OI ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΩΝ 13 – 17 ΙΟΥΛΙΟΥ 2020
Από το IHA
Ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΙ την Τρίτη 14 Ιουλίου ολοκλήρωσε την μετάδοση της δεύτερης τουρκικής σειράς που μετέδιδε καθημερινά – η πρώτη είχε διακοπεί αιφνιδιαστικά από την Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020.
Έτσι, από τα κανάλια εθνικής εμβέλειας, η τουρκική προπαγάνδα «ήπιας ισχύος» μεταδίδεται πλέον μόνο από τον τηλεοπτικό σταθμό STAR.
Πρόκειται για την τηλεοπτική σειρά-σιδηρόδρομο (Ελίφ) των χιλίων περίπου επεισοδίων, στην οποία δυσκολεύεται ο τηλεθεατής να διακρίνει αρχή-μέση-τέλος, αφού τα εκατοντάδες επεισόδια που μεταδίδονται καθημερινά, δεν διαφέρουν και πολύ από τα προηγούμενα και κάθε φορά διανθίζονται με ένα από τα «θέματα» μιας αρχικής «συνταγής» (αμνησία, απαγωγή, αυτοκινητιστικό δυστύχημα, απόπειρα δολοφονίας κ.ο.κ.ε.).
Την εβδομάδα 13-17 Ιουλίου 2020 μεταδόθηκαν συνολικά επτά εκπομπές τουρκικών σειρών (δύο από τον ΣΚΑΙ και πέντε από το ΣΤΑΡ), έναντι δέκα εκπομπών της αμέσως προηγούμενης εβδομάδος και δεκαπέντε εκπομπών μέχρι και τις 19 Ιουνίου 2020.
Όπως ήταν λογικό, την εβδομάδα 13-17 Ιουλίου 2020 οι εταιρίες που διαφημίστηκαν σε τουρκικά σήριαλ περιορίστηκαν σε 64 (έναντι 78 της αμέσως προηγούμενης εβδομάδος) και τα διαφημιστικά μηνύματα σε 179 (έναντι 260 της προηγούμενης εβδομάδος).
Από τις 64 εταιρίες που διαφημίστηκαν σε τουρκικές σειρές την εβδομάδα 13-17 Ιουλίου 2020, το 65% μετέδωσε μόνο ένα ή δύο διαφημιστικά μηνύματα ολόκληρη την εβδομάδα (27 εταιρίες ένα και άλλες 15, δύο διαφημιστικά μηνύματα).
Σύμφωνα με όσα κατέγραψε το Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκοσειρών στην Ελληνική Τηλεόραση, η γιγαντιαία πολυεθνική εταιρία Procter & Gamble με 14 διαφημιστικά μηνύματα αναδείχθηκε ο μοναδικός «Χρυσός Χορηγός» της εβδομάδος 13-17 Ιουλίου 2020:
Το International Hellenic Association, ένας μη κερδοσκοπικός, μη κυβερνητικός και μη κομματικός οργανισμός, κάνει και πάλι έκκληση σε όσες εταιρείες διαφημίζουν ακόμα τα προϊόντα τους στην μοναδική σειρά τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος» η οποία μεταδίδεται από τον τηλεοπτικό σταθμό STAR, να δώσουν οδηγίες στις διαφημιστικές τους εταιρίες ώστε να εξαιρούν από την προβολή των διαφημιστικών τους μηνυμάτων την μοναδική τουρκική τηλεοπτική σειρά που προβάλλεται πλέον από την ελληνική τηλεόραση.
Η πρωτοφανής έλλειψη πολιτισμού καθώς και η επιθετική μανία, η περιφρόνηση απέναντι σε ένα παγκόσμιο μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς το οποίο αντιμετωπίζεται σαν «λάφυρο» κατάκτησης, η απροκάλυπτη κήρυξη πολέμου εναντίον του πολιτισμού και της ειρήνης με όνειρα νεκρανάστασης νέο-οθωμανικής αυτοκρατορίας από τους φανατικούς ισλαμιστές του Ρ. Τ. Ερντογάν (οι οποίοι επιδοτούν την παραγωγή τηλεοπτικών ταινιών προκειμένου να διεισδύσουν στο υποσυνείδητο και στην συνείδηση ανυποψίαστων τηλεθεατών προκαλώντας αισθήματα συμπάθειας) προσβάλλουν βάναυσα την νοημοσύνη και το φρόνιμα όχι μόνο των Ελλήνων αλλά και κάθε πολιτισμένου ανθρώπου.
Ο εξωφρενικός παραλογισμός των Τούρκων ισλαμιστών, εν όψει της αναμενόμενης «κίτρινης» ή «κόκκινης» κάρτας της UNESCO προς την Τουρκία, έφθασε στο σημείο να δηλώνει θρασύτατα (Ομέρ Τσελίκ, εκπρόσωπος κυβερνώντος κόμματος ΑΚΡ, 14 Ιουλίου 2020) πως «ο κατάλογος της UNESCO χρειάζεται την Αγία Σοφία» και «όχι η Αγία Σοφία τον κατάλογο της UNESCO», λες και μιλάει για την περιουσία του πατέρα ή της μητέρας του!
Ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΤΑΡ καλείται να επιδείξει στοιχειώδες αίσθημα ευθύνης απέναντι στα εκατομμύρια των τηλεθεατών που τον εμπιστεύονται, τερματίζοντας την μετάδοση της τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος» με τα κατά τα άλλα συμπαθέστατα, πανέμορφα και χαριτωμένα κοριτσάκια που συν-πρωταγωνιστούν ώστε να προκαλέσουν σίγουρη συμπάθεια.
Οι διαφημιζόμενες εταιρίες που παρατίθενται παρακάτω στον πλήρη κατάλογο των διαφημιζομένων, καλούνται να σταματήσουν την δυσφήμιση των προϊόντων τους γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι και οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται πλέον πως με τα χρήματα που πληρώνουν για τα διαφημιζόμενα προϊόντα που αγοράζουν «χρηματοδοτούν» την μετάδοση των τουρκικών σειρών στην ελληνική τηλεόραση.
Το σύνθημα «Παίζει τούρκικο; Αλλάζουμε κανάλι» θα γίνεται ολοένα και ισχυρότερο μέχρι να σταματήσει η μετάδοση και της τελευταίας σειράς τουρκικής προπαγάνδας από την ελληνική τηλεόραση.
Ακολουθεί ο πλήρης κατάλογος όλων των καταγεγραμμένων διαφημιστικών μηνυμάτων σε τουρκικές σειρές-βιτρίνα της ελληνικής τηλεόρασης, για την εβδομάδα 13-19 Ιουλίου 2020:
Επιτροπή «Τουρκοσειρών 2020» του ΙΗΑ
Από το IHA
Ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΙ την Τρίτη 14 Ιουλίου ολοκλήρωσε την μετάδοση της δεύτερης τουρκικής σειράς που μετέδιδε καθημερινά – η πρώτη είχε διακοπεί αιφνιδιαστικά από την Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020.
Έτσι, από τα κανάλια εθνικής εμβέλειας, η τουρκική προπαγάνδα «ήπιας ισχύος» μεταδίδεται πλέον μόνο από τον τηλεοπτικό σταθμό STAR.
Πρόκειται για την τηλεοπτική σειρά-σιδηρόδρομο (Ελίφ) των χιλίων περίπου επεισοδίων, στην οποία δυσκολεύεται ο τηλεθεατής να διακρίνει αρχή-μέση-τέλος, αφού τα εκατοντάδες επεισόδια που μεταδίδονται καθημερινά, δεν διαφέρουν και πολύ από τα προηγούμενα και κάθε φορά διανθίζονται με ένα από τα «θέματα» μιας αρχικής «συνταγής» (αμνησία, απαγωγή, αυτοκινητιστικό δυστύχημα, απόπειρα δολοφονίας κ.ο.κ.ε.).
Την εβδομάδα 13-17 Ιουλίου 2020 μεταδόθηκαν συνολικά επτά εκπομπές τουρκικών σειρών (δύο από τον ΣΚΑΙ και πέντε από το ΣΤΑΡ), έναντι δέκα εκπομπών της αμέσως προηγούμενης εβδομάδος και δεκαπέντε εκπομπών μέχρι και τις 19 Ιουνίου 2020.
Όπως ήταν λογικό, την εβδομάδα 13-17 Ιουλίου 2020 οι εταιρίες που διαφημίστηκαν σε τουρκικά σήριαλ περιορίστηκαν σε 64 (έναντι 78 της αμέσως προηγούμενης εβδομάδος) και τα διαφημιστικά μηνύματα σε 179 (έναντι 260 της προηγούμενης εβδομάδος).
Από τις 64 εταιρίες που διαφημίστηκαν σε τουρκικές σειρές την εβδομάδα 13-17 Ιουλίου 2020, το 65% μετέδωσε μόνο ένα ή δύο διαφημιστικά μηνύματα ολόκληρη την εβδομάδα (27 εταιρίες ένα και άλλες 15, δύο διαφημιστικά μηνύματα).
Σύμφωνα με όσα κατέγραψε το Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκοσειρών στην Ελληνική Τηλεόραση, η γιγαντιαία πολυεθνική εταιρία Procter & Gamble με 14 διαφημιστικά μηνύματα αναδείχθηκε ο μοναδικός «Χρυσός Χορηγός» της εβδομάδος 13-17 Ιουλίου 2020:
Το International Hellenic Association, ένας μη κερδοσκοπικός, μη κυβερνητικός και μη κομματικός οργανισμός, κάνει και πάλι έκκληση σε όσες εταιρείες διαφημίζουν ακόμα τα προϊόντα τους στην μοναδική σειρά τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος» η οποία μεταδίδεται από τον τηλεοπτικό σταθμό STAR, να δώσουν οδηγίες στις διαφημιστικές τους εταιρίες ώστε να εξαιρούν από την προβολή των διαφημιστικών τους μηνυμάτων την μοναδική τουρκική τηλεοπτική σειρά που προβάλλεται πλέον από την ελληνική τηλεόραση.
Η πρωτοφανής έλλειψη πολιτισμού καθώς και η επιθετική μανία, η περιφρόνηση απέναντι σε ένα παγκόσμιο μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς το οποίο αντιμετωπίζεται σαν «λάφυρο» κατάκτησης, η απροκάλυπτη κήρυξη πολέμου εναντίον του πολιτισμού και της ειρήνης με όνειρα νεκρανάστασης νέο-οθωμανικής αυτοκρατορίας από τους φανατικούς ισλαμιστές του Ρ. Τ. Ερντογάν (οι οποίοι επιδοτούν την παραγωγή τηλεοπτικών ταινιών προκειμένου να διεισδύσουν στο υποσυνείδητο και στην συνείδηση ανυποψίαστων τηλεθεατών προκαλώντας αισθήματα συμπάθειας) προσβάλλουν βάναυσα την νοημοσύνη και το φρόνιμα όχι μόνο των Ελλήνων αλλά και κάθε πολιτισμένου ανθρώπου.
Ο εξωφρενικός παραλογισμός των Τούρκων ισλαμιστών, εν όψει της αναμενόμενης «κίτρινης» ή «κόκκινης» κάρτας της UNESCO προς την Τουρκία, έφθασε στο σημείο να δηλώνει θρασύτατα (Ομέρ Τσελίκ, εκπρόσωπος κυβερνώντος κόμματος ΑΚΡ, 14 Ιουλίου 2020) πως «ο κατάλογος της UNESCO χρειάζεται την Αγία Σοφία» και «όχι η Αγία Σοφία τον κατάλογο της UNESCO», λες και μιλάει για την περιουσία του πατέρα ή της μητέρας του!
Ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΤΑΡ καλείται να επιδείξει στοιχειώδες αίσθημα ευθύνης απέναντι στα εκατομμύρια των τηλεθεατών που τον εμπιστεύονται, τερματίζοντας την μετάδοση της τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος» με τα κατά τα άλλα συμπαθέστατα, πανέμορφα και χαριτωμένα κοριτσάκια που συν-πρωταγωνιστούν ώστε να προκαλέσουν σίγουρη συμπάθεια.
Οι διαφημιζόμενες εταιρίες που παρατίθενται παρακάτω στον πλήρη κατάλογο των διαφημιζομένων, καλούνται να σταματήσουν την δυσφήμιση των προϊόντων τους γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι και οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται πλέον πως με τα χρήματα που πληρώνουν για τα διαφημιζόμενα προϊόντα που αγοράζουν «χρηματοδοτούν» την μετάδοση των τουρκικών σειρών στην ελληνική τηλεόραση.
Το σύνθημα «Παίζει τούρκικο; Αλλάζουμε κανάλι» θα γίνεται ολοένα και ισχυρότερο μέχρι να σταματήσει η μετάδοση και της τελευταίας σειράς τουρκικής προπαγάνδας από την ελληνική τηλεόραση.
Ακολουθεί ο πλήρης κατάλογος όλων των καταγεγραμμένων διαφημιστικών μηνυμάτων σε τουρκικές σειρές-βιτρίνα της ελληνικής τηλεόρασης, για την εβδομάδα 13-19 Ιουλίου 2020:
Επιτροπή «Τουρκοσειρών 2020» του ΙΗΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου