«ο Ιησούς, ο οποίος δεν θα έλεγε ποτέ "φύγε επειδή είσαι ομοφυλόφιλος"».
Αγαπητέ εν Χριστώ συνάνθρωπε, Φραγκίσκε
Μας λες τάχα ότι ο Χριστός, « δεν θα έλεγε ποτέ "φύγε επειδή είσαι
ομοφυλόφιλος"». Σωστά ! Δεν θα έλεγε όμως μόνο αυτό! Αν θυμάται ο
κ.Πάπας, ο Κύριος εθεράπευσε πολλούς όμως όπου η ασθένεια είχε ως
αιτία την αμαρ-τία, είπε και το «προστακτικό» «μηκέτι αμάρτανε…».
Δηλαδή δεν επιβράβευσε ο πάνσοφος δωρεοδότης την διασ-τροφή και την εξ
αυτής ασθένεια αλλά την διάθεση να ζητήσει έλεος, δηλαδή να ταπεινωθεί
αναλαμβάνοντας την ευθύνη της καταστάσεώς του! Δηλαδή να κατανοήσει
την αιτία της ασθένειάς του και να την απομακρύνει οριστικά (την
αιτία) από τις επιλογές του!
Αυτό αποδεικνύει ότι ο Κύριος κατέστησε σαφέστατο ότι
επικρίνει όχι τον «ασθενούντα» αλλά την αμαρτία την οποία υιοθέτησε ο
ασθενής . Του καθιστά σαφές ότι αιτία της τωρινής ταλαιπωρίας του
είναι η αμαρτωλή του διαγωγή. Αυτήν αποστρέφεται ο Κύριος και όχι τον
αμαρτωλό. Απόδειξη ότι όχι μόνον δεν τον τιμωρεί αλλά τον θε-ραπεύει,
ωσάν να τον βραβεύει! Όμως ταυτόχρονα τον βεβαιώνει ότι η παραμονή του
και επιμονή του στην αμαρ-τία ,πιθανότατα να σημαίνει την επανεμφάνιση
της νόσου, αυτής ή άλλης ακόμα και χειρότερης.
Κύριε Πάπα, ίσως έχετε αδυναμία να αντιλαμβάνεστε την
Καινή Διαθήκη, διότι οι γλώσσες που κατέχετε δεν είναι αυτές στην
οποία ο Κύριος εμπιστεύτηκε την διάδοση του Λόγου Του. Και βέβαια αυτό
δεν μπορεί να είναι τυχαίο! Οι μετέπειτα γλώσσες αλλά και οι σύγχρονες
της Ελληνικής, δεν είχαν και δεν έχουν την ακρίβεια της Ελληνικής, που
αποκλείει ή περιορίζει την κακοδοξία, την πλάνη, την παρανόηση! Είναι
γλώσσα που αποτρέπει κάθε παγίδευση του καλόπιστου ανθρώπου. Βεβαίως,
αν η πρόθεση είναι αιρετική και διεφθαρμένη, δεν ευθύνεται το κύριο
γεγονός ,για την παγίδευση αλλά η ηθική αλλοίωση του ενεργούντος
υποκειμένου.
Κύριε ποντίφικα, εκείνο που με απλά λόγια σας λέω είναι
ότι μάλλον κάνετε λεκτικά κόλπα προκειμένου να αποσπάσετε λαοφιλία και
δείχνετε ότι δεν επιλέγετε την Θεοφιλία! Είναι βασικό γνώρισμα της
πλάνης σας να επιλέγετε τον κόσμο από τον Θεό. Ίσως διότι τον κόσμο
μπορείτε να τον ελέγξετε είτε με την βία, όπως κάνατε στο παρελθόν και
μέχρι τις ημέρες μας, είτε με την πλάνη (αναμαρτησία ή συγχωροχάρτια)!
Το Θεό όμως δεν μπορείτε να τον εμπαίξετε! Ούτε να τον παραπλανήσετε!
Ειλικρινά, η γλυκανάλατη τακτική σας με παραπέμπει στην
Αποκάλυψη και τα πρόσωπα των «αντιχρίστων» που θα προσπαθήσουν με
κάθε τρόπο να παραπλανήσουν εκείνους που ενδιαφέρονται και επιθυμούν
την σωτηρία τους. Ελπίζετε αυτό να το καταφέρετε με το να παρασύρετε
πλειοψηφίες θρησκευόμενων, παρου-σιάζοντας έναν θρησκευτικό «αχταρμά»,
χάος θεολογικό, όπου θα λέτε διάφορα χωρίς αξία και τα οποία δεν
έχουν και καμία λογική ή βιβλική στήριξη. Θα έχουν μόνο ένα
συμφεροντολογικό «μότο» που θα κολακεύει την οποιαδήποτε διαστροφή με
αντάλλαγμα να συγκατατίθεται και να αναγνωρίζει (η ακολουθία της
διαστροφής) την δήθεν «ανθρωπιά» του ποντίφικα!
Η συμπεριφορά σας αυτή είναι συνεπής με εκείνη η οποία
επέβαλε τα σχίσματα, την αθλιότητα και γελοιότητα της «Συνόδου»
Φεράρας-Φλωρεντίας, τις προδοσίες των Δυτικών (που «ελέγχατε») κατά
των Ορθοδόξων, εκείνη της πρακτικής σας κατά τον Β! παγκόσμιο πόλεμο,
τις σφαγές Ορθοδόξων στην Κροατία τότε αλλά τις νεότερες στην Ορθόδοξη
Σερβία! Όμως αυτή η συμπεριφορά μοιάζει με συμπεριφορά απατεώνα που
όταν συλλαμβάνεται να εγκληματεί «μαζεύεται» ως «κόμπρα» για να
ξαναεπιτεθεί όταν νομίσει ότι είναι η ευκαιρία του. Και εν
προκειμένω, ως ώρα του, θεωρεί, ο κ. πάπας, την επιδίωξη των
παγκόσμιων οικονομικών συνωμοτών , ΝΤΠ και Ρότσιλντ, Ροκφέλερ, Σόρος,
Κίσσινκερ κλπ να επιβάλουν παγκόσμια ΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΜΙΑ
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. Ως συνομιλητής και μάλιστα υποτακτικός (όπως αποδεικνύουν
οι φωτογραφίες στις οποίες ο πάπας ασπάζεται!!! Τα χέρια των
παγκόσμιων συνωμοτών, εκείνων που προείπαμε!) όλης αυτής της
παγκόσμιας μαφίας των εκμεταλλευτών της ανθρωπότητας!
Αφού λοιπόν ο πάπας είναι θεράπων της αμαρτίας, ως αιρετικός, δεν
τολμά να ελέγξει την αμαρτία. Διότι αυτήν την «ελέγχει» ο αρχηγός της
αμαρτίας, δηλαδή ο Διάβολος ! Και όπως μας αποκάλυψε ο Κύριος δεν
μπορεί ο διάβολος να πολεμά τον εαυτό του ή ο αιρετικός να πολεμήσει
την αίρεση! Συνεπώς στρογγυλεύει τα πράγματα ώστε να κολακεύει την
αμαρτία ώστε να τον ανέχεται και να τον «φροντίζει» ο αρχηγός της
αμαρτίας και της ανομίας. Ο αντικείμενος Διάβολος!
Γίνεται λοιπόν «συμπαθής» ο αιρετικός πάπας, στα «στίφη» των
ομοφυλόφιλων που «ξαφνικά» η «Νέα Τάξη» έφερε στο προσκήνιο,
κολακεύοντας αμνηστεύοντας όχι τον αμαρτωλό αλλά την αμαρτία. Αυτό το
κάνει με την πονηρή διατύπωση: «ο Ιησούς, ο οποίος δεν θα έλεγε ποτέ
"φύγε επειδή είσαι ομοφυλόφιλος». Κουτοπονηριά ολέθρια για την ψυχή!
Διότι με την φράση αυτή ο κύριος πάπας, κάνει άλματα λογικής με στόχο
σαφώς την παραπλάνηση αφού είναι απίθανο ο ίδιος να μη γνωρίζει τις
«λεπτομέρειες»! Ας δούμε λοιπόν τις λεπτομέρειες που μάλλον κρύβει ο
ποντίφικας.
Πονηρή διατύπωση πρώτη: «δεν θα έλεγε ποτέ» χρησιμοποιεί μια δική του
«πιθανολόγηση» αστήρικτη Καινοδιαθηκικά.
Πονηρή διατύπωση δεύτερη: «φύγε» ο Κύριος απέπεμψε μόνον τον σατανά
τον οπίσω Του. Κανέναν δεν έδιωξε ο Κύριος έστω και αν πολλοί
αμαρτωλοί τον προσέγγισαν. Αυτό όμως δεν σήμαινε ότι υιοθετούσε ή
αποδέχονταν την αμαρτία.
Πονηρή διατύπωση τρίτη «επειδή είσαι ομοφυλόφιλος» Ο Κύριος δεν
ξεχωρίζει αμαρτίες διότι όπως δήλωσε, στην πρώτη του εμφάνιση στον
κόσμο μας, δεν ήλθε για να κρίνει τον κόσμα αλλά να μας ΣΩΣΕΙ! Άρα ο
αμαρτωλός δεν θα άκουγε τον χαρακτηρισμό της αμαρτίας του αλλά την
βέβαιη προτροπή «ΜΗΚΕΤΙ ΑΜΑΡΤΑΝΕ»!!!
Για να μην μπερδευτεί όμως κανείς , ο Κύριος ομίλησε και για την
ομοφυλοφιλία και για κάθε είδους αμαρτία μέσα από την Διδασκαλία Του
την οποία διαθέτουμε ως Καινή Διαθήκη ,έχοντας αποθησαυρισμένους τόσο
τους λόγους του Κυρίου όσο και των μαθητών Του, των Ευαγγελιστών και
του Αποστόλου Παύλου. Σε αυτήν βρίσκονται οι απαγορεύσεις και τα
κωλύματα τα οποία προσποιείται(;) ο ποντίφικας ότι αγνοεί!!! Συνεπώς
οι πονηρές διατυπώσεις υπηρετούν ΜΟΝΟΝ πονηρές επιδιώξει! Τέτοιες που
παραδοσιακά έχουν αποδείξει και επι-δείξει οι προκάτοχοί του πάπες και
ο ίδιος μέχρι σήμερα.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου