Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Το μήνυμα του Τερενς στους κατοίκους του “Γαλατικού χωριού”*


20120315-213851.jpgΕυχαριστώ θερμά όσους με καλοδέχθηκαν. Ευχαριστώ και εκείνους που έσπευσαν να κάνουν την αρνητική κριτική τους,ακόμα και με ανακριβή στοιχεία.Θα το θεωρουσα αφύσικο να είμαι από όλους αποδεκτός.Ελπίζω η συνέχεια του αντιμνημονιακού αγώνα μου,από τη δημοσιογραφία στη πολιτική,να αλλάξει τις απόψεις όσων με βλέπουν με…μισό μάτι.
Και κάτι ακόμα.Ποτέ δεν αρνήθηκα να αποδεχθώ λάθη και παραλείψεις του παρελθόντος.Ο καθένας στη πορεία του επιλέγει τον ιδεολογικό φορέα ή τον πολιτικό σχηματισμό που τον εκφράζει.Τώρα,όμως,με δύο Μνημόνια,εκχώρηση όλης της Εθνικής Κυριαρχίας,Βρετανικό Δίκαιο,Δικαστήριο Λουξεμβούργου,σακάτεμα μισθών και συντάξεων,ανεργία και
απαξίωση,δεν μπορώ παρά να έχω στο μυαλό μου και στη ψυχή μου,μόνο την ΕΛΛΑΔΑ.Και να συντάσσομαι με εκείνους που την βάζουν πάνω από τα συμφέροντα τοκογλύφων δανειστών και ξένων ηγετών που θέλουν να αναβιώσουν το 4ο Ράϊχ.
Αν μη τι άλλο, δώστε μου το χρόνο να δοκιμαστώ και σε αυτό που μου εμπιστεύθηκε ο Πάνος Καμμένος.
Φιλικά
Τέρενς Κουικ


* Το Ολυμπία για τους περαστικούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου