Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

Συγκλονίζει η δήλωση του Ιτούδη για τον γέροντα Παΐσιο

Το «ευχαριστώ» Ιτούδη σε Ομπράντοβιτς και ο Παΐσιος  - Media

Ο Δημήτρης Ιτούδης ήταν εμφανώς συγκινημένος μετά την κατάκτηση της Euroleague από την ΤΣΣΚΑ Μόσχας, ενώ δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει και τον δάσκαλό του, Ζέλικο Ομπράντοβιτς. «Δεν το χάναμε» δήλωσε.
Ο Δημήτρης Ιτούδης, μετά τη μεγάλη νίκη στον τελικό επί της ΤΣΣΚΑ αποκάλυψε από πού άντλησε δύναμη.
«Υπάρχει ένας φίλος, δεν θέλω να πω το όνομά του, ξέρει αυτός, που όταν ανέλαβα την ΤΣΣΚΑ, από την πίστη του στο πρόσωπό μου, μου έδωσε δύο εικόνες: Η μία ήταν του Παΐσιου. Δεν το παίζω ούτε σούπερ θρησκόληπτος, ούτε τίποτα... Αλλά μου είπε μερικά πράγματα... Τον ευχαριστώ από τα βάθη τα καρδιάς μου. Την είχα μαζί μου την εικόνα».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου