Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

H… Χούντα φταίει για τον ΓΑΠ. Να καταδικασθούν πάλι!!!



«Δεν μου αρέσουν οι λέξεις κληρονομιά και αριστοκρατία. Είμαι από δημοκρατική χώρα και τόσο ο πατέρας μου όσο και ο παππούς μου ήταν αγωνιστές. 
Θα μπορούσα να ήμουν ακαδημαϊκός. Όλοι θέλουμε να ακολουθήσουμε το δρόμο μας, όμως είχα πολιτικές επιρροές κι έτσι αναμείχθηκα με την πολιτική».
Ποιος τα είπε όλα αυτά; Μα φυσικά ο Γιώργος Παπανδρέου ο οποίος έχει πάρει σβάρνα όλα τα ξένα μέσα ενημέρωσης. Ο πρώην πρωθυπουργός αποκάλυψε ότι δεν ήθελε να είναι πολιτικός αλλά να γίνει καθηγητής Πανεπιστημίου αλλά η φυλάκιση του πατέρα του τον έκανε να αλλάξει γνώμη.
Τώρα φταίμε εμείς να ζητήσουμε την εκ νέου καταδίκη της Χούντας των Απριλιανών γιατί φυλάκισαν τον Ανδρέα, το είδε αυτό ο Γιώργος και αποφάσισε να γίνει πολιτικός;
Για σκεφτείτε τι θα είχαμε γλιτώσει αν δεν γινόταν όλα αυτά.
Μιλώντας στο BBC o κ. Παπανδρέου είπε επίσης: «Είμαι αισιόδοξος. 
Η Ελλάδα μπορεί να τα καταφέρει. Έχει πολλές δυνατότητες», ενώ επισήμανε ότι ιστορικά η δεδομένη χρονική περίοδος είναι δύσκολη, αλλά αποτελεί σημείο καμπής.
Ο κ. Παπανδρέου επισήμανε ότι τον στεναχωρεί πολύ το γεγονός ότι κάποιοι πιστεύουν ότι πρόβλημα είναι μόνο ελληνικό και όχι ευρωπαϊκό, ενώ αναφέρθηκε και στους λόγους που τον οδήγησαν να ασχοληθεί με την πολιτική, απορρίπτοντας το γεγονός ότι επρόκειτο για «κληρονομιά».

 http://www.antinews.gr/2012/03/18/152394/#more-152394

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου