Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019

Μπέτυ – Ρένα: Μοντέρνοι διάλογοι



του Δημήτρη Γαλάνη

Μπέτυ: Ρένα μου, τι πανωλεθρία ήταν αυτή που πάθαμε. Τι θα κάνουμε τώρα;
Ρένα: Ε, τι θα κάνουμε; Εσύ θα κλαις κάθε 5 Ιουλίου κι εγώ κάθε 2 Ιουνίου.
Μπέτυ: Μα δεν μπορώ να το πιστέψω. Δεν μπορώ να κατανοήσω αυτή τη συντριβή. Τι έφταιξε;
Ρένα: Έφταιξε το γεγονός ότι ο ελληνικός λαός είναι αχάριστος και δεν πήγε να ψηφίσει στις εκλογές και αυτοί που έκαναν τον κόπο, αντί να ψηφίσουν εμάς που τα κάναμε όλα σωστά, ψήφισε τη Νέα Δημοκρατία που τους υποσχέθηκε ότι θα τα κάνει όλα λάθος.
Μπέτυ: Είσαι σίγουρη Ρένα μου; Αρχίζουν και με ζώνουν τα φίδια της αμφιβολίας. Τα κάναμε όλα σωστά;
Ρένα: Δεν θέλω ηττοπάθειες. Σαφώς και τα κάναμε όλα σωστά. Ο λαός μας είπε ΟΧΙ και εμείς ακούσαμε ΝΑΙ, όπως θα έκαναν όλοι. Ο λαός μας φώναζε να το πάρουμε αριστερά και εμείς το πηγαίναμε δεξιά. Οι πολίτες με κάθε τρόπο μας έλεγαν ότι δεν αντέχουν άλλη λιτότητα κι εμείς
πανηγυρίζαμε για τα εντυπωσιακά πλεονάσματα. Μας κατηγορούσαν για αλαζονεία κι εμείς του δίναμε παντεσπάνι. Ο κόσμος καιγόταν κι εμείς κάναμε βόλτες με κότερα. Τι εννοείς ότι δεν τα κάναμε όλα καλά; Μια χαρά τα κάναμε.
Μπέτυ: Ναι, αλλά γιατί χάσαμε;
Ρένα: Μη το πεις πουθενά, αλλά έχω την εντύπωση ότι μας μάτιασε το Τζέισον Αντιγόνη.
Μπέτυ: Κι εσύ τι το ήθελες βρε κουκλίτσα μου;
Ρένα: Μα πώς. Επρεπε να δείξω ότι εμείς δεν είμαστε συντηρητικοί. Ότι είμαστε πολιτισμένοι, προχωρημένοι και στηρίζουμε τα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ.
Μπέτυ: Μήπως εκτός από τα ΛΟΑΤΚΙ έπρεπε να είχαμε στηρίξει και τους ανθρώπους που έχασαν τους δικούς τους στην τραγωδία στο Μάτι. Προσωπικά νοιώθω ότι ίσως έπρεπε να είχα κάνει κάτι γι αυτούς.
Ρένα: Εκανα εγώ Μπέτυ μου. Τους έβαλα στο διαφημιστικό της προεκλογικής εκστρατείας. Τι περισσότερο θα μπορούσαμε να κάνουμε;
Μπέτυ: Σωστά. Μήπως όμως έπρεπε να είχαμε πάρει τον Πολάκη τηλέφωνο και να του λέγαμε να κρατήσει πιο χαμηλούς τόνους;
Ρένα: Πας καλά Μπέτυ; Τι είναι αυτά που λες; Ο Πολάκης ήταν η αιχμή του δόρατος. Το ηθικό μας πλεονέκτημα. Χωρίς αυτόν μπορεί και να είχαμε χάσει ακόμα περισσότερο.
Μπέτυ: Πόσο περισσότερο δηλαδή;
Ρένα: Ας περιμένουμε μέχρι τις εκλογές του Ιουλίου για να δούμε.
Μπέτυ: Ασε με, τρέμω και με τη σκέψη μόνο για το τι μας περιμένει.
Ρένα: Εγώ είμαι σίγουρη ότι θα θριαμβεύσουμε.
Μπέτυ: Το λες αλήθεια, Ρένα; Κι εγώ τι μπορώ να κάνω γι αυτό;
Ρένα: Προς το παρόν να βρεις ένα κοριτσάκι να μου το στείλεις για να το κρατάω αγκαλιά όταν θα κάνω δηλώσεις για την ήττα μας.
από το «https://www.in.gr/»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου