Πολεμική σύγκρουση μεταξύ ΝΑΤΟ και
Ρωσίας έχει «δρομολογηθεί» (;) εδώ και μεγάλο διάστημα από την γνωστή
ηγετική ομάδα «γερακιών» που ελέγχει την Ουάσιγκτον, και αυτό
αποτυπώνεται από τις «πληροφορίες» που έρχονται στην δημοσιότητα.
Την ίδια περίοδο υποβόσκει ένας «τρομερός» οικονομικός πόλεμος ΕΕ-ΗΠΑ, με αφορμή τους αμερικανικούς δασμούς στον ευρωπαϊκό Χάλυβα.
Αναπόφευκτο θεωρεί, ο γερμανικός τύπος τον εμπορικό πόλεμο ΕΕ – ΗΠΑ, ενώ η καγκελάριος Άγγελα Μέρκελ, φέρεται σύμφωνα με πληροφορίες να «άκουσε» και μέρος των στρατιωτικών σχεδίων των ΗΠΑ κατά του Πούτιν που εμπλέκουν και την χώρα της σε σχέση με τις …απαιτούμενες προετοιμασίες.
Η απαίτηση Τραμπ να συνεισφέρουν όλοι οι
χώρες μέλη στην συμμαχία σε ποσοστό 2% , αυτόν ακριβώς τον σκοπό
εξυπηρετεί και αυτό είναι δεδομένο .
Την ίδια στιγμή απόρρητη έκθεση «βόμβα»
Αμερικανών εμπειρογνωμόνων κατηγορεί την ΕΕ για «μεταφορική
ασυμβατότητα» στην Βαλτική , ενόψει πιθανών πολεμικών επιχειρήσεων ΝΑΤΟ
και Ρωσίας.
«Οι υπάρχουσες σιδηροδρομικές γραμμές
στην Ευρώπη οι οποίες υποτίθεται θα μετέφεραν ταχύτατα τα στρατεύματα
και τον στρατιωτικό εξοπλισμό του ΝΑΤΟ σε περίπτωση σύγκρουσης με τη
Ρωσία δεν επαρκούν» .
Αυτό αναφέρεται στην απόρρητη έκθεση των
εμπειρογνωμόνων της Στρατιωτικής Ακαδημίας των ΗΠΑ στο West Point, η
οποία δόθηκε στο Πεντάγωνο και από εκεί στην ΕΕ.
Μέρος του κειμένου του εγγράφου, «με
άγνωστο έως τώρα τρόπο» φέρεται να ήρθε και «στα χέρια» του ρωσικού
πρακτορείου ειδήσεων RT, και φυσικά τέθηκε υπόψη του ρωσικού γενικού
επιτελείου και του ίδιους του Πούτιν προκαλώντας οργή .
Οι Αμερικανοί αναλυτές έχουν εκφράσει
ανησυχίες ότι, σε αντίθεση με τη συμμαχία, οι ρωσικές ένοπλες δυνάμεις
θα έχουν περισσότερες ευκαιρίες να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά τους
σιδηροδρόμους.
Αμερικανοί ειδικοί είναι σίγουροι για
την ανάγκη εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής επικοινωνίας Εσθονίας,
Λιθουανίας και Λετονίας.
Αυτή άλλωστε φέρεται ότι θα είναι μία
κατεύθυνση των δυνάμεων του ΝΑΤΟ σε πιθανή πολεμική σύρραξη με την Μόσχα
, καθώς οι άλλες δύο θα αφορούν την περιοχή της Ρουμανίας και της
Πολωνίας.
Το σχέδιο προβλέπει ταυτόχρονη ναυτική εισβολή και κρούση της βορειοατλαντικής συμμαχίας και από την Μαύρη Θάλασσα…
Σύμφωνα με Ρώσους εμπειρογνώμονες, το
ισχύον σιδηροδρομικό σύστημα δίνει στη Μόσχα ένα τεράστιο πλεονέκτημα,
διότι τώρα για τη μεταφορά των στρατευμάτων από τη Γερμανία στα σύνορα
της Ρωσίας θα χρειαστούν τουλάχιστον δύο ημέρες.
Το Ινστιτούτο του σύγχρονου πολέμου, το
οποίο ανήκει στην Στρατιωτική Ακαδημία των ΗΠΑ στο West Point, είδε τα
σοβαρά «προβλήματα» σε Λετονία, Λιθουανία και Εσθονία στο ζήτημα της
ταχείας μετακίνησης μεγάλων δυνάμεων της συμμαχίας κατά της Ρωσίας.
Η έκθεση των εμπειρογνωμόνων στου
Ινστιτούτου επισημαίνει ότι οι διαφορετικές διαδρομές πρότυπα στην
Ευρώπη και στις χώρες της Βαλτικής καθιστούν αδύνατη την ταχεία ανάπτυξη
των δυνάμεων του ΝΑΤΟ σε περίπτωση σύγκρουσης.
Το γεγονός είναι ότι στις χώρες αυτές
της Βαλτικής οι σιδηρόδρομοι παρέμειναν οι ίδιοι από την εποχή της
Σοβιετικής Ένωσης και δεν άλλαξαν.
Αυτό το ασυμβίβαστο σημαίνει ότι το
τρένο που θα μεταφέρει στρατιωτικό εξοπλισμό και εφόδια από τις
σημαντικότερες βάσεις του ΝΑΤΟ στη Γερμανία ή την Πολωνία, πρέπει να
μετακινήσει το φορτίο του σε σιδηροδρομικές γραμμές προσαρμοσμένες σε
ρωσικά πρότυπα σιδηροδρόμων , ή ο εφοδιασμός να υλοποιηθεί εξ ολοκλήρου
οδικώς.
Και οι δύο επιλογές είναι χρονοβόρες,
αλλά για την μεταφορά στρατιωτικού ειδικευμένου προσωπικού και
σημαντικών στρατιωτικών εφοδίων , όπως είναι τα συστήματα μεταφοράς
βαρέων μηχανημάτων, η στρατιωτική αστυνομία και η ασφάλεια…απαιτείται
πολύς χρόνος και κυρίως χρήμα.
Σημειώνεται επίσης ότι η Ρωσία χρησιμοποιεί ενεργά τη σιδηροδρομική επικοινωνία για τη μεταφορά των στρατιωτικών της μονάδων.
Για παράδειγμα, στο έγγραφο αναφέρονται
οι πρόσφατες ρωσικές ασκήσεις με την επωνυμία «Δύση-2017», όταν η
Ρωσία χρησιμοποίησε εκατοντάδες συρμούς τρένων για τη μεταφορά των
δυνάμεων της στη γειτονική Λευκορωσία.
«Σε αντίθεση με Ένοπλες Δυνάμεις της
Ρωσικής Ομοσπονδίας, οι δυνάμεις του ΝΑΤΟ δεν έχουν απεριόριστη
ελευθερία κινήσεων των στρατευμάτων τους σε φιλικό έδαφος.
Επί του παρόντος, οι χώρες της Βαλτικής
διαθέτουν ρωσικό πρότυπο εύρος σιδηροδρόμων, κάτι που δεν ισχύει σε
άλλες ευρωπαϊκές χώρες μέλη του ΝΑΤΟ», αναφέρει η έκθεση.
«Τα στρατεύματα χρησιμοποιούν ευρέως το
σιδηροδρομικό σύστημα. Δηλαδή, μπορεί ανά πάσα στιγμή να τεθούμε
αμέσως σε μια κατάσταση κινητοποίησης ετοιμότητας, μέσω και των
σιδηροδρομικών συστημάτων για στρατιωτικούς σκοπούς .
Και αυτό, φυσικά, μας δίνει ένα μεγάλο
πλεονέκτημα σε σχέση με την ΕΕ, όπου ο στρατός δεν διαθέτει τα ρωσικά
πρότυπα στο θέμα αυτό. Δηλαδή, οι
δυνατότητες κινητοποίησης μας είναι πολύ ισχυρότερες και πιο σοβαρές
από αυτές της δύσης» , δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Ρωσικής Ακαδημίας
γεωπολιτικών προβλημάτων Vladimir Anokhin.
Μας ετοιμάζουν ή όχι όλα αυτά για μια
παγκόσμια σύρραξη , η οποία θα λάβει χώρα μεταξύ ΝΑΤΟ-Ρωσίας σε
ευρωπαϊκό έδαφος…κατι που πιστοποιείται σχεδόν καθημερινά πλέον ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου