Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Η απάντηση ενός φτωχόπαιδου στον δημοσιογράφο της Bild!


Toν γνωρίσαμε πριν δύο μέρες όταν έγραψε ότι η χώρα μας έχει μόνο άγονα βουνά και αδέσποτες γάτες - Όπως φαίνεται όμως ο γερμανός δημοσιογράφος ξέρει από πρώτο χέρι την πραγματικότητα στη χώρα μας...
Πρόκειται για τον συντάκτη της γερμανικής εφημερίδας Bild, Franz Josef Wagner, που απευθυνόμενος στους Έλληνες ανέλυσε με αρκετά ειρωνικό τρόπο γιατί θα υποστηρίζει το συγκρότημα του Σάντος και όχι την Εθνική της πατρίδας του. (διαβάστε το σχετικό άρθρο)

Ένας κάτοικος της Λαμίας, είδε το πρόσωπο του Γερμανού δημοσιογράφου, τον αναγνώρισε και θυμήθηκε πως είχαν γνωριστεί. Με επιστολή που έστειλε στο lamiareport.gr, τονίζει:


''Κι όμως φίλε Γερμανέ γνωριζόμαστε και σου θυμίζω οτι είμαι το φτωχόπαιδο με το αγροτικό που σταμάτησες ένα βράδυ στα "ψωρονέρια"(Ιαματικά Λουτρά στη Δαμάστα Λαμίας) καταματωμένος απ΄τα κουνούπια κι αφού σου άδειασα όλο το φαρμακείο πάνω στις πληγές σου, σε πήρα στο σπίτι μου, σου προσέφερα το φαγητό μου και σου έδωσα το κρεβάτι μου, όταν εσύ με κοιτούσες απορημένος μέσα απο αυτή τη κακοτυχία σου.


Φοιτητής τουρίστας εσύ κι εγώ με άδεια απ' το στρατό γυρνούσα απ' τη νυχτερινή μου έξοδο στα Καμένα Βούρλα και έλαχε να είμαι ο σωτήρας σου εκείνο το Σαββατόβραδο. Αν τώρα με θυμήθηκες σε παρακαλώ αναθεώρησε τη γνώμη σου, γιατί πέτρες και γάτες υπάρχουν παντού,
ψυχούλα Ελληνική όμως μόνο εδώ θα βρείς κι εκείνο το χωριατόσπιτο θα είναι πάντοτε ανοικτό για όλο τον κόσμο''.

 http://www.newsit.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου