματοφυλάκων του συστήματός σου. Όμοια με εμένα πιθανότατα να είναι και άλλοι πολλοί. 
Όμως για τις ημέρες που ήμουν και εγώ στο Σύνταγμα και φώναζα μαζί με τους συμπολίτες μου όσα σας φώναζαν την ημέρα που σηκώσατε το «καπάκι», σας το λέω ξεκάθαρα, διαδήλωσα διότι πιστεύω ότι μας εξαπατήσατε και μάλιστα συνειδητά. Μας εξαπατήσατε με σχέδιο που πληρώνεται με το σκλάβωμα της πατρίδας μου. Μας εξαπατήσατε για να υποταγούμε χωρίς άλλες προσδοκίες στο… μοιραίο.
Όμως να ξέρετε. Όσο υπάρχει Έλληνας, όσο υπάρχει αυτή  φύτρα, κανένας «αφεντικός» δεν θα καλοπεράσει. Είτε μας «τσιπάρετε», είτε όχι . Με δική σας ευθύνη η κόντρα στην κοινωνία οδηγείτε σε ακραίες μορφές. Τέτοιες που κανείς δεν μπορεί να προβλέψει μα που ακούμε από παρέα σε παρέα όλο και πιο έντονα. Και το σημαντικότερο , αυτές οι παρέες είναι συντροφιές νεολαίων , της γενιάς των δεκαοχτάρηδων και εικοσάρηδων, που είχαν πολλές προειδοποιήσει  για το τι θα ακολουθήσει. Τώρα τους κόβετε κάθε ελπίδα και τους εξωθείται βάναυσα. Άραγε τι περιμένετε.
Ξέρετε! Έλληνες με δικαίωμα να ζήσουν ελεύθεροι δεν είναι μόνο όσοι κατοικούν στο Καστρί, την Εκάλη, την Γλυφάδα και άλλα παρόμοια στέκια της νεοελληνικής κλεπτοκρατίας. Έλληνες είναι και όσοι κατοικούν την άλλη Ελλάδα για την οποία κάπου –κάπου και για ξεκάρφωμα, αποκαλείτε τάχα με θλίψη «λοιπή Ελλάδα». 
Για αυτή την λοιπή Ελλάδα με τα μνημονιακά σας τερτίπια χαλκεύσατε βαριά δεσμά. Εκδώσατε ανάλγητη, απάνθρωπη απόφαση. 
Θάνατος στους μη προνομιούχους που δεν είχαν την πρόνοια να κλέψουν , να καταχραστούν , να καταπατήσουν το κράτος μας. Εκτελεστές όλοι μαζί οι «Έλληνες» που ασύστολα κλέβουν επί χρόνια υπό τις ευλογίες ή την ανοχή των εθνικών μας (τρομάρα μας και δική τους) κυβερνήσεων.
Είναι μεγάλη η πρόκλησή σας και να μας φτωχύνετε (εσείς που μας κυβερνάτε από κοινού σε όλη τη μεταπολίτευση) και να μας λοιδορείτε γιατί δεν απολαμβάνουμε τη σκλαβιά που μας επιβάλετε , επειδή καταφέρατε και ξεγελάσατε επί μακρό χρόνο πολλούς. 
Είτε με τα κόλπα σας στις εξεταστικές, είτε με τα κόλπα σας στις παραγραφές, είτε με τη λειτουργία του μοντέλου δημοκρατίας που μας επιβάλατε. 
Ενός μοντέλου με το οποίο προτιμήσατε ως συνομιλητές τους τραπεζίτες και τους ΣΕΒίτες την ώρα που τουλουμιάζατε στις ροπαλιές επί δικαίων και αδίκων όσους διαδήλωναν για να προστατεύσουν την επιβίωσή τους και την επιβίωση των παιδιών τους.
Βεβαίως , οι περισσότεροι από εμάς δεν έχουν αδέρφια να φτιάχνουν εταιρείες για να ξεκοκαλίζουν  επιχορηγήσεις, όμως είναι εξόχως προκλητικό να μας εγκαλείς κ. ΓΑΠ, ως βαλτούς , όλους εμάς που η εξαπάτηση που δεχθήκαμε από τις προεκλογικές σου δεσμεύσεις , μας εξαγρίωσε και μας έστειλε στις πλατείες.
Κάποτε υπήρχαν ηγέτες που ζητούσαν και συγγνώμη. 
Τώρα αισθανόμαστε χωρίς ηγεσία, χωρίς Έλληνες να νοιάζονται για την Πατρίδα. Τώρα έχουμε επιλεγμένους διαχειριστές της σκλαβιάς μας. Μάλλον «αρμοστές». Μας εξευτελίζετε αλλά   και μας πεισμώνετε. Μας φτύνετε αλλά ποτίζετε τις ρίζες της περηφάνιας μας  που αποκοιμήθηκε τα χρόνια της κραιπάλης που μας επιβάλατε.
ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ , φτάνει ως εδώ! 
Μην αφήνουμε άλλο τους υπεύθυνους της εθνικής μας κατάντιας να μας τρομοκρατούν και να μας απειλούν. Η Πατρίδα δεν είναι δυνατόν να μένει χωρίς τα παιδιά της. Αυτά τα παιδιά που άλλοτε φώναζαν  1--1--4  !!!      
 ΚΑΨΑΛΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου