Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΚΑΙ Ο «ΔΙΑΛΟΓΟΣ» ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ

Δεν είμαι παρά απλός Ορθόδοξος Χριστιανός, βαπτισμένος
στο όνομα του Ιησού Χριστού στον οποίο ελπίζω και πιστεύω ως τον ΜΟΝΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ. Από την πρώτη μου ηλικία έμαθα ότι λέγομαι Ορθόδοξος διότι οι Πατέρες μου στην Ορθοδοξία (όπως π.χ Μάρκος Ευγενικός επίσκοπος Εφέσου, Γρηγόριος Παλαμάς επίσκοπος Θεσσαλονίκης ,αλλά και Γεώργιος Σχολάριος ) στη βάση των Οικουμενικών Συνόδων που πραγματοποιήθηκαν και ιδιαίτερα των πρώτων τριών, ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ την ΕΝΩΣΗ της  Ορθοδοξίας με τον Παπισμό ως ΑΙΡΕΤΙΚΗ κίνηση που προσβάλει ακριβώς τις πρώτες Οικουμενικές Συνόδους τις οποίες διεξήγαγαν οι Πατέρες  που σήμερα τιμάμε ως Αγίους!

Δηλαδή προσβάλει Αγίους όπως ο άγιος Αθανάσιος, ο άγιος..
Νικόλαος, ο άγιος Γρηγόριος Νύσσης , ο άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας και πλειάδα άλλων αγίων ιεραρχών οι οποίοι ΔΟΓΜΑΤΙΣΑΝ, με την επίνευση του Αγίου Πνεύματος όπως αποδέχθηκε η αδιάσπαστη Εκκλησία. Και αυτό γιατί; Για να αποδεχθεί ,κατά παράβαση των «αρχαίων θεσπισμάτων» των πρώτων Συνόδων που άπαντες είχαν αποδεχθεί ως απαρασάλευτα, η Χριστιανοσύνη τις «εμπνεύσεις» παπών (αντίθετα προς τις παραδοχές των Συνόδων των Αγίων) και μάλιστα αμφισβητούμενης ηθικής και συνεπώς Αγιότητας!!!

Τέτοιου είδους αμφισβητήσεις περί της ακεραιότητας των Παπών διατυπώθηκαν για πάμπολλους Πάπες στην μέχρι σήμερα ιστορία της Χριστιανοσύνης ιδιαίτερα μετά  την διάσπαση του Παπισμού! Για παράδειγμα οι Αλέξανδρος Στ! ή Ροντρίγκο Βοργίας, ο Βενέδικτος ΙΧ και αρκετοί άλλοι έχουν περάσει στην ιστορία ως ακόλαστοι και διεφθαρμένοι πάπες! Πώς είναι δυνατόν να διεκδικούν αλάθητο και πρωτεία; Πως είναι δυνατόν αιώνες μετά από εκείνα που συνυπέγραφαν και συναποδέχθηκαν να απαιτούν επιλεκτική κατάργηση ιερών και σεβαστών  αποφάσεων; Πως είναι δυνατόν να απαιτούν να τιμηθούν περισσότερο από τους αγίους;!!!!

Ο Πάπας αποτελεί μονοπρόσωπο όργανο και αξίωμα. Από την εποχή των Αποστόλων το σύστημα αποφάσεων υπήρξε ΣΥΝΟΔΙΚΟ με αδιαμφισβήτητο δείγμα την Αποστολική Σύνοδο στην οποία δεν τέθηκε θέμα ΠΡΩΤΕΙΟΥ ούτε ο Απόστολος Πέτρος απαίτησε ό,τι ο Πάπας ΑΛΛΑΖΟΝΙΚΑ απαιτεί και τώρα (όπως και παλαιότερα όταν πρόδιδε την Βυζαντινή Ορθοδοξία). Η αγαπητική ρητορική δεν είναι παρά παραφθορά της αληθινής Αγάπης στην οποία κάλεσε ο Κύριος όλους μας, αφού εγκαταλείψουμε την κακομοιριά μας και τα πάθη μας. Η αγαπητική ρητορική δεν έχει καμμία σχέση με την Χριστιανική αγάπη η οποία δεν αποδίδεται «κατευθείαν» από πρόσωπο προς πρόσωπο αλλά διά μέσου της αγαπητικής σχέσης με τον Χριστό. Δηλαδή αν δεν αγαπώ τον συνάνθρωπο ως μέλος του Χριστού ,τον αγαπώ με οποιονδήποτε άλλο τρόπο αλλά όχι κατά Χριστόν. Γιαυτό και εύκολα αυτή η αγάπη καταλήγει σε διαστροφικές εκφάνσεις, κάτι που προσιδιάζει στο προηγούμενο των Νικολαϊτών!!!  

Με απλά λόγια, δεν έχει σχέση η «αγάπη» που προτείνει ο Πάπας ως μέσο διαλόγου με την Ορθοδοξία με την επιδίωξη προϋποθέσεων Ενώσεως αλλά με την κατοχύρωση επικύρωσης και αναγνώρισής του ως Εκκλησίας κάτι που οι πρώτες Οικουμενικές Σύνοδοι αλλά και οι μετέπειτα ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ! Δηλαδή οι Οικουμενικές Σύνοδοι ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ την διάσπαση του Πάπα ως Εκκλησία αλλά ως πλάνη και ΑΙΡΕΣΗ!

Από τις αρχές του 20ου αιώνα ,ο Οικουμενικός  πατριάρχης (χωρίς τη συμμετοχή του Ορθοδόξου Συνοδικού δικαιοδοτικού Οργάνου) έχει εμπλακεί σε «αγαπητιλίκια» με τον Παπισμό! Στην πορεία προέκυψαν Πατριάρχες που δεν συμμερίστηκαν τέτοιες «αγάπες». Περιέργως ή όχι, δεν μακροημέρευσαν στην θέση τους, όπως άλλωστε και ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χριστόπδουλος, ο οποίος κρατούσε πατερικές αποστάσεις από τον Παπισμό! Σήμερα ο πατριάρχης Βαρθολομαίος (κυκλωμένος αλήθεια από αδυσώπητους παράγοντες) επιζητά έναν «διάλογο» που όμως φαίνεται να φαλκιδεύει την Ορθοδοξία.

 Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι ίσως ο Πατέρας λυγίζει στο βάρος των ευθυνών, που ενδεχομένως φθάνουν μέχρι την ζωή του ή και την εξακολούθηση της ύπαρξης του Πατριαρχείου! Όμως δεν νοείται ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ στις ορθόδοξες θέσεις αφού αυτές τις υπερασπίζεται το Άγιο Πνεύμα, σύμφωνα με τις πρώτες Συνόδους ,το οποίο δεν μπορούν να απειλήσουν όλες οι Παπικές μεθοδεύσεις και όλες οι κοσμικές δυνάμεις  

Για τους λόγους αυτούς θεωρώ πραγματικά αξιοσέβαστη και ιστορικής σημασίας την παρέμβαση του πανιερωτάτου  σεβασμιωτάτου μητροπολίτου Λεμεσσού κ.κ Αθανασίου και ως Ορθόδοξος πιστός, αν και αμαρτωλός ασπάζομαι την δεξιά του και τον ευχαριστώ βαθύτατα διότι η θέση του είναι Αγιοπατερική , γνήσια Ορθόδοξη απαλλαγμένη από αβροφροσύνες και άλλες φράγκικες πιρουέτες που απειλούν με αλλοτρίωση την Πίστη μας και την Παράδοσή μας

Άγιε  δέσποτα σε σας και τους ομοφρονούντας Αρχιερείς και ιερείς, μοναχούς και μοναχές της Ορθόδοξης πίστεώς μας ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΕΤΗ. Ο Παντοδύναμος Κύριος Ιησούς Χριστός βοηθός και σκεπαστής όπως και σε όλη την Ορθοδοξία ,κληρικούς και λαϊκούς ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  εκ μέρους όλων των Ορθοδόξων και όσων συμμερίζονται την παραπάνω άποψη!


                                                                                          Κωνσταντινος    Ελάχιστος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου